Does your country support trans rights?
Does your country support trans rights?
Other urls found in this thread:
pinknews.co.uk
twitter.com
are human rights
>The right to remain silent.
Thankfully no
die die die die die die die die diedie die die die die die die die diedie die die die die die die die diedie die die die die die die die diedie die die die die die die die diedie die die die die die die die diedie die die die die die die die diedie die die die die die die die diedie die die die die die die die diedie die die die die die die die diedie die die die die die die die diedie die die die die die die die diedie die die die die die die die die
What's that weird picture about
My message to Yas Forums
I don't get it
No
Why so violent? Are you going to threaten every person who doesn't agree to your delusions?
based Sudan
kill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die diekill yourself hang yourself die die
this, and it's based
No
you forgot the spaces
Transwomen are just mentally ill mutilated men
fag
>tfw even furries are dissociating from the tranny narrative this year
Even they know it's a sinking ship with all the mad lobbying men in dresses are pushing as of late kek
I will drive to your house, I will find you sleeping like a baby. I will them first begin by stabbing your brain with my knife. Then I will begin to remove your penis, making you "people" scream in pain for not respecting trans rights. And also, yikes. Just yikes.
Australia supports trans rights!!!!!
How fucking retarded do you have to be to reply unironically to some shit as stupid as that?
are you a newfag trying to bait us into breggading or some shit, if so fuck off to your circle jerk subleddits
what are "trans rights"?
No we don't support any r*ghts here. Fuck r*ghts.
You shouldn't exercise hateful speech to people who don't agree with your views. You asked a question, and we gave you an answer. Take it easy
Sorry sweetie, but a subhuman like you deserve a good "teaching"
Human rights. Simple as that.
>Human rights. Simple as that.
Yes. There are no gay or trans rights
No, trans and other lgbt is illegal here.
I will literally drive to your houses, and them I will literally find you laying on a nice, soft, cozy bed with your eyes shut. As I open the door, I hear a literally nice, lovely noise emanating from the bedroom. I tip-toe throughout the house literally, and I finally reach the finial door. You weren't expecting this literally, as you never knew that a "little" disrespect would get you into trouble, like a little bigoted person you are. Then I will literally, literally, use my butterknife on my knife, to shove it on your fat, cute belly. As you wake from your sleep unpleasantly, I will quickly move my hand once again as you are still in half-sleep. Too late! Literally you quickly lose resistance as blood comes out and brown shit and intestines come out as my movement grows quicker as time goes by. As the abdomen and insides of yours are exposed, I prepare for the finial ritual. I slowly remove your boy clit, carefully tearing it off with my long, trans colored fingernails. I move it deep onto the root of your boyclit, and spend hours meticulously digging them onto a now warm, but a quickly freezing body. Then I dilate for you, moving various sacks and small flesh from the new pussyhole, literally. All of this for a small, transphobic, post, on 4channel, literally.
Why can’t my country be as based as Russia
What is with all the false flag threads lately?