>deze strijder heeft meer blanke kechs genkat dan jullie incels ooit zullen krijgen
>De belgenexcodus was een goed idee want nu zijn in ieder geval 80% van de Belgen weg
>Tijd om op te rotten kankerbelg
>NEEEEEEEEEEEE SIMPBROS.... WAAR GING HET MIS..... WE WAREN TE COCKY.... EVA WAS VOOR ONS.....
>Waarom pleeg je eigenlijk geen zelfmoord? >Ik bedoel je bent niks waar en zal nooit wat goeds doen in je leven, dus waarom nek je jezelf niet?
>Genante tokkiedraad
>/r/Nobodyasked
>Heb me nog geen moment aan die corona onzin gehouden > >Zat vroeger elke dag in een stampvolle metro maar nu heeft markie gezegd dat je dood vaat en is er niemand meer
>Niet eens. zionistische slaafjes als PVV en FVD zijn betaalde oppositie. JENSEN(het echte geluid) is geen slaaf die braaf achter de neuzen van zion aanloopt. deze man is de real deal
>Een groot boomerprobleem met overgewicht ja, en corona is dit aan het oplossen
Walou ziektes is Genk, wash ge gek? Shteek mn phummel shtraks in uw khont
Xavier Myers
>In Illinois, 43 percent of people who have died from the disease and 28 percent of those who have tested positive are African-Americans, a group that makes up just 15 percent of the state’s population. African-Americans, who account for a third of positive tests in Michigan, represent 40 percent of deaths in that state even though they make up 14 percent of the population. In Louisiana, about 70 percent of the people who have died are black, though only a third of that state’s population is. Die zwarten zijn wel lekker bezig.
Hunter Miller
broer heb ge die zhever over corona ghoord maat? Wollah fucking Belgen ik wil marokko terug joh besthaat geen beter land
Levi Foster
vertrouw witte dokters niet
Camden Gray
Madooo doe gewoon normaal palettekop
Nicholas Edwards
Niet blanken kunnen gewoon geen regels volgen. Die apen die nu aan het rellen zijn in België hebben straks ook allemaal dode opa's en oma's.
Daarnaast hebben ze vaker overgewicht waardoor het virus harder aankomt.