Sverigetråden - Hell Seger Malmöupplagan

Attached: öhh.jpg (1080x2340, 731.24K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=lFlEUv7m0pU&feature=youtu.be&t=377
en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Sylvia_Likens
twitter.com/NSFWRedditGif

denna kommer bli städad, någon gör en ny

Nej det är inget naket i den

Satan vilken sexig kukflicka

Är det den genomsnittliga skåningen vi ser på tråd bilden?

Attached: stift.png (819x210, 50.09K)

riktig ny

Någon här som har tips på postapokalyptiska böcker??

smakligt

Attached: 1537167288989.jpg (750x1234, 139.83K)

Oironiskt ja. Skåningar är ett kuvat folk

Vad tyckte ni om episoden? Hur ska man förbättra det?

Attached: 51f61d87.png (974x974, 139.28K)

hmmm

Attached: 1533206057665.jpg (500x750, 83.44K)

ta in mer nytt folk. men ha kvar siffris

Sjudande skåningar

>dkn ingen yrhätta fv

Attached: EAuMg0RU8AAJk_s.jpg (1125x2001, 241.96K)

Har du länk till avsnittet? Jag kom precis hem

Najs

Attached: Hey kid wanna SS.jpg (3024x2160, 1.78M)

Du är bra finnanon, gillade hur du hade förberett ”påor” för varje ämne. Problemet är att de andra är ett gäng kantiga hjärnkultingar som inte kan bidra med något annat än att rabbla jagjags från tråden eller fnissa nervöst.

youtube.com/watch?v=lFlEUv7m0pU&feature=youtu.be&t=377

ha det så roligt!

Attached: 58d929e7.jpg (240x240, 6.94K)

Bajs kan vara lite kul, men efter ett tag blir det lite tröttsamt. Försök säga det lite mindre.
Sedan får showen börja som den slutade, med lite faktiska diskussioner.
Och jag vet att det kan vara svårt, men försök att få lite andra än sverigepodden folk. Blir lite mycket samma sak annars.

Det var någon tjock kille med vän röst som lät rätt så balanserad även om han inte pratade lika mycket. Han var skön, ha kvar honom

har ett dussin eller någit snickers kvar i kylen
svulla eller låt vara?

Attached: 1562545792928.png (2048x1536, 3.25M)

lägg i fritös

Är inte lika kåt nuförtiden. för något år sen så runkade jag till porr varje dag och i fredags kom jag på mig själv med att inte ha runkat på fyra dygn. Har nog tröttnat på porr och runkande nu grabbar. Ända sen jag fyllde 25 har jag känt mig som en gammal gubbe.

Attached: fat-lazy-guy-couch-26248580.jpg (103x133, 6.93K)

Har slösat bort 10 år på ingenting

Tack

går ganska mycket upp och ner för mig nu för tiden, ibland koomar jag 1 gång per dag, ibland typ 2 gånger i veckan
t. 32

baserat

"man bör skapa samhället så att om du är en svag individ så dör du" -ylva

du har fyllt din runkkvot för livet

Er åsikt om Rhodesia?

Kan alla koomers gå och lägga sig eller? Vad är det för jävla nivå att sitta och breva snuskbilder och prata om sina kukar och runkvanor flera timmar i sträck?! BÖGJÄVLAR!

Vad tusan är fel med brösten på kvinnan i backgrunden?
Kanske andra kvinnor. Blir inte bra om alla bara är snubbar som delar samma perspektiv. Behövs lite kön krig.
Alltid svulla.
>Mår piss för att min SSRI (som jag tar för att inte dogga mig själv) sänker min sexlust
>När jag väl kan återgå till att inte ta den är jag i 25 års åldern och min sexlust säkert heemad naturligt.
Gött...

jag frågade på dagen och ingen svarade när jag frågade dom
försökte ha typ 10 olika gäster på men ingen ville komma
om någon vill i framtiden så vill jag veta

Helvete vad krinsch. Har hon noll självinsikt?

mm häströv

Attached: 1586710700594.jpg (1080x1080, 168.22K)

Går i perioder för mig. Ibland runkar jag febrilt flera gånger om dagen i en vecka, sen har jag en vecka där jag knappt känner lusten alls.
t. 22 bast

Kan du citera han? Så vi vet vilken röst du menar? Hade han någon särskild åsikt?

Det dör aldrig

>andra kvinnor
vem? det skulle ju vara helt jävla tappat att försöka få in malin eller kattis för båda är ryck ho som inte ens läser tråden

Är hon rätt person att säga det?
Tragiskt hur anglovärlden övergav sina egna för att ställa sig på sidan av några djungelapor.
Jo jag vet att du frågade massor och verkligen försökte, därav varför jag sa att det är svårt. Men tyvärr så är det ju så att det skulle bli bättre om några andra var med, men det kanske är omöjligt. Jag respekterar ditt hårda arbete finnanon, fortsätt så.

>Behövs lite kön krig
Håller inte alls med om detta favä. Podden hade varit bättre utan tjejen i min åsikt.

en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Sylvia_Likens
Vilken sort bajsgud skulle tillåta det här skitet?
Fy fan.

Attached: thousand hot suns exploding together.png (582x600, 235.44K)

>Podden hade varit bättre utan tjejen i min åsikt.

Attached: 1583777826667.jpg (988x1059, 148.45K)

Bjud in Lovisa och be henne berätta om när hon knullade afghanen som hon mötte utanför coop

Jo, men de är ju båda även uppmärksamhetshoror, eller hr?

Ge mig era karaktärer

Attached: EKVNjMCWkAEJ5rw.jpg (644x680, 117.93K)

du på bilden?

Attached: d413de8cd0ae53c447376d43278bfa79.jpg (1240x1289, 79.74K)

Podden ja, men inte bajs som är ett debatt program baserat på tjafs. Funkar inte så bra om alla tycker att kvinnor ska stanna i köket.

Incubus magiker

Har känt så här i perioder förut också men har tvångsmässigt klämt ut en runk varje dag ändå utav ren vana tills jag har vart aldeles öm i kuken. Nu njuter jag av varje morgonstånd jag får istället för att börja banka kuken gul och blå. Känns bra eftersom jag inte slösar bort 1-2 timmar om dagen till att runka.

alla i podden är uppmärksamhetshoror favä

Hur funkar det?

>Hur ska man förbättra det?
Ha med mellanstadietjejer

>bajs som är ett debatt program baserat på tjafs
Jaha, visste inte om d1a. Ignorera det jag sa.

>Det var någon tjock kille med vän röst som lät rätt så balanserad även om han inte pratade lika mycket
Vem menar du?

Det jag menar är att det borde vara lätt att få ryck strömmande kvinnor att gå över, då de gör allt för en uns uppmärksamhet.
Det är okej, man kan inte hänga med på all skit som sägs i de här trådarna.

Om gud finns so tror jag inte han bryr sig ett dugg om den mänskliga rasen. Vi är inte mer betydliga en stenar eller träd i guds ögon.

>vampyr
Bögen....

Så här känns det att återhämta sig från depression. Alla sinnen återvänder.

Attached: equilibrium.gif (435x250, 3.66M)

Attached: 1585248421635.jpg (900x675, 72.5K)

ryckhoror kan ju inte bilda en egen åsikt för fem jävla ören dock, skulle vara helt värdelöst

Attached: Ulf.jpg (600x747, 126.8K)

än*
>införe någon anklagar mig för att vara babbe

du glömde fixa "so" din puckade babbeluring

Så sjukt avundsjuk på alla permitteringschads, en annan får jobba hårdare medans dom får 6 månader semester i år, fy fan vad orättvist!

NEEEEJ DU KAN INTE BARA SKJUTA MIN FRUS SYSTERS MAN I HUVUDET

Attached: 1585704810871.jpg (1278x720, 334.2K)

>värsta rasen
Vilken klass är han?
Vad heter han.
Har han en bakgrundshistoria?
*dricker jolt cola*
Okej.....kan du försöka att inte förföra allting du ser...mr. Coomer

Attached: 3AlCSnQ.jpg (900x1200, 296.25K)

Det är gräsligt mycket chips. Inte undra på att Jimmie ser ut som fan nuförtiden.

Har känt den här känslan ett par gånger på senaste åren. Det är helt overkligt hur annorlunda saker kan verka beroende på hur man mår.

Lombardo, tjuvling, fighter, gatubarnsbakgrund, som ungdom såg jag ljuset ur fattigdomen när jag blev lärling till en sotare som var som en far för mig men han dog efter ett halvår när någon eldade samtidigt som han sotade och han fick svåra brännskador och gick helt enkelt inte att rädda och därefter tog jag alla mina besparignar och lite av gubbens och söp sönder mina sorger, resten la jag på ett hyfsat svärd, kan man inte sota sig fram här i världen får man väl slåss för något eller någon.
Som barn blev jag retad för min stora kuk och tror därför den nu är något att skämmas över.

Attached: 1397233095165.png (783x565, 30.18K)

Gud arbetar på mystiska sätt :)

smaklig

Attached: 1533042213916.jpg (484x700, 91.02K)

sauce?

>121356601
ingen bryr sig biancus, stick till /trash/

Verkligheten är bakom ögonen, inte framför. Har gått från att hata människor till att gilla dem enbart på att ändra inställning. Ångrar alla åren jag kastade bort som en bitter incel. Fyfan vad dum jag var som trodde jag var så smart.

ABOO WALLAH

Attached: 1513530837058.jpg (1080x1120, 238.85K)

Är trött på dnd för min SL håller hela tiden på att spela sidoäventyr med en annan spelare, så han vet alltid vilka NPCerna är innan hans nuvarande karaktär träffat dom i spelet och han har en massa internskämt med SL om vad som händer, jävla bögar

Tredje veckan i rad som jag bara jobbar två dagar i veckan. Har drömt att bli neet i flera månader så det är iallafall en bra början.

Attached: 1582475347773.png (303x242, 63.01K)

It's a poster from this thread

Det är fan inte värt att ens ett fåtal människor ska behöva lida så här, fanns det en knapp för att utrota allt mänskligt liv skulle jag trycka på den

Nä, men de kan skrika och dra svaga argument kring andras åsikter.

7:27 "hell seger kamrater"
Han kändes bara som en bra motvikt till kantsnacket, han kanske inte är överviktig men associerar den rösten med en kille jag kände som var tjock
Sen ha kvar tjejen