Attached: 1542651850867.png (847x621, 37.18K)
Sverigetråden - Svearnas Upplaga
Liam Taylor
Other urls found in this thread:
i.ylilauta.org
plus.rjl.se
twitter.com
Christopher Clark
sär skrivning upplaga
Justin Phillips
Logan Stewart
likvidera pensionerna, öka tillväxten
Adam Flores
bajs i garderoben
Grayson Torres
Robert Gomez
Snoppupplagan
John Powell
Vilka politiska poddar ska man lyssna på?
Nathan Green
Nej, "Svearnas Upplaga" är grammatiskt korrekt, dyslexus
Lincoln Morales
Austin Torres
god afton sverigetråden, jag behöver en speciell creepyinfograf om en kille som gick hem i skogen efter har varit hos en polare och blev förföljd av nånting som sen stog utanför hans fönster i mörkret.
Zachary Harris
Jack Peterson
tog en grindrqk i pojkfittan igår och nu hostar jag, dkn kårånapozzad av en (förvånansvärt vältränad) sprängare
Mason Morales
dds laca/fofefu
Christian Lee
>politiska
väx upp
Hunter Evans
sad
please don't...
Andrew Edwards
Jag är trött hela dagarna för att jag måste hela hålla borta tankarna att alla i familjen och släkten har det hundra gånger bättre än mig själv, att jag aldrig kommer bli något, och kommer dö ensam utan att upplevt vare sig kärlek eller god ekonomi.
Kayden Clark
ViF kolmårdsanon
Dylan Carter
önskar vi hade en bra historia som Englands med romarriket och ångmaskiner istället för vår nuvarande med barkbröd, finnar och kebabpizza....
Adrian Collins
Drama och käbbel är roligt.
Nolan Evans
For real homie. Aint nobody give a shit. Live life and love it. Stop caring about happiness and you might achieve it.
Gavin Sanchez
Vif i frid
Easton Harris
Jace Gray
Isaac Myers
Vikingar var för det mesta norrmän dessutom. Ni har inget.
Justin Sullivan
>that ring
pls no
Ryder Perry
Sveriges glansdagar ligger bakom hörnet, var glad för det istället
Easton Sanchez
>de smala jävla armarna
>rör sig på alla 4 så han inte kan slåss ordentligt
Ska detta vara skräck eller? patetiskt.
Angel Cox
tycker det är underbart att Skandinavien fick behålla sin kultur och sina seder så mycket längre än resten av Europa som romaniserades och sedan kr*stnades
David James
>F84.5 Aspergers syndrom
plus.rjl.se
lmao, jag uppfyller alla punkter där men jag tvingar mig själv att jobba mm. undrar om jag borde skita i att jobba och ta neetbux
Jason Young
Vaddå, genom att 200 asociala och småkriminella connys från dalarna gör "revolution"?
Isaac Evans
tds
Caleb Anderson
>ViF kolmårdsanon
Glöm aldrig
Kayden Rivera
>Watch Dogs med perma rain mod
kino
Mason Gray
Önskar jag vore en demon.
Robert Kelly
ta medicinen axel, du är säker extra känslig för stress i dessa tider
Thomas Parker
Har drag av autism och inte ens riktig autism och jag slipper jobba. Tränat bort nästan allt negativt så vet inte ens om diagnosen stämmer längre, det enda jag har problem med är att vara trevlig och har svårt att bli intresserad av personer romantiskt.
Asher Cruz
>önskar vi hade en bra historia som Englands med romarriket och ångmaskiner istället för vår nuvarande med barkbröd, finnar och kebabpizza....
Dominic Johnson
Hur gammal är du och hur länge har du tagit ut neetbux? Får du pengar av FK eller Soc?
Nolan Allen
No smoking, please.
Angel Hill
>undrar om jag borde skita i att jobba och ta neetbux
Prova. Ta en bild på testet till psykologen för att bevisa dina svårigheter i vardagen.
Aiden Morgan
30
4 år
FK
Anthony Nelson
vill att hon ska fimpa mig i ansiktet
Elijah Green
>ta medicinen axel, du är säker extra känslig för stress i dessa tider
Ian Perry
Jag undrar vilken nivå jag placerades på. Är Diagnostiserad, men aldrig riktigt tagit till mig det då det skedde så sent i mitt liv.
Brandon Rogers
Bentley Peterson
lyssnar på god ton favä
Wyatt Bailey
...
Kevin Rogers
>du kommer aldrig att stealthbo i en container i en amerikansk storstad
varför ens leva?
Juan Young
SVT Forum
Henry Sanchez
Vad betyder F640?
Austin Butler
Han har dock lite av Joe Rogan syndromet att han nästan alltid håller med sina gäster
Aaron Peterson
Jag fick aldrig veta vad min autism innebär utan bara att jag har några drag av det. Jag tycker jag är normal förutom att jag är känslokall och inte vill knulla främlingar varje helg.
Julian Gray
Jag tyckte jag var normal. Men har alltid haft dåligt självförtroende, och har på senare år insett hur otroligt socialt retarderad jag är. Har ibland också svårt att förstå andras sarkastiska skämt (dock är det oftast bara att jag spelar med), och folk missar ibland min sarkasm då jag "alltid låter sarkastisk".