"Norsk" Samisk vennskapsutgave.
Forrige:
"Norsk" Samisk vennskapsutgave.
Forrige:
FØRSTE FOR JANOY CRESVA
>samer
drev å satte sammen ny trådstarter......
Andre for Sigrid
men hva med Aurora
DRITTMANNEN
Er henne en autist?
aurora er stygg
Han ser samisk ut
>kassemedarbeideren sier "ha en god dag"
>jeg har en ræva dag
Aurora er en autistisk sionist som ikke synger fint engang. Sigrid er 100% perfekt.
Lortemanden
IKKE NOE GALT MED Å SE SAMISK UT
aurora er en drittautist som tar ti mil negerkuk om dagen
Tenk det at partier kan endre seg i løpet av 100 år!
Det er ingen tvil om det, men partiet er noe helt annet 80 år senere. Særlig Stoltenberg 1-regjeringen utførte mye Høyrepolitikk.
At Ap skal lastes for sin kommunistiske historie gir omtrent like mye mening som at demokratene i USA skal straffes i valget til høsten for at de hadde en langvarig allianse med KKK. Det gir ikke mening.
Partipolitikk er ferskvare og må bedømmes ut fra hva partier mener i dag.
For Ap sin del er det verd å huske at de har hatt to store avskallinger med kommunister til NKP og SV siden den gang
Datidens Senterparti, Bondepartiet, støttet som kjent nazistene.
Grunnleggeren av det som skulle bli FrP, Anders Lange, var beinhard rasist og advarte mot "jødeinvasjonen og de farvede raser", fikk pengestøtte av Apartheid-regimet, og var medlem i det fascisme-flørtende Fedrelandslaget som ville gi fredsprisen til Adolf Hitler og Benito Mussolini.
Men akkurat slik som posten din, er ikke dette relevant lenger. Det er historie, og partiene har forandret seg.
Hvordan overtalte du henne? Ble hun ikke uvel av å sleike så mye rass?
Er dette sutreanon?
Fy flåbbe visste ikke at Anders lange var så basert
anders lange var basert og rødpillet.
han var faktisk FOR basert og rødpillet for dette nisselandet
Fortell mer om denne mannen
jeg bare ba henne gjøre det egentlig. hun likte meg veldig godt så gjorde som oftest hva jeg sa. nei hun ble ikke dårlig, men jeg ble det. fikk noe virus og kasta opp i flere måneder og legen sa det mest sannsynlig var pga. jeg hadde svelget bæsj. sa aldri at jeg slikket ræv, men at jeg spiste mye ute.
Nei... får vel gjøre noe med resten av dagen også da..
Tvilsomt. Espen virker som en fyr som ikke legger skjul på noe.
Nei, tror ikke han er så stygg
ja, sutreanon til venstre
Kyssa du henne etter hun hadde slikka ræv? Æsj
>Det gir ikke mening.
Det gir fullstendig mening når hun der innvandrerhora klarer å lire av seg at folk som tjener over 700k bare har godt av å betale mer i skatt, og når de kaller private næringsliv for fuckings profitører.
Heller død enn rød.
>stygg
Så, Sutreanon. Hvis det ikke er noen LGBTQPTSANF+2 agenda, hvorfor er det nå LGBTQPTSANF+2 dritt i en tegnefilm laget for barn?
twitter.com
Jævlig godt jobba å bli syk av virus fra din egen tarm.... så godt jobba at jeg ikke tror det var det som skjedde. Tipper hu sleika andre i ræva og så kysset deg jeg, anonsen.
>Det gir fullstendig mening når hun der innvandrerhora klarer å lire av seg at folk som tjener over 700k
Faktisk helt sant, gir fullstendig menig å betale mer i skatt ved en slik inntekt. Økt skatt til de med inntekt over 500k, lavere skatt til de under 500k
Høres rettferdig ut det
Imaginiser å ha så lavt testo at du ikke engang klarer å gro skjegg. Er jo helt bart langs undersiden skinnet jo