/danmarktråden/

Attached: danmark4.png (697x600, 600.57K)

Other urls found in this thread:

space.com/spacex-crew-dragon-nasa-astronauts-demo-2-launch-date.html
m.youtube.com/watch?v=fOkzXsf_XBA
youtube.com/watch?v=jDYpoPG27bE
youtube.com/watch?v=8IU7ENFkuYY
m.youtube.com/watch?v=kYRuGs0foP0
twitter.com/NSFWRedditGif

tilstå jeres coronasynder

Attached: 65ECAD56-778D-47D5-8447-954C3E15FE8F.jpg (657x527, 64.12K)

Vet någon var man kan köpa cannabisfrön i Köpenhamn? Letar efter en fysisk butik, vill inte beställa på nätet.

Jeg gav en person hånden for nogle uger siden af ren refleks. Han havde dog handsker på, men han havde faktisk haft kåråna.

Søg på "cannabisfrø butik københavn".

Okej, det finns alltså? I Sverige finns det nämligen inte.

Attached: taffel dill.png (1119x1500, 2.07M)

Ja, det ser ud til at der er flere.

Godt!

god fredag venner
hvad skal der ske?
øl? musik? videospil?

Mad og så film. Jeg ved ikke hvad jeg skal se endnu. Nok noget stille og melankolsk hvor der ikke sker noget, hvis jeg kan finde noget. Jeg så Columbus i går. Den var meget hyggelig.

der er en smartshop i en af de gader som krydser strøget. deres priser er ok ift andere edgy weedshops

bare hygger i Sydfrankrig.
håber jeg får lov til at rejse hjem snart fordi jeg har næsten ingen Lakrids tilbage, og jeg begynder at savne rugbrød og blåbær skyr til morgenmad.

>stille og melankolsk
jeg ved godt de er langt fra hidden gems, men du kan ikke gå forkert i byen med Lost In Translation eller Her. jeg har ikke hørt om Columbus før nu, men den ser meget interessant ud. ser den i aften!

har du siddet fast på ferie siden lockdown startede, eller arbejder du i frankrig?

kom lige i tanke om en ekstra god stille og melankolsk film: A Girl Walks Home Alone at Night (2014)

Lost in Translation er en af mine favoritter. Der er også visse ligheder mellem den og Columbus. Jeg var ikke så vild med Her, men jeg har overvejet at prøve at se den igen.
Jeg tror faktisk at jeg har den liggende. Hvis jeg har, så bliver det den.

Attached: lost-in-translation-friendship.jpg (1600x1040, 136.3K)

Det var en fin solnedgang i dag.

førtidspenionisten

space.com/spacex-crew-dragon-nasa-astronauts-demo-2-launch-date.html

nice

Hvornår kommer sommeret?

på næste mandag

jeg vasker ikke altid mine hænder før jeg indtager noget efter at have handlet ind

Jeg havde den sgu ikke alligevel, så det må blive i morgen. Jeg prøver med Maboroshi no hikari.

jeg har ingen venner

Danish rap is pretty good
m.youtube.com/watch?v=fOkzXsf_XBA
Is there a big rap culture in Denmark

Det har jeg heller ikke.

danish rap is 90% soulless shit, but those who are passionate about rapping can make some good shit
youtube.com/watch?v=jDYpoPG27bE

Is this “Danni” guy as much as a gangster as he claims to be?

i've never heard of him, but odds are no, definitely not
danish rappers who rap about life in the ghetto are just pandering, especially if they're white (gilli and this danni guy)

Danni isn’t white tho

looks very white to me
this is good youtube.com/watch?v=8IU7ENFkuYY

How are you dealing with the lockdown? How's the average Danish citizen life now compared to what it was before the pandemic began?

hate these niggers

Have you guys heard of this song? This one’s pretty good too
m.youtube.com/watch?v=kYRuGs0foP0

lonely, drinking is pretty much the only times we got to socialize, and we can't do that in groups anymore

generic

That’s not what i asked. Are you deaf motherfucker? Can’t read?

sorry bro you have bad taste. and no i hadn't heard of it

Attached: 1554289182427.jpg (563x651, 226.35K)

That’s not my taste. The one i posted earlier is my kind of taste