Attached: danmark4.png (697x600, 600.57K)
/danmarktråden/
Bentley Lopez
Jaxon Taylor
tilstå jeres coronasynder
Joshua Carter
Vet någon var man kan köpa cannabisfrön i Köpenhamn? Letar efter en fysisk butik, vill inte beställa på nätet.
Gavin Perry
Jeg gav en person hånden for nogle uger siden af ren refleks. Han havde dog handsker på, men han havde faktisk haft kåråna.
Sebastian Sanchez
Søg på "cannabisfrø butik københavn".
Kevin Rivera
Okej, det finns alltså? I Sverige finns det nämligen inte.
Cameron Reyes
Jaxson Johnson
Ja, det ser ud til at der er flere.
Evan Campbell
Godt!
Brayden Evans
god fredag venner
hvad skal der ske?
øl? musik? videospil?
Benjamin Johnson
Mad og så film. Jeg ved ikke hvad jeg skal se endnu. Nok noget stille og melankolsk hvor der ikke sker noget, hvis jeg kan finde noget. Jeg så Columbus i går. Den var meget hyggelig.
Jason Flores
der er en smartshop i en af de gader som krydser strøget. deres priser er ok ift andere edgy weedshops
Landon Evans
bare hygger i Sydfrankrig.
håber jeg får lov til at rejse hjem snart fordi jeg har næsten ingen Lakrids tilbage, og jeg begynder at savne rugbrød og blåbær skyr til morgenmad.
Carter Ward
>stille og melankolsk
jeg ved godt de er langt fra hidden gems, men du kan ikke gå forkert i byen med Lost In Translation eller Her. jeg har ikke hørt om Columbus før nu, men den ser meget interessant ud. ser den i aften!
har du siddet fast på ferie siden lockdown startede, eller arbejder du i frankrig?
Austin Allen
kom lige i tanke om en ekstra god stille og melankolsk film: A Girl Walks Home Alone at Night (2014)
Luke Watson
Lost in Translation er en af mine favoritter. Der er også visse ligheder mellem den og Columbus. Jeg var ikke så vild med Her, men jeg har overvejet at prøve at se den igen.
Jeg tror faktisk at jeg har den liggende. Hvis jeg har, så bliver det den.
Cameron Hill
Det var en fin solnedgang i dag.
Christian Stewart
førtidspenionisten
space.com
Isaiah Reed
nice
Ryder Cox
Hvornår kommer sommeret?
Sebastian Diaz
på næste mandag
Logan Davis
jeg vasker ikke altid mine hænder før jeg indtager noget efter at have handlet ind
Carter Carter
Jeg havde den sgu ikke alligevel, så det må blive i morgen. Jeg prøver med Maboroshi no hikari.
Jayden Lopez
jeg har ingen venner
Owen Jackson
Danish rap is pretty good
m.youtube.com
Is there a big rap culture in Denmark
Benjamin Peterson
Det har jeg heller ikke.
Jack Brown
danish rap is 90% soulless shit, but those who are passionate about rapping can make some good shit
youtube.com
Jace Thomas
Is this “Danni” guy as much as a gangster as he claims to be?
Grayson Davis
i've never heard of him, but odds are no, definitely not
danish rappers who rap about life in the ghetto are just pandering, especially if they're white (gilli and this danni guy)
Luis Cook
Danni isn’t white tho
Parker Harris
looks very white to me
this is good youtube.com
Leo Watson
How are you dealing with the lockdown? How's the average Danish citizen life now compared to what it was before the pandemic began?
Justin Hall
hate these niggers
Hudson Allen
Have you guys heard of this song? This one’s pretty good too
m.youtube.com
Luis Butler
lonely, drinking is pretty much the only times we got to socialize, and we can't do that in groups anymore
Leo Baker
generic
John Sanders
That’s not what i asked. Are you deaf motherfucker? Can’t read?
Robert Ramirez
sorry bro you have bad taste. and no i hadn't heard of it
Parker Clark
That’s not my taste. The one i posted earlier is my kind of taste