/nederdraad/
Other urls found in this thread:
B E L G I E
leuke konijn
Ik mis dave
Zij heeft niets te zeggen over mijn haar. Ik zou eerder naar Saar luisteren over mijn haar. Maar ik houd van mijn lange haar en baard, dus naar de kapper ga ik niet ook al gaan ze weer open.
Amsterdamauti
Dave?
Fout
ik ben hier al 11 jaar
ik verdien een vd
haha wat als we zouden zoenenen :$
ik vind het erg voor je
Ja is een baby konijn zijn oren moeten nog groeien
de draad op int is er pas vanaf 2012
katanon paal kat
ik mis ameriboo
Ik vertrouw je niet
zelfs ik ben niet zo'n grote autist
snap niet waarom mensen jaloers worden op OGs als mij
Nieuwflikker
Jaloers? Ik wil hier zo snel mogelijk weg. Maar het lukt maar niet. Laat staan dat je hier meerdere jaren van je leven komt verspillen. Ik vind het oprecht erg voor je. Al de negativiteit, al het gezever, geen vooruitgang, al het pessimisme.
hmm weer ene die zichzelf zo geweldig speciaal kan vinden, "ik moet hier weg!!!", "ik ben zo speciaal, ik ben hier maar wil hier niet zijn!!!", "ik ben met een hevige strijd bezig, jullie zouden het nooit snappen!!!"
domme normaaltje
Vind de gereappropriated stonetoss comics wel leuk oetz
IK ben Nootjood.
exact wat ik bedoel met pessimisme. Sorry voor je vriend, het lijkt je te pakken hebben.
jaaa ik ben met een hevige strijd bezig tegen het kwade ik moet deze gevecht overwinnen tegen het pessimisme in 50 jaar ga ik verhalen vertellen aan mijn kleinkinderen over hoe ik een innerlijke oorlog gewonnen heb tegen een anonieme mongoolse sumo forum gelukkig dat ik heb kunnen overwinnen ik wil niet denken hoe het geweest zou zijn anders ge kunt het gelijkstellen aan een wereldoorlog om eerlijk te zijn kleine mannekes echt waar
IK ben spartacus.
huh?
Zit bryan hier nog
Zit ryan hier nog?
oprecht, ik vind het erg voor je. De negativiteit van jaren hier te komen heeft je te pakken. Het zal moeilijk worden om gelukkig te worden. Kan ik iets voor je doen vriend?
Ik ben een hebefiel alsook een racist.
Zit Jan hier nog?
eeeeeeeeehhh?????
pijn is diep
maar voel je je dan nog aangetrokken tot 12 jarige buitenlanders?
ik ben hier om je data te verzameln afghaans twijgje
dat verklaart de knotloze blanke vrouwenfoto's
Dat zijn overduidelijk Waalse palen.
Hallo Marc
lol je bent gewoon een domme mongool dat zich niet zo moet aanstellen en denken dat je zo geweldig belangrijk bent sukkel
>>>belg
Hasseltse vriend aub
mijn politieke oriƫntatie is veelal links
>dvw geen lesbische vriend om samen bier mee te drinken
Ik heb een andere naam, is dat ook goed
...
jullie weten wat ik bedoel