Sverigetråden - Nattupplagan
vore de fascister skulle de ge sig på babbar istället för svenskar.
John Maus
>Äckliga fascister som existerar för att råna och förtrycka svenska folket.
Blattar tillhör inte svenska folket.
Vad lyssnar ni på?
youtube.com
Orioniskt
youtube.com
Men de gör de ju när dom står och leter efter folk som kör 5 kilometer i timmen för snabbt och ger dom böter bara för att råna dom.
Låten i OP
youtube.com
Baserad svensk hårdrock.
hade knulat min syster om hon föreslog det
hur mycket tid spenderar ni på toaletten när ni ska bajsa?
20 min
Du vet att hastighetsreglerna är som de är av en anledning. Bara för att du kör lite över så betyder det inte att du inte kör för snabbt.
20-30 min
Seriöst kanske 2 minuter. Spenderar man mer tid än så på att skita så kan man nog bara hålla sig lite til
på en bra dag 2-4 minuter
på den dålig dag 10 minuter
Hade också knullat din syster om hon föreslog det.
Good album
>Du vet att hastighetsreglerna är som de är av en anledning.
Ja dom är till för att dra in pengar till staten.
Nils har grym jävla röst men han ser ut som en hårdrocksversion av Michael Jackson kek
Haha mmm men att ge någon böter bara för dom överstiger den lite på kvällen när dom är trötta efter jobbet är rent jävla fascistbeteende.
Alla snutar ska skjutas.
Bara jag som blir klar inom en minut? Får ut mig allt direkt när jag bajsa. Är det för att jag har en bra kost eller för att jag dricker mycket kaffe?
>baserad mental fjortis
20 min typ
30 sekunder bajsning 19.5 minuter rövsanering
>POLISER HAR FAKTISKT RÄTT ATT GE DIG SJUKT HÖGA BÖTER FÖR DÅ RÅKAR ÅKA LITE FÖR FORT
Eller för att du inte ska köra ihjäl folk, din fartdåre.
youtube.com
Om du är trött efter jobbet så ska du verkligen inte köra för fort. Undrar hur du ens lyckades få körkort favä.
5 minuter max, brukar vara ren efter en eller två wipes.
Baserad arghoslentbroder. Lyssna på Storslagne Belials Nyckel också
Skulle tippa på att du helt enkelt äter tillräckligt med fibrer och när du väl äter så stoppar du i dig en bra mängd som tvingar det som ska ut att faktiskt ta sig ut.
Mellan 5 och 45 minuter. Beror på. Har ibs.
d1a. hatar det.
Kan skita på några minuter om jag måste, men ser ingen anledning att stressa
Någon låt med tajta riff och bra fills som du rekommenderar?
två timmar
Polisen jobbar ut efter kvoter. De tar alltså hellre enkla jobb som att ta fast hederliga svenskar som åker fort för att komma till jobbet hellre än intar en kriminell liga. Så e d