Hvorfor-snakker-horene-i-((Resett))-aldri-om-(((de))-som-importerer-inntrengerene-utgaven
Forrige:
Hvorfor-snakker-horene-i-((Resett))-aldri-om-(((de))-som-importerer-inntrengerene-utgaven
Forrige:
HEI DET MEG!!! DET SYK!! DET PISS!!! WOOOOOOOOO!!! IKKE SANT, BABE????
>hvorfor-snakker-horene-i-((Resett))-aldri-om-(((de))-som-importerer-inntrengerene
fordi resett er drevet av sionister.
de var rimelige raske med å bannlyse lysglimt når det viste seg at han hadde spørsmål om de 6 milliardene
Det er ikke noe galt i å være sionist. Det hadde vært utrolig dårlig optikk å nekte jødene å ha sin egen nasjon når vi selv prøver på det samme. Du må sette deg mer inn hannreiing og kristendom før vi kan fortsette. Les litt Dokument eller Resett.
Mårn. Døgnrytmen har sklidd helt ut fåvæ.
Morgen Norge
Morgen Russland
Hyggelig webm
morna
God dag Bulgaria
>norske kronen kollapset
>sentralbanken gjør ikke en dritt, de sitter bare å venter på at markedets usynlige hånd skal stabilisere kronen
Kjøp tilbake valuta slik som alle andre land gjør
Fuck polisen
Jeg ser vi har fått oss en mannlig kroppspositivist i tråden
Ble utestengt etter to kommentarer.
Første gikk ut på at jeg ikke trodde på 9/11-fabelen.
Andre var motsvar til en frekk gamling som fortalte meg at jeg måtte "studere hendelsen nøyere" at det var det han selv som burde.
Dette var relativt tidlig i resetts historie og jeg tror det var redaktøren selv som utestengte meg.
Har også blitt personlig utestengt fra dagbladets kommentarfelt av daværende redaktør markussen for å kritisere han for å publisere anonyme veldig spisse politiske berretninger.
Han bare: "Vi har kildesjekket og kan ikke medele kilde pga personvernet".
Historien var om en kvinne som hadde blitt utsatt for overgrep av hennes ektemann som var soldat i utlandet.. historien smurte tjukt på med hvor badass denne utenlandssoldaten var og hvordan han hadde lært seg å hydrere seg selv ved å sleike dugget av diverse vekster i jungelen etc.
tldr: resett er akkurat like jødeinfisert som de vanlige avisene. Sannheten finner man ikke på trykk der heller.
Hvorfor er alle kvitrehomsene sånn her?
De har ingen rett på det landet.
Alternative norske nettaviser man kan bruke?
>Alle bør slå nazier.
Ikke still spørsmål om covid19, bare konsumer informasjon fra FHI
fordi twitter er /norgetråden/ til kokovenstre
B-betyr det at jeg er kokohøyre?
ja
Ja men da så
Hva hvis jeg drittbrever som kokohøyre i /norgetråden/, som kokovenstre på Twitter og som en gal sprenger på Fjesboka
E24 har jeg grei erfaring med.
>brever jentevennrulling via mobilen
>blir bannlyst
>skrur av og på flymodus
>4g+ er ikke lenger bannlyst
Får takke Sutreanon for å ha lært meg dette trikset tidligere
Nei, det er ikke lett å si.
Basert og rødpillet.
>herregud gutta se så teite og dumme normissene på kvitrer/lesdet/fjesbok er
hfbs altså
spør meg noe om gammelgermansk filologi
uttales denne "th"?
det kommer an på hva du mener med "th",
mye jobb tilbud for folk som kan mye om gammelgermansk filiologi eller norrønt? drar du mye damer?
>leser noen 5g konspirasjonsteorier delt av min gamle tante
>de ser ut som noe en drittnrever på Yas Forums kunne ha skrevet
har du fin leilighet? har du dame? pule du ofte? hveeeeeeeeeem bryr seg