/mämmi/

nyymi tajuaa asioita itsestään -painos

Attached: 1465738628052.jpg (768x576, 46.46K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=saiXMIOnCco
youtu.be/5HyZiGK0lGo
twitter.com/SFWRedditImages

oispa nyymin muhku pymppel's

oon täys kymppi

oispa loli

Attached: 1559673002356.gif (250x250, 460.01K)

Mitä sä semmosella?

inb4 talonmies

söin kaks hesen kerrosateriaa ja 2x6nugettia. ähky.

sä postasit ton jo

joo asteikolla nollasta sataan

empiirisen tutkimuksen perusteella olen tullut siihen tulokseen, että kaikki nyymit näyttää enemmän tai vähemmän tämmöisiltä

Attached: 290912.jpg (1500x2190, 807.33K)

silittäisin, paijaisin, halisin, hyväilisin ja pitäisin hyvänä

Tuli todistettua että vtubernyymi ei ole talkkari ja että Teemulla oli taas psykoosit päällä.

... tai niin vtubernyymi haluaisi sinun ajattelevan

Musta tuntuu että käytät sanaa empiirinen vähän löysästi tässä yhteydessä

ei se varmaan voi poistaa jos se ei edes oo täällä nyt, lähti varmaan takas Yas Forums kaltastensa vammasten joukkoon kun kiusattiin sitä

ehkä se oli paskalla

hyväksytään kunnes toisin todistetaan

t. talonmies itse

Empiirisiä todisteita.
t. eri

Attached: 1577486188003.png (693x1000, 474.49K)

Oon samaa mieltä nyymin empiirisen tutkimuksen kanssa eli nyt tutkimus on myös vertaisarvioitu

Attached: 1575213785541.jpg (800x774, 188.29K)

t: vtubertalkkari
Kyllä viime lauantaina paljastit jo itsesi kun sait sen autismikohtauksen ja poistit kaikki postaukset alle minuutissa joissa sinua arvosteltiin. Turha enää harrastaa vahingonhallintaa.

meni unten maille kaiketi. oli yöllä ja aamulla ylhäällä.

youtube.com/watch?v=saiXMIOnCco

Attached: hui hirmustus.gif (500x282, 1.97M)

youtu.be/5HyZiGK0lGo
Korone pelaa muuten Nyuuruumaniaa, taas.. Se pelas tätä jonkun 12 tuntia pari päivää sit ja jatkaa taas.
Ihmeen paljon sisältöä tälläseks peliks, jos tota voi kutsua sellaseks. Enemmän tommoi erikoinen visuaalinen novelli tuo on jossa pelaaja on vähän kuin jumala.

Attached: Korone sunglasses playing.jpg (1920x2000, 270.39K)

jahas siellähän se autisti taas on

tää talkkarivtuber juttu on mun lemppari juttu tuo jännitystä näihin mämmeihin

vtuber postailee ja ei poistanu lankaa siksi että me luultais että se ei ole talkkari vaikka se oikeesti on, toising sanonuttuna vahingon korjaus meiningit

Hullut 4d shakit autistilta. Ei me ihan noin halpaan mennä, kun tätä lukuunottamatta viimeset pari kuukautta langat poistunu poikkeuksetta sillon kun se on paikalla.

eipä ollu

Avaatkos vähän tota talkkari juttua tosta sun näkökulmasta?

avatar homoilusta vai mainostamisesta reportti?

ei auta mainostamisesta raportti kun se lyö itse vain varoitukset päälle, varmaan sama anvaartat homoiliusta

se suuttuu ja pyytää moden laittamaan sulle bännit aiheettomasta reportista. ei olisi ensimmäinen kerta tälle.

Mun mielestä on ainakin ihan tyhmää, että täällä aina vähän väliä valvoo joku innokas paska-autisti ja sit saa pelätä tyylliin oman mielipiteensä sanomista ettei saa banneja.
Eihän ulkomaalaisille voi edes vastata mitään olematta rasisti, niin se tekee keskustelusta tällä nettisivulla hyvin hankalaa.

älkää vastatko psykoositeemuille. ne pitää hoitaa kuin manne eli vaan jättää huomiotta. mämmi nyt tulee luultavasti pari kuukautta olemaan tällainen.

Tälle kuvalle tulee taas käyttöä jos koskaan.

Attached: Psykoosit.jpg (750x537, 63.15K)