Kyllä näin on -painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
twitter.com
twitter.com
oispa talvi
Vituttaa kun aamukahvit rupee heti paskattaa yhen kupin jälkeen
onko tuo huono asia?
Tänään voisi kaljaa hakiessa hakea vaikka tupakkaa askin samalla kun en pariin kuukauteen ole nyt polttanut
käytettynä maksaa 50€
Hyvähän vaan on kun vatsa toimii joka aamu.
on se jos jää kahvit kesken
Hyvä. Tupakointi on siistiä.
käytetyissä on pyöriny muiden spermaiset kalsongit
Herään aina liian aikaisin ja sitten päivällä pitää nukkua päikkärit. Mikä neuvoksi?
Ei johdu kasvista.
lähtisin mut se vaan ei mee enää niin
Jouduin käydä näyttämässä mun kivesarven ympäryksen turvotusta lääkärille, se sitä tökki ja paineli ja totes että kyllähän tuo kipeältä näyttää ja määräs lisää särkylääkettä ja lepoa. Onhan tää nyt ihan pyllystä kun netti on täynnä nättejä piirettyjä tyttöjä ja ei voi runkkailla kun koskee.
miksei mämmin uutistoimisto ole kertonut että parhaan korean jumalakuningas on myrkytetty?
ei kiinnosta
ostin LGn pesu koneen
Taidanpa itekkin keksiä vaivan että voin kertoa siitä joka päivä nyymeille.
sen siitä saapi kun katseleepi animea
Haliiko nyymit ikinä tyynyään ja kuvittelee että se on toinen nyymi?
Mä otan aina kahvin paskalle mukaan, tosi mukavaa hörppiä kahvia ja vääntää animea ja mökillä paskahuussissa joskus yhdistän tähän nautintoon vielä tupakin
>Haliiko nyymit ikinä tyynyään
joo
>ja kuvittelee että se on toinen nyymi
ei
Kyllä se postasi kuvan siitä arvesta mutta kukapa minä olen sun psykooseja pilaamaan
Miten ois vaikka väsyttää/vituttaa/masentaa/ahistaa/itkettää/harmittaa/panettaa/paskattaa? Oon muutaman postauksen nähnyt joissa kyseisiä on käytetty
Huomiohuoraamista se on joka tapauksessa.
Oispa Upo Pesukarhu pyykinpesukone.
mihin nuo toimeentulotuen tiliotteet oikeen pitäisi laittaa? suoraan tuolta viestit osiosta kelaan?
tiesittekö että tämänkin piirtäjällä on youtube kanava jossa se tekee jotain, piirtää käi?
en oo vaivautunu kattomaan, enkä muista kanavan nimeä
laitoitko jo toimeentulotukihakemuksen?
laitoin ja en sen kanssa toimittanut noita. en kyllä huomannut hakemusta täyttäessäni myöskään kohtaa mihin nuo otteet olisi pitänyt laittaa tai edes huomannut että niitä pyydettiin.
Ei nyymien kommellusten ja tapahtumien jakaminen mämmin tomeruksille ole huomiohuoraamista ja saattaa syntyä myös sammakko OCta. Transun postailu taas on oiva esimerkki siitä mikä on
tiliotteet laitetaan hakemuksen laittamisen jälkeen, yleensä liitteet osion kautta, josta pitäisi siinä etusivullakin näkyä muistutus ("voit toimittaa liitteitä x päivämäärään mennessä tjsp.") tai sitten vaihtoehtoisesti viestien kautta
tilasin taas ruokaa ku ei jaksa tehä ite mitää
burgeria tulossa
kekä burger
Yömämmi on niin paljon parempi. Päivävuorolaisten sietäisi hävetä.
työttömät ne jaksaa panostaa vähän enemmän
kiitos apustuksesta
nyymi burger
VITTU!!! Unohdin ostaa puolukoita maksalaatikkoa varten!!