Hør på ustelte menn-utgaven
Forrige:
/norgetråden/
Kjǿp NHY
Det blir servert jordbær. Du kan velge helmelk, vaniljesaus, fløte.
Hva tar du? Velg viselig.
Takk Gud for Listhaug. Nei, virkelig. Takk Gud. Hvordan hadde Norge sett ut uten FRPs motarbeid mot venstresiden? Herre Jesus, det tørr jeg ikke tenke på en gang. Neste gang må vi bare stemme litt hardere, så order det seg nok. De små uenighetene mellom de frimurerkonservative og de globalistliberale i partiet har også løst seg nå har jeg hørt. Neste valg blir bedre eller hva? FRP! Ja, der har vi løsningen for oss nasjonal-bevisste.
Vad är den norska motsvarigheten till "svennar" som kulturberikare använder för att beskriva norrmän?
hvordan går det med anonsen som sa han var smart når han hamstret norwegian aksjer til ~15kr?
Var det virkelig noen i tråden som kjøpte NAS på 15 kr? Gud..
potet
jepp, rundt der, etter smellet, og det hadde "roet seg". mulig det var nærmere 10.
blir nok lite med avkastning
Slutt å være så labre nå gutter. Vi må samles om det ene partiet som virkelig står opp for våre vestlige kjerneverdier; fulle rettigheter for homofile og fri flyt av arbeidskraft på tvers av grenser. Haleluja!
hvilket parti stemmer du på
Hvorfor er amerikanske kjøkken så stygge?
Prøver de seg på en SD med en heit blond dame for å shille partiet sitt? IDF-metoden..
fiskekaker til middag.. igjen....
Fiskeboller til middag.
Svartpillet igjen
Prøver å lære meg japansk, gutta. Må ha en backup plan hvis jeg ikke klarer å få meg dame her i Norge, vettu.
Har ikke Japan overskudd på menn? Hvordan skal du skaffe deg guling
Japanske menn er for opptatt med 2D waifuene sine. Ganske basert, spør du meg.
>raseblanding
Blir vaniljesaus på meg ass
Helmelk
fløte med sukker oppå.
Jeg spør hvor de har gjort av kremfløten.
Du må tenke på Kina. Japan har 95 menn pr. 100 kvinner.
Søster og mamma har tatt sånn gentest.....
Søster var 2% spansk og 98% nordisk
høres ut som en spansk handelsmann som stakk innom et vertshus for noen generasjoner siden og sexet ei norsk kvinne
Tar å mediterer litt fåvæ
ser bare en /norgetråd/ i katalogen, så da tar jeg denne
Fløyte
Sikkert bare 4 generasjoner siden. Så for meg en spank tjenestepike som hadde blitt tatt til fange av franskmennene og sendt til fronten mot britene som tjenestepike før hun ble fanget av britene og de tok henne med tilbake og tvang henne til å bli tjenestepike før hun ble kidnappet av vikingene og tatt tilbake til norge som tjenestepike.
fløte selvsagt