/norgetråden/

Hydroutgaven.

Forrige:

Attached: hydroutgaven.jpg (1004x1080, 356.41K)

Other urls found in this thread:

vegvesen.no/kjoretoy/Eie og vedlikeholde/EU-kontroll/Kontrollfrist
twitter.com/AnonBabble

Vi må forby angreps og forsvarspinner

Påminnelse om at norge kjøres i grøfta og du snart ikke får kjøpt så mye som en utenlandsk potet uten å gi opp en hel dagslønn

Attached: hgfhd.png (690x511, 58.94K)

svak krone fører til mindre import av macheter

Damen er damen, hun sier at jeg ikke får lov til å kjøre ut av fylket så lenge bilen ikke er EU godkjent (inb4 tøffel, den er godkjent for øyeblikket)
Skulle ha EU kontroll den 24 april, men det ble jo utsatt av koronagreierne til 24 juni, men det er ikke ''rett'' i følge henne.

Kan jeg uironisk dra til et verksted, få de til å skrive ut ett ark som sier alt er "ok", ta bilde og sende til dama også tar de bare å kaster arket etterpå?

>få de til å skrive ut ett ark som sier alt er "ok"
Hvorfor bare ikke foreta en helt vanlig PKK?

Tøffel

Kunne venta til brev 310, Sutreanon

Fordi jeg må garantert skifte frontrute da den har svære sprekker i den etter steinsprut og de sprekkende går akkurat inn i synsfeltet, så jeg får en 2er feil der, men jeg har ikke råd før i juni å bytte ut ruten samt hive en lapp på EU kontrollen.

>hun sier at jeg ikke får lov til å kjøre ut av fylket så lenge bilen ikke er EU godkjent
Hæ? Finnes jo ingen sånn regel. Du kan lovlig kjøre den fra Nordkapp til Lindesnes så lenge bilen er godkjent innen fristen.

Du tror du får et verksted til å skrive en lapp på at alt er OK når du har en svær jævla sprekk i ruta?

Jeg veit det user, men hun er bare sær/redd for at jeg eventuelt kjører en "utrygg bil" og "etter fristen" (som er som sagt, utsatt)

Er vel bare å sjekke bilen på denne siden vegvesen.no/kjoretoy/Eie og vedlikeholde/EU-kontroll/Kontrollfrist ta skjermbilde og vise henne?

>jeg har ikke råd før i juni å bytte ut ruten samt hive en lapp på EU kontrollen
Du.. er ikke særlig klok, er du?

Skjønner, tror ikke at et ark/bekreftelse roer henne ned

helt ærlig høres det for meg ut som hun er mer redd bilen din og ikke deg, og det er ikke helt bra da spør du meg

>hen har ikke en bil i forskriftsmessig stand
Ler og ler. Hva blir det neste? Hæ?

Kjøp NHY

Tok bilde for deg, user. De er ikke så store og er ikke så åpenbare i synsfeltet, jeg veit jo at jeg må skifte rute men det er ikke så sabla stort problem før i juni

Glemte helt siden til vegvesenet, kan jo alltid forandre html så hun blir glad, men hun kan jo spørre etter kontrollseddelen da.

Er du?

Hun sier jo at da er hun tilfreds.

Godt poeng.

Den er da i forskriftsmessig stand m/ unntak av frontruten

Attached: 1581024417641.jpg (3626x2258, 880.27K)

>Den er da i forskriftsmessig stand m/ unntak av frontruten
Ler og ler. Du er kanskje ikke homofil heller, unntatt den store penisen i rumpen din? Hva blir det neste? Hæ?

Attached: 1576338193452.jpg (680x680, 95.63K)

Attached: who.jpg (599x549, 105.74K)

Ok det du gjør er å hent fram fotobutikken og forfalsker kontrollseddelen så skriver du telefonnummeret mitt på arket slik at når hun ringer for å sjekke at det virkelig har blitt gjort så tar jeg telefonen og bløffer henne rett i trynet.

De bare setter alle på trygd siden oljefondet går i været når krona faller

>krona blir svakere
>oljefondet blir sterkere
vi vinner uansett, det suser!

Kan du forklare hvordan okljefondet blir sterkere? Er det basert på petrodollar ellernoe?

Det øker målt i NOK

Hiv ut kjerringa så du får råd til å fikse ruta di.

Vi bor jo ikke sammen da.

det blir sterkere så lenge du ser på det i kroner, bare ikke se på det i dollar, så går det bra.
enkelt og greit så øker det fordi kronen blir svakere. siden vi selger olje i dollar får vi "flere" kr per dollar vi selger i. så oljefondet øker siden kronen er verdt mindre.

Fondet er vel massivt investert i amerikanske selskap så når 1 dollar blir 15kr så har vi 15kr å kose oss med.

Åssen kan hun kontrollere hvor du farer hen med bilen din da?

tenk så mange varme hender vi kan importere da!

Pengene fra avgiftene på salget av oljen som private selskaper har fått konsesjon av staten til å hente opp går ikke rett inn i fondet nei. Det er faktisk en god stund siden penger ble satt INN på fondet og ikke direkte brukt over statsbudsjettet. Heller har det handlet om å ikke ta for mye UT av det, og mer spesifikt å bare bruke av avkastningen.