Norsk-samisk vennskapsutgave
Forrige tråd:
Norsk-samisk vennskapsutgave
Forrige tråd:
Other urls found in this thread:
nrk.no
vocaroo.com
twitter.com
Morn
Mårn!
morn
>nrk.no
>Ord som koronatjukk og karantenefeit, og før- og etterbilder som skal vise at kroppen forfaller i en mindre aktiv hverdag, får kroppsaktivister til å reagere.
Haha. Dette er humor jeg liker.
>samiske jenter
Jeg elsker SSK
>Politiet stoppet en firmafest med 20 personer. Det var også utstrakt bruk av narkotika på festen og flere personer ble bøtelagt.
Hvem jobb er sånn her
@plantegutt1
Finansjobber, grafisk designere, etc. Alle miljøer der det er høy champagneføring fra før. Det sagt, jeg har også hørt om folk i byggebransjen som snorter kokain på byggeplassen så....
Kjøp NHY
betal 5.80% effektiv rente goy
>Ecuador melder om at det ligger døde kadavre i gaten og døde ligger hjemme og råtner
>Folk må bestikke gravferdsselskapene for å få gravlagt sine døde
>Det jobbes på spreng for å få utvidet gravplassene
>...
Ecuador har 220 COVID-19 dødsfall.
Imaginiser at infrastrukturen i landet ditt bryter fullstendig sammen fordi du får 220 døde. Fy faen for noen jævla late undermennesker ass.
En høymesse?
Kjǿp aksjer uten belåning
Savner tyskeranon som breva vocaroo linker fåvæ
220 som er bekreftet til å ha dødd av covid ja. Det impliserer en diagnose, noe jeg tviler skjer i de fleste tilfeller i Ecuador.
Dødeligheten er uansett ikke så høy, altså det dauer jo nesten 10,000 mennesker i trafikken der borte hvert år. Jeg skjønner ikke hvordan det ikke er mulig å få gravlagt noen gamliser som kreperer. Jeg skjønner enda mindre at folk bærer dem ut i gaten og lar dem ligge der og råtne.
Hmm.. skal man reise opp til Trondheim igjen før eksamen?
hei, hvordan gar det?
>Norsk-samisk vennskapsutgave
Sutreanon var våken tidlig idag ser jeg
Det er Samon som står bak.
Vel hvis en må bestikke gravferdsselskapet så er det å slenge liket ut på gaten det eneste økonomiske fornuftige.
Det er Sutreanon som brever det der om og om igjen
Fy faen, tenk å faktisk være uironisk jødisk, du har faen nesten ingenting å glede deg over.
>Ubrukelig veik kropp som ikke kan brukes til noe slags idrett
>Stygg som juling
>Forhatt over hele verden
>Valg mellom tre stygge frisyrer - Jodefro, bowlingkule, og hasidiske krøller
Det eneste du har av interesser er å lese omtaler av sparepærer og varmepumper og runke den ubrukelige maltrakterte jødekuken din til tanken på pengene du kan spare på å installere sånt eller bytte bank og messe "guds utvalgte", borste jødefrakken og -hatten din, og puste i deg den gratis lufta gjennom den kolossale jødenesen din. Seks dager i uka går du rundt og jøder og svindler folk, og på sabbaten sitter du der som en jævla jødetufs og teller pengene du har jødet til deg og gleder deg til søndagen så du kan jøde og svindle litt mer.
Leste akkurat en tråd fra 2015 og den var helt overlegen i forhold til de nyere. Nå er det bare fokus på noen få karakterer som lager kvalme for å få oppmerksomhet, men før var det faktisk vanlige samtaler.
Synd, egentlig.
Høres basert ut, skulle gjerne likt å bruke lørdagen på å telle pengene jeg har jødet til meg enn å drittbreve med sutreanon på /norgestråden/ fåvæ
tenk å faktisk ha anime lagret på pcen
Hva fan jeg elsker jøder nå
Vi vet ikke helt hvordan viruset funker ennå, og det er derfor det er skummelt. Noe forskning som peker på at viruset kan ligge i kroppen etter man har blitt "frisk" for så å blusse opp igjen senere. Dette kan, og er forhåpentligvis en ingentingburger. Men det er en aldri så liten sjanse for at dette er et veldig alvorlig problem for menneskeheten.
Det er jo ikke relevant, poenget er at sverige har sånn 4 ganger antallet døde som ecuador, men de lever jo som normalt. I mens så bare kræsjer ecuador fullstendig fordi landet deres er et jævla drittland og alle er late og korrupte. Søsteren min var på utveksling i Ecuador og Bolivia i 6 måneder, hun fortalte at om det regner så bare driter folk i å dra på jobb.
ville du?
ser ut som et neandertaler fossil
Ecuador har sannsynligvis flere døde enn det som er rapportert.
For at noen skal bekreftes død av korona trenger man å teste dem enten før eller etter de har dødd. Tror du virkelig Ecuador bruker tid og penger på sånt?
>Ecuador har sannsynligvis flere døde enn det som er rapportert.
Som sagt, nesten 10,000 dør i trafikken der hver år. I tillegg dreper jo kartellene noen mennesker også. Om det ekte tallet så er ti ganger så høyt, så gir det fortsatt ikke mening. Ofre i trafikkulykker ligger jo ikke og råtner ute i veiene der borte, det er jo ikke helt Afrika liksom.
Kommer du til å ta vaksinen når/hvis den kommer?
Lett, gotta catch them all.
Hvis det er karantene og folk er redde for menneskelig kontakt så trenger du bare at støtteapparatet halveres.Ikke at antall døde fordobles.
Bare fordi at Samon er halvt samisk betyr ikke at det er han som shiller norsk-samisk vennskap ustanselig.
Som sagt, late og korrupte undermennesker disse sør-amerikanerne. Imaginiser å bare lempe bestemora di ut på fortauet for å råtne.
Basert, det her minner meg på at jeg må revaksinere meg snart
jobbet på sånn ringesenter en gang i tiden og firmafestene var helt drøye. 100+ ansatte, halvparten damer. nesten alle var idioter uten vgs. masse pepper, kokain, piller og sprit. gode tider.
>87-modell
>på et hebraisk shoahforum
å nei nei nei
La oss anta at 60% av verden blir smittet av korona. Noe som er fullt mulig gitt smittsomheten. Hvis vi da antar at 1% av disse 60% dør snakker vi om 45 millioner mennesker. I 2015 døde 57 millioner mennesker totalt. Dvs dette kan bli ganske stygt.
Det viser seg også at man kanskje ikke blir immun etter å ha hatt det, noe som gjør at de tallene vil skyte LANGT over 45 millioner inntil vi får mekka en vaksine (hvis vi i det hele tatt klarer det).
>87
Tror du burde ha lært deg å regne bedre, kompis. Får ikke vaksinen når man blir født akkurat.
Er ikke jeg som kan huske at muren falt..
Ikke i første eller andre omgang hvertfall
>Selv hadde han håpet at folk som likevel legger ut på fjelltur ville respektere turistforeningens forbud mot å bruke selvbetjeningshyttene.
Norske hjerner er ikke bare små, de er også naive som faen.
Små naive norske hjerner
>Hvis vi da antar at 1% av disse 60% dør
Falsk antakelse. Dødeligheten er nå på rundt 1-2% om man ser på antall smittede og antall døde. Dette kommer garantert til å falle til rundt 0,1-0,5% fordi de fleste som er syke blir ikke bekreftet smittet. COVID-19 er ikke hundre ganger mer dødelig enn influensa, den er bare snaue ti ganger mer.
>Dvs dette kan bli ganske stygt.
Det KAN BLI stygt, jeg poengterer at Ecuador har fallt sammen allerede til tross for å ha vært mildt rammet. Du flytter på målposten kompis.