Nattupplagan
Sverigetråden
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
voca.ro
youtube.com
youtube.com
youtube.com
reddit.com
youtube.com
youtube.com
youtu.be
mintboard
twitter.com
>Ja jag tillhör folkstammen svear, hur visste du
youtube.com
är detta autism?
Otrolig.
fyfan, fatta att vara gift med den här människan
Ja, fast på ett bra sätt. Kvinnor gillar män med intressen och en hobby
fatta att vara granne med denna människan som springer med gräsklipparen varannan dag
Var hon en lite tjej? Det som må hända är:
1. hon fick fejk E med massa skit i den (mindre förekommande i Europa)
2. hon tog för mycket (finns tabletter med 260+mg MDMA, nybögar borde ta runt 150mg)
3. hon torkade ur bara. mycket festande utan att dricka vatten
4. svho som fick dödsångest för att hon har aldrig tagit stims eller drogar tidigare
>Har du tagit ADHD medicin någon gång?
Jo, mår väldigt bra på Ritalin favä. Det jag ogillade mest med annan psykadelika var den psykiska skörheten som kom med upplevelsen. Blev deprimerad som fan.
varför ha en trädgård om det bara är en jävla gräsmatta och en torkställning?
så han kan klippa gräset så klart
>dkn bolagsbonus på 20k trots permission
kek
Jag hatar Ritalin, jag bli bara slö. Attentin (ren dexamfetamin) dock, asgott ju.
Så ja du kommer troligen tycker om MDMA. Men bara se till att preppa först (5-HTP, bananer, osv - vad du kommer att behöva under avtändningen), och köpa något legit (om du är tinfoilmaxx, köp en testkit), och det kommer att gå bra.
OBS: den oskriven regel är att man måste vänta minst 3 månader innan man tar det igen (om du inte vill paja din hjärna iaf). Så undvika att köpa 100st tbl nånstans lol
vad gör du fortfarande vaken?
youtube.com
fan vilken bassssss
Mitt jävla laptop keyboard har fått damp... Hoppas det blir bättre när jag startar om datorn imorgonbitti.
Trodde boomers och gräsklippare var ett jagjag
youtube.com
>And We Run
>And We Run
>The Sweat Pours Down
>But We Keep On A Running
>And Forget Our Pain
Jag är den här katten.
>han startar om sin dator
ligger nästan på din nivå
sova snart, ska bara illustrera klart en sak först. Behövde bara bidra lite mer till smakligtbrevandet, kommer börja använda det ivl
Stör mig mer på gatuvårdare och lövblåssare.
>windås
du är som en liten bebis
Ja... När fucking tangentbordet dampar sönder har jag inte direkt några större alternativ.
Dela någon gång.
Jahapp, då var den här lapptoppen fuckad... Vet inte om det är någon malware som gör det (skulle vara konstigt då jag bara sparar bilder på skiten), men datorn beter sig som att jag trycker ner page down, när jag inte gör det, och bara första gången jag faktiskt trycker page down, så funkar just det...
det här är jag
mintboard
.org/vichan/bone/src/1586558035828.mp4
jag vinner
Nbög, aldrig varit på ett husparty
Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara ljuger och bedrar. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.
Bara när jag skriver också. Får väl köra med windows inbyggda musklick tangentbord eller koppla in ett externt, men då kunde jag ju lika gärna sätta mig vid stationär. Suck...
Kan det vara något fel med drivrutinen på min skitiga gamla dell Latitude, eller får jag bara acceptera att membran tangentbordet är hårdvaru knullat?
Har du testat starta om den?
när kom den här pastan egentligen, den måste väl ha ett par år på nacken nu?