/NEDERDRAAD/

/nederdraad/ anderen waarderen editie!

Welkom: Waarderen en Bewonderen

Niet-Welkom: Afschrijven, hekelen, minachten negeren, onderschatten, afkeuren en in diskrediet brengen

Attached: waarderen.jpg (1160x896, 201.85K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/EWz8HWpfvmI
twitter.com/SFWRedditGifs

Attached: ik lig te dooten.png (1210x500, 210.74K)

Sex

yes

tijd voor fajr

youtu.be/EWz8HWpfvmI
nieuwe killer kamal om 12:00 uur

Wat een kutdraad weer , tyfustheelabelpaler.

mijn piemel

DVW GEEN VLAAMSE VD

Attached: 1576743379438.jpg (640x580, 203.01K)

>kijk first dates van gister
>letterlijk eerste woorden uit de mond van zon hoer:
>'ik wil iemand die langer is..'
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Attached: funnyfrogangryversion.jpg (480x360, 7.71K)

dus?

witte KnECHt

wat is daar mis mee? Jonge vrouwen zijn onderdanig en verdienen een man die ze kan domineren. Lengte heeft een sterk pyschologisch effect waardoor langere mensen als dominanter worden gezien en dus als betere partners voor jonge meisjes die graag goed geneukt willen worden. Oudere vrouwen zoeken minder de dominantie op maar juist een stabiele man die voor ze kan zorgen. Misschien kun je daaraan werken? Je was sowieso toch al bijna 30?

>zorg (beta bux) voor een uitgedroogde kech en haar 5 negerbabies

Attached: 1454118584602.jpg (250x241, 6.89K)

>NEEEEEEEEEEE IK VERDIEN EEN VD!!!!!
>MAAR NIET EEN VRIENDIN WAAR IK VOOR MOET ZORGEN

Attached: 1572181895830.png (430x328, 112.71K)

>NEEEEEEEEEEE IK VERDIEN EEN VD
correct
>MAAR NIET EEN VRIENDIN WAAR IK VOOR MOET ZORGEN
correct niet een opgebruikte nee die alleen mijn beta bux wil nee

Hoezo niet? je staat onderaan de dating wereld voedsel keten. Als jij die 166cm bent ben je aan je palen te zien duidelijk dom, oninteressant, bitter en veel te klein. Als je überhaupt een opgebruikte vrouw krijg is dat meer dan je verdient. Waarom denk je dat je een leuk meisje verdient?

Niet hem maar dit is waarom capitalisme zuigt.

>meisjes mogen geen voorkeur hebben
trieste incel
terug naar reddit

omdat ik bakken met belastinggeld betall zodat we in een """"""""""gelijke"""""""""wereld kunnen leven. dan vind ik best dat ik een (staats)vd daar tegenover kan verwachten

>belastinggeld betall zodat we in een """"""""""gelijke"""""""""wereld kunnen leve
wie heeft je dat wijsgemaakt? De wereld is duidelijk ongelijk. Op bijna ieder vlak. Belasting is er niet voor bedoeld om daar een einde aan te maken

gelijkheid is letterlijk de miem van de naa oorlogse westerse samenleving en progressieve inkomstenbelasting is letterlijk voor muh gelijkheid

>progressieve inkomstenbelasting is letterlijk voor muh gelijkheid
hoe kanker dom ben je? ziet de wereld er gelijk uit voor jou?

niet in uitkomsten maar in kansen wel ( in nederland dan)
iedereen heeft gewoon een kans op scholing en krijgt €€€ als je niet kan/wilt werken. en ik moet daarvoor werken omdat te betalen. waarom is het zon gek idee dan dat ook ik gewoon een vd verdien

Attached: 1493263248739.jpg (957x621, 90.04K)

>niet in uitkomsten maar in kansen wel ( in nederland dan)
dikke lmke
gast je bent zo kk dom
maar zelfs al was dat waar, wat voor een kanker psycho moet je zijn om te denken dat een magere redistributie van geld gelijk staat aan institutioneel gedwongen uithuwelijking? Je hebt het over meisjes van vlees en bloed. Waarom zou je ze dwingen om met mensen te zijn waar ze niet mee willen zijn?

>ik verdien ________
Je verdient niets. Als je iets wil moet je er hard voor werken en als dat je niet lukt moet je je er bij neerleggen dat dat iets niet voor je is weggelegd.

kanker blauwe pil cucks ik ga naar de AH later

>ik werk elke dag dus ik verdien een vriendin
ik voetbal elke dag dus ik verdien een tennis trofee

Attached: 13847998.jpg (300x300, 11.6K)

maar jij wilt niet werken voor je vd

>als dat je niet lukt moet je je er bij neerleggen dat dat iets niet voor je is weggelegd.
Dit
Waar komt het achterlijke idee vandaan dat iedereen een relatie verdient? Dit is historisch gezien nooit zo geweest en er is geen reden om te geloven dat het nu wel is. Ik ben waarschijnlijk te oninteressant en te lelijk om ooit een vd te krijgen maar ik haal gewoon mn schouders op. Boeit mij wat.

Dat is wel echt een verliezer mentaliteit.

Neger jij bent letterlijk lager dan een cuck. Je zult nooit een vriendin krijgen.

hoe kan ik verliezen in een wedstrijd die me niets boeit en waar ik niet eens in mee doe.