I disse krevende tider trenger vi en samlende tråd, og hva er vel mer samlende enn Sigrid-utgaven
Forrige:
I disse krevende tider trenger vi en samlende tråd, og hva er vel mer samlende enn Sigrid-utgaven
Forrige:
Jeg vil slå en spiker i ryggmargen hennes.
Søt utgave. Vi tar denne.
damn she is cute
poor white girls
mfn jeg drar til den søte gven min for å kose istedet for å holde meg hjemme i disse koronatider.
She is cute
Hvilke (((banker))) bruker dere da, gutta?
DNB, har sånn hvitt kort så betaler ikke gebyrer og drit. Finnes sikkert bedre banker, men kunne ikke brydd meg mindre fåvæ.
Glemte å nevne, jeg bruker Sbanken og tidligere Sparebank 1 Nord-Norge (har fortsatt BSU der).
Absolutt basert, det der blir vår neste trådstarter
>har sånn hvitt kort så betaler ikke gebyrer og drit
Dæven. Får man det hvis man ikke er student da? Betaler to hundre og noen kroner i året i kortgebyr, som er litt surt.
Kommet hjem fra perseren. Gikk egentlig bra.
Jeg gikk på skole med Sigrid, og bodde i nabolaget hennes. AMA
Vet ikke, jeg var student når jeg fikk det og når jeg fornyet det. Det går ut i desember, så får vi se hva som skjer da.
Hmm. Må se på det til sommeren, siden jeg begynner på studiet da. Har hørt mye dritt om DNB da, at nettsiden deres er nede hele tiden og mye sånn.
>solgte olje bjørn for noen dager siden
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Er hun autistisk?
Var hun sånn som flørta med alle guttene eller var hun mer sjenert? Når fikk hun sin første gv?
Vaktmesteren kommer til å frike!
Sto 0,5 m unna Sigrid mens hun satt og jeg sto oppreist så balla mi var i samme høyde som fjeset hennes. Snakket kort med kompisen hennes da han måtte ha hjelp i butikken, så Sigrid så rett på meg også. Må innrømme at det var vanskelig å ikke flire da det eneste jeg tenkte på var han drittautisten som brever Sigrid i norgetråden dan lang.
Den kan være nede en del ja, men ikke så mye at jeg personlig synes det har vært et problem. De har ingen gebyrer på uttak og bruk i utlandet, som var et veldig pluss for meg da jeg har reist en del.
Du skulle tatt av deg buksa og pressa munnen til Sigrid ned på kuken din.
Visste ikke at man kunne kjøpe bjørn olje fåvæ, hvor mye tjente du på det?
Nei.
Når skal Bjørn OBC X10 skyte opp? Skjønner ikke at den er på stusselige 0,15kr enda..
Ble faen meg provosert av tomsingen i går som mente at antallet på respirator som går ned betyr at de blir friske, så jeg lagde denne.
Er Sutreanon i tråden???
Sutreanon, hvorfor misliker vaktmesterkompisen din dette bilde av Putin så mye? Russere kan da umulig være så regimetro at de blir rumpesåre pga. et bilde som gjør narr av statslederen deres?
Kjøp bare vanlige aksjer og reinvester utbytte. Kjøp utbytteaksjer innenfor finans, forbrukervarer, olje og gass, energi, internett, kjemikalier og materialer i den rekkefølgen. Dette er en oppskrift på suksess, fordi man investerer 40-50% av inntekten sin, og reinvesterer utbyttet. Slik sparer man en haug med penger samtidig som man gror porteføljen. Over tid ser man at utbyttet er nok til å betale f.eks. en måneds dagligvarebudsjett eller husleie. Så kanskje kan man leve av utbytte når man kommer opp i årene. I hvert fall leve godt med den ekstra passive inntekten.
Russere har vært rumpesåre siden Sovjets fall
Norske eller utenlandske?
Begge deler fåvæ, men jeg satser mest på norske pga. billigere kurtasje.
kjøpte for 1100
solgte for 4100
er for pysete, men har tapt så mye på oppgangen i børsen i det siste
Brev porteføljen din. Selv ser min ca slik ut:
Hydro, Aker bp, entra, yara, DnB global indeks. Alt er i go - med unntak av indeksfondet.
Så har jeg apple og American water works som de amerikanske.
Har ca 100k til rådighet for å kjøpe aksjer nå men vet inne hva jeg skal kjøpe. Snust litt på Kongsberg gruppen
På aksjesparenonto da så du slipper å skatte?
negativt. man kan vel ikke kjøpe okse og bjørn på ASK kan man det?