Hej.
Sverigetråden - Midnattsupplagan
Other urls found in this thread:
worlddata.info
youtu.be
twitter.com
Varför är ni vakna såhär sent?
Först för kattbrev
Tredje för stora bröst åt stor svensk.
var precis på väg att gå och lägga mig
godnatt
Tycker det är intressant hur man historiskt sett har haft vilodagar då man inte fick arbeta laga mat eller resa lång väg. Svaga varianter av detta var ju på söndagar, men under långfredagen var det ju hårt, och man förväntades iaktta allt.
Nu för tiden har vi det så att om man hade en riktig vilodag till och med någon enstaka gång på året så skulle ekonomin heemas.
Skulle bara hjärna vilja ha någon dag då allt bara tog det lugnt, och man bara kunde vandra i den lilla lokala skogen utan att höra det avlägsna bullret av motorväggen dånande i bakgrunden.
Grodnatt.
>ingen räkupplaga
2020...jag är...bortglömd....
Det roliga är att med tidigare erfarenhet så kommer nog denna tråd räcka tills jag vaknar imorgon vid 11 tiden. Så mycket för en midnattstråd.
För att Breva katter så klart
intressant
ta livet av dig
Stackars räkan. Tyvärr är man en sådan nybög på int att man inte ens är medveten om vad räkan har för historik.
Hur stor är en stor svensk, 8 cm?
ska begå självmord nu
Kan inte sova, är kronisk övertrött pga sömnbrist pga sömnapne. Bakre näsan är konstant täppt och har äntligen fått tummen ur röven för att kolla upp det nästa vecka. Om ni snarkar och känner er aldrig utvilad, kontakta läkare snarast. Gör inte som jag och vänta 10 år för det blir aldrig bättre av sig själv.
30 cm.
En liten svensk ä 18 cm.
liveströmma eller ta med dig nåra rasfrämlingar.
du har två val
>Tyvärr är man en sådan nybög på int att man inte ens är medveten om vad räkan har för historik.
...
Är du han som skulle vanka 07:30.
Hoppas du lyckas må bättre framöver på något sätt.
>30 cm
Skitsnack det finns ingen med sån stor i sverige
Det finns det nästan garanterat
STÄDARN KOMMER OM 5 TIMMAR AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
>Skitsnack det finns ingen med sån stor i sverige
dds
worlddata.info
Snittet är 15cm enligt den här sidan, och med 10 miljoner människor så bör det finnas minst ett par med enorma kukar
De påstår att de ignorerar självrapporterad data där de kan, men en av deras huvudsakliga källor är bokstavligt talat SurveyMonkey. Man får tyvärr bara acceptera att det finn få riktiga källor gällande penis storlek, och i princip inga som kan säkerhetsställa ett genomsnitt för samtliga länder.
Jo, men den var ändå inte riktigt min poäng. Min poäng är snarare att när man talar om en befolkning på ~5 miljoner män så kommer det att finnas grova statistiska avvikelser.
Ja, jag håller med dig. Jag ville bara notera för eventuelle personer som börjar smarta sig kring någon statistik som helt saknar fäste i verkligheten.
Ditt resonemang är fortfarande hyfsat sunt.
Dags för en midnight snack
Hur gick det med elen?
Murad?
dags att sova
Det där var inte jag. Någon annan user.
Ja?
Har du några sexiga libanesiska systrar?
Önskar det favä.
>dkn ingen onee-san
>dkn ingen söt imåtå
yikes, rannsaka
>yikes
krinsch
hur går det med vikten? vad ligger du på nu mann1
snart 150
väntar tills det slutar snöa så man gan gå ut i långa distanser