T2000-utgaven. T2000 var en type T-banetog som ble brukt på T-banen i Oslo fra 1995 til 2009.
Forrige:
T2000-utgaven. T2000 var en type T-banetog som ble brukt på T-banen i Oslo fra 1995 til 2009.
Forrige:
Other urls found in this thread:
dagbladet.no
twitter.com
Kjǿp NHY
Bra utgave
Det suser
likte t-1500 bedre fåvæ
>ǿ
Lurer på hvor mye nedgang normalhomsene tåler før de begynner å reagere.
Verdiene deres er HALVERT på bare et tiår og de har ikke engang lagt merke til det. Så aldri.
Små norske hjerner kombinert med naive blå øyne er DØDELIG kombo.
Nostalgiske vogner, å ta disse var barndommen min
halshugd små norsk hjerne på jentetur i tyrkia.jpg
Gleder meg til solskinn og øl og god bok på terassen.
Jeg..... Jeg.....
JEG MÅ SUTRE
hvemskans bok leser du?
For tiden leser jeg Giacomo Casanova's erindringer, et enormt verk. Når jeg er ferdig er nok sommeren her og jeg har for anledningen spart opp endel finansklassikere som When Money Dies, Principles av Ray Dalio, etc.
>dfn du ikke ble født i kristiansand og giftet deg rett etter vgs med en søt kristen blondine
Gutta... jeg er lei av det her degenererte samfunnet.
Jeg leser Narrative Fiction av Shlomith Rimmon-Kenan
>togutgave
>dfn du ikke ble født i kristiansand
Bra, Kristiansand er et degenerert hull. Er en grunn til at Kristiansand er kjent som hullet i beltet
ah jeg er ikke så god kjent med bibelbeltet. Hvor er det minst degenererte stedet i Norge? jeg er så lei av denne verdenen.
t. trønder
>han liker ikke tog
Tog, trikk og T-bane er basert.
jeg liker tog med sjel. så det t-banetoget er egentlig basert da jeg husker det godt. men moderne tog er sjelløse. jeg ikke liker.
Hva er NHY?
Ække sånt pakka fullt av svarte sotrør, teppetroll, blåmenn, kamelkusker og annet negerpakk? Jeg ække så glad i mørkhuda folk.
Jeg er ikke han, men Norsk Hydro.
alt jeg ser på den tegningen er vakre nordmenn og to ekle rasister
inshalla'aslam, allahu akhbar alluhdillabillum
Hvorfor kjøpe nhy?
bra brev
Det er aksjen til selskapet Norsk Hydro. Har du handlet aksjer fǿr?
Derfor man betaler ekstra for komfort :^)
Enda en små norsk hjerne knertet mens hun var på reise for å "finne seg selv"
>30 year old Norwegian Nerid Høiness was found dead in the jungle of Vang Vieng, Laos. Killed by her japanese boyfriend "Ogu Hiroyuki" whom she met on the trip. She was traveling around along in south Asia learning to become a yoga-guru.
>Norsk kvinne drept og dumpet i jungelen
>Yoga-drømmen førte Nerid Høiness (30) til Asia. Drømmen endte i Laos – hvor hun ble funnet mishandlet, drept og dumpet i jungelen.
dagbladet.no
De ler godt av små norske hjerner på Yas Forums nå, og deler ivrig memet jeg kalkulerte til å gjøre mest skade på landets ry.
Er det noen som kontrollerer at du har billetter til å komme inn på første klasse eller hva det heter, eller kan man bare buse inn og ta seg til rette?
>Drept av hennes japanske guttevenn
Hvordan skal japseanonsene forsvare dette??? Japanere er jo "siviliserte" de
>Yoga-drømmen
rødtflag så det holder
Nå tar jeg mest tog fra Kristiansand til Stavanger pga. familie og studier, konduktører sjekker alltid billetten på regionstogene
Takk. Nei. Ordna meg sånn Nordnet konto men ble blakk og permittert rett etterpå.
Få se megmeget dA
>pappa har bursdag idag
>han fyller 50 år
>bestemor er på besøk, hun har med et fotoalbum
Jeg ser jo helt lik ut som pappa gjorde da han var 20