Perinteet kunniaan -painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
my god is lucifer
Oispa _________.
Olin huolissani että meemiviruksen takia Juha Miedon mämmikatsaus meinasi unohtua uutisoida mutta ei sentään, olihan siellä iltalehti ollut tarkkana aikataulujen kanssa. Vittu mä tahtosin olla tommosen "lehden" toimittaja ja kirjottaa just juttuja miten soitan jollekki B-luokan julkkikselle ja kysyn et mites tän vuode mämmit tai mites onko pesää irronnu. Seiska toki ois viel hauskempi duuni mut ne lyö jo nii läskiks et se ei yllätä ketään.
nyymin sileä herkkupeppu
*lyö nyymin läskiksi*
paccsu perse!
oispa loli
*paukuttaa nyymin pallei*
Miks tommoset peräsimet on niin harvinaisia?
oispa talvi
anime vantaa nyymi paikal?
mul on tommonen
manga hervanta nyymi paikal?
Sä postasit ton jo
moi
aina
Vtuber avatarhomo pantsuvisahomo animeblogaajahomo discordhomo transuhomo talkkari paikalla?
Mitä unelmia/tavoitteita nyymeillä on? Itsestä tulee jotain isoa ja hommaan ainakin yhden lapsen.
mitä vittua rakastan idolipaskaa nyt
youtube.com
Torstaina tullee infoo että olko se minun kiveksen kasvain levinny. Vähän jänskättää koska se määrittää sen joutuuko jatkohoitoihin vai oliko tää tässä kunhan toi haava paranee loppuun. Ja juu ei, solusalpaajat ja korona ei olis hyvä yhdistelmä vaan sillä tulis aika varmasti lähtö joten siksi kiinnostaa tuplasti enemmän.
Siitä vaan haet opiskelemaan journalistiikkaa. Tuskin tarvitsee edes valmistua että pääsee noihin paskalehtiin
Työkyvyttömyyseläke ennen 30v ja itsemurha ennen 50v.
Toivotaan että päästään susta jokatapauksessa mahdollisimman pian eroon.
on se täällä, ei vaan uskalla avatarhomoilla koska sitä hävettää että jäi kiinni
Psykoositeemu paikal? Tees jo se itsari vitun autisti.
Sult lähtee myös toinenkin kives
Yuru Yurissa ei kyllä ollu yhtään huonoa avausta tai lopetusta. Tää pelaaja vois sen sijaan koittaa osua rytmilleen noi klikit, alko ahdistaa miten pahasti epävireessä se on.
talkkari suuttu
ei oo unelmia tai tavoitteita
Joo tiedetään mutta on sen paskuus silti aika hauskaa kaikkineen
mun unelma on löytää oma nyymi jonka kanssa juuaan kaljaa, katotaan animee ja lusikoidaan. sit eletään loppuelämä yhessä onnellisina loppuun asti
kuvittelen kuinka vtuber transuhomo naama punaisena häpeissään koneella lurkkaa eikä uskallakaan enää mainostaa paskaansa täällä
leipää: youtube.com
Yritys on kova mutta oma roolini on kovin passiivinen.
mitä mieltä nyymit on nyt tästä että seuraavat pari kuukautta tulee olemaan tätä vtuber vs teemu jankkausta?
munaton mies on passiivinen partneri, yllättyneitä olivat: -
Kinastelkoon jos haluavat, ei se minulta ole pois.
vähän kyllästyttää toi jo jtp
mä ja nyymi:youtube.com
sais teme mennä hoitoon jtp kun elämältä suunta puuttuu
Onko tosta mitään sivuvaikutuksia? Onko olo transumpi eli siis onko testot laskenut tms.? Jumalannopeutta nyymi, kyllä kaikki on kondiksessa.
kyllä se loppuu aikanaan sit kun se autisti tappaa itsensä
Käsite jota haet on pakotusta.
oispa windows 7
Teme vois painua jo psygooseidensa kanssa hoitoon.
Ihan kiva että joku jaksaa vittuilla sille vtuberautistille ja muille transun fanipojille
No siis en muista koska viimeks oon ollu runkkaamatta noin pitkään kul olin että kyllä se jotenkin hormoneihin vaikutti mut nyt tilanne on alkanu normalisoitua sillee että kun näkkeepi mämmissä nättejä piirettyjä tyttöjä niin taas herää pikkuhiljaa seksuaalisia haluja. Outoa kyllä koska mitä netistä luin tän pitäs toimia sillee että aluks ne pysyy normina mut sit se määrä alkaa tippua ja jossain kohti se toinen kives herää et pitää duunaa vitusti testoo. En ole kokenut tätä yhtään niin vaan liki päinvastoin.
kumpi
vtuberautisti
Mulla onkin