Vad spelar ni?
Sverigetråden - Dotaupplagan
Först för stora tuttar gjorda för svensk kuk.
Sluta nostalgitrippa, vi lever i helvetet nu, vänj dig
Hur definierar ni ett bra liv? Vad skulle ni vilja ha? Jag vill inte ha mycket
Vad menar du?
Sverige kommer inte tillbaka
>Vad spelar ni?
Nioh 2, Final Fantasy XIV, Guild Wars 2 och The Elder Scrolls Online
Jag är en pappas flicka och min pappa lärde mig att det finns inget viktigare än att spela rent i affärer. Man märker snabbt vilka som är oärliga och de vill inga ha med att göra sa han, och det lät ju helt rimligt. Pappa har också varit börs-VD och borde veta hyfsat vad han snackar om tänker jag. Men plötsligt är jag i en situation där det kanske högsta hönset i min bransch ihop med min närmaste kollega fuckat mig helt. När vi skulle förhandla om förlängning av vårt kontrakt har de haft hemliga möten utan mig, den ena skrev en pitch med mig som den andra låtsades läsa samtidigt som de spred egna planer som exkluderade mig. Nu har kollegan hoppat av och jag står utan kontrakt. Att hon ljög för mig om sina planer gjorde att jag inte kunnat förbereda mig på avhoppet alls och troligen måste lägga ner helt nu, utan någon varsel. Jag klarar mig, men majoriteten av min inkomst försvinner inom en månad.
>man får inte gilla dota
Autism. Det lämnade aldrig
Vem är det dom gör Sverige edits på bilderna?
Så dåligt att jag aldrig testat det, ska se serier nu och sen köra CSGO, ses nördar.
Detta är min närmaste kollega sedan 2 år och hon har varit på middag hos mig massor av gånger, lekt med mina barn och har nyckel till mitt hem. Jag har förstås varit schyst och ärlig mot henne, helt enligt pappas principer. Det här känns som total sociopati, men när jag tidigare hört alla rykten om att hon är galen och opålitlig så har jag viftat bort det och själv i högsta grad bidragit till att hjälpa henne upp. När hon bland annat fick kicken från ett annat jobb för att hon skapade så mycket bråk och oro sa hon offentligt att det berodde på sexism från cheferna (stackars Filip och Fredrik). Jag tänkte då bara att ”jaja, det fanns säkert omständigheter”, men nu är det jag som är bedragen och dumpad, och inget pappa sa verkar stämma längre. Det går bättre för den äckliga horan än någonsin, nu medan jag står utan. Är det såhär? Kommer de undan? Hur går det för oss ärliga egentligen? Vill tänka ”good riddance”, men kväljningarna stoppar mig. Tipsa gärna hur man blir av med våldtäktskänslan.
För jag hade ingen energi, all energi gick åt att klara av jobbet. Orkade knappt lämna sängen på helgerna ens
Guild Wars 2 är mycket sämre än ettan
Ett hus ute på landet, en fru, två barn(en pojke och en flicka) och ett okej jobb.
Varför är det så lätt att tycka synd om andra men när jag själv gör något fel är det för att jag är en värdelös säck med skit som alla hatar och borde dö?
Problemet är att visa folk inte bara saknar intelligens, utan även socialförmåga. Själva jobbet skulle de nog klara, men att skriva ett CV, personligt brev, och gå på arbetsintervju är bortom vad de är förmögna till.
Italienska serier om påvar. Amerikans och brittisk komedi. Och japanska animerade psykologiska serier. Resterande typer av verk täcker filmer. Att titta på serier som inte tillhör kategorierna ovan är en inbjudan till sojifiering.
Banerherre, men tröttnar lite på det nu då jag bara har spelat det. Ska nog pröva på Exanima nu när magi är ute eller lira lite Risk för Regn 2
>dkn add och grov autism
Går det att lämna neetkaosat bakom sig när man redan har blviit van vid att inte behöva göra ett skit?
blir nog väldigt svårt om du inte säljer all elektronik
Ett stadigt jobb som päronen inte behöver känna sig besvikna över, det är typ det
Spelade aldrig ettan man har förstått att så är fallet, spelar det mest för att jag började bli tröt på Final Fanasy XIV och ville ta en paus och bara springa runt och utforska (vilket gw 2 gör ganska skapligt).
Provade TESO när det var gratis härom veckan och gillade det tillräckligt för att köpa det för 70 sek
Finns det korona i skogen?
Vi dömer alltid oss själva hårdare än vi dömer andra.
Ett jobb man inte hatar och ett fint litet hus utanför staden.
>japanska animerade psykologiska serier
Exempel?
>Lätt att få hjälp av sånt från familj, vänner, AF, internet osv
En del personer saknar ordentliga sociala nät och folk som kan hjälpa med sådant. Och arbetsförmedlingen är bokstavligt efterbliven och tvingar bara in en i massor av låtsas arbeten i formen av arbetsmarknadspolitiskaprojekt.
>kommuner hjälper fuckups att få instegsjobb
Samma som ovan. Dessa jobb är inte värda att kallas jobb eller att sätta på CV't
>så många jobb fås genom nepotism.
Detta. Orsaken varför alla kvinnor har något tramsigt inget job som media manager eller receptionist.
De här personerna som inte kan få jobb har ofta inga vänner de kan fråga.
Jag. När jag får lugn och ro, vilket inte är ofta.
Vilken stadie av schizofreni måste man befinna sig på för att börja rollspela en kvinnlig vd på ett incelforum? Länka pastan annars
Nej, vi är för autistiska för ett fuck.
Hur mycket för att du ska cosplaya som Sophia från monster hunter (bild relaterad) för mig?
>tycker inte kvinnor nödvändigtvis ska ut, men det får ju liksom gå åt båda hållen kan man tycka
fast det handlar om att kunna hitta ett ställe där man kan identifiera med "sitt eget folk", folk av samma grupp. vi har ju sverigetråden där alla svenskar kan samlas å snacka, bara för att vi inte tillåter jänkare här betyder det inte att vi själva inte är tillåtna att besöka resten av kanalen, typ Yas Forums eller Yas Forums.
>Kanske finns möjliga andra mötesplatser då. Sycirklar och såvidare
Sycirklar? knappast. jag syr inte. man vill ju gå någonstans där man faktiskt känner sig välkommen. bara för att ett ställe har massa kvinnor betyder det inte automatiskt att jag vill dit.
>jobba
cuckar
>påvar
Zzzz...
>amerikansk komedi
bild relaterad
>brittisk komedi
Kollat lite på The Office och Mr. Bean, man tröttnar efter ett tag.
>japanska animerade psykologiska serier
Som vad? Kollar inte mycket anime.
>filmer osv
Två olika kategorier, kollar inte så mycket filmer för nya filmer är skräp, serier kan variera.