/mämmi/

Munapainos

Attached: höhö(1).png (930x680, 418.18K)

Other urls found in this thread:

yle.fi/uutiset/3-11303080
twitter.com/NSFWRedditVideo

Oispa viinaa.

oispa 2030

oispa kodin hengettäret

Attached: 78090468_p1.jpg (2996x2000, 551.65K)

mä ja nyymit

Sake on vaan niinkun semmosta laimeeta viiniä.
Vaikka en ruokaviineistä mitään tiedä, saati kalaa syö ylipäätään, niin silti pystyin sen sanomaan, että sake olisi hyvää kalaruoan kanssa.
En viitsinyt vastata tohon edelliseen lankaan enää kun se oli jo täys.

yle.fi/uutiset/3-11303080
>Ruotsissa koronaan kuolleita suhteessa kymmenkertaisesti Suomeen verrattuna, valtionepidemiologi pohtii syitä: "Vanhainkotimme ehkä haavoittuvampia"
Jaa että syynä ei ole missää nimessä se että ruotsi ei ruvennut mihinkään toimenpiteisiin?

Taas paska painos. Tapa ittes

harminlista

Attached: 1562915370513.jpg (1538x746, 193.41K)

>Jos sä näet spurgun tollasesta juovan voit tietää varmaksi että hän ei sitä ole ostanut. Noitten litrahinta on ihan käsittämätön verrattuna vaan että ostas kyykkärin. Jostain se on sen pöllinyt siinä kohti jos se semmosta juo.
Miten ne niitä pöllii? Ne minipullohyllyt on siinä esillä ja kassan näkyvillä ihan syystäkin.

Attached: 1578761338887.jpg (1200x1200, 206.57K)

sinun pitää muistaa, että nuorison* jengiytyminen* on ruotsille paljon vakavampi ongelma kuin muutama sata kuollutta mummaa ja pappaa

varo nyt se poistaa tän ja tekee bänni pyynnön jos se näkee

Siellä vaan resetoidaan vanhainkodit ja maahanmuuttajatilanne. Hallittu operaatio.

kalapuikkojen vai tonnikalan?

Se on kyl harmi että sakea ei saa täällä, alkolla vain yksi pullo valikoimissa.

oispa kesä

saarioisen kirjolohikeiton

mitä mieltä nyymit on femdomista

Attached: EMypFLfVAAIx5u9.jpg (1051x1500, 874.23K)

Attached: 1561750434521.png (1139x1536, 494.82K)

tarkotti varmaan sen paikallista alko, senkin tymä

sinne voi tilata netistä mitä haluat

tästä tulikin mieleen ihan oma keksimä vitsi

miks amerikassa korona tappaa neekereitä enemmän mitä valkosia?
koska ne pitää salaa kekkereitä :DDD

emmä tiedä kun en syö kalaa
varmaan jonkun kirjolohen kanssa olis hyvää

>0,3l
>19,99
miks alko on noin perseestä?

jos sitä myydään missä tahansa muussa alkossa sitä myydään myös siellä paikallisessa, hölmö

Tuo kura oli ainakin nimensä veroista kun kerran ostin.

käyhän vikinää

Nuuh

Tossupoikien myytti.

Aah mustan haltian jumalattoman kokoinen perse

We aint' no yall' this fuckin' crouna' virus nigga :DDD

what did he mean by this?

Attached: 1586612156275.png (655x856, 1.21M)

joko mestarimunavaras-nyymi pääs kuulusteluista?

Oispa iso kyrpäinen tyty-yde

haluaisin lentää

ketä?

Pelasin tota muutaman tunnin joskus kun se tuli Höyryyn. Ihan hienoja kuvia ainakin korteissa.

nukuin 1,5h päikkärit kun ette herättäneet

ei ne niitä alkosta käännäkkään vaan hotelleista. Omat ensikännit tuli vedettyä ysiluokalla kun opon tutustumiskäynnillä keikattiin hotellikoulusta viina/kalja kärry. Oli aika kuumottavat kotsan tunnit iltapäivästä sakarin kanssa humalssa. Ja jos sakari lurkkaat tätä paskaa niin voitko ens kerralla varottaa että ne vitun tuotteet menee päähän. En mä sillon vittu tienny.

Attached: 1555989623238.jpg (323x330, 80.44K)

läpsis

Attached: 1574216711792.jpg (922x1200, 435.5K)

vittu lyönkö hä?

Onko sillä väliä laihdutuksen kannalta että syökö 1100kcal ja 500kcal ateriat päivässä vai vaikka 600, 500kcal ja 600kcal ateriat?

mä kans mutta voin tehdä sitä vaan selkounissa. alkuun pystyin lentämään vaan vammaisesti muutaman metrin korkeudella ja piti jaloilla potkia vauhtia niinkun vedessä mutta opettelin ja nyt voin lentää kuten teräsmies ja arvioisin että huippuvauhti on joku 4-5km sekunnissa kun katsoo miten maisema vaihtuu alapuolella

suosittelen selkounien opettelua, voit myös nussia ihan ketä vaan haluat ja tehdä muutenkin ihan mitä vaan

please answer /mämmi/.
this happened in a finnish forest and we need to know

Attached: 1513381348550.png (307x462, 10.87K)

itte testasin tota unessa, wing cap metodi toimi. jep jip jippiijahuu ja eiku lentoo.

se joka kävi murtovarkkaissa riihimäellä asentamassa piilokameran kaupan kassakaapin eteen että nauhottaa aukasunumeron ja hämäyksenä vei pääsiäismunia mutta jäikin kiinni kun oli liian hidas. viimeinen tieto on että oli viety hämeenlinnaan kuulusteluja varten

>pliis vastatkaa mun paskavammaseen vpn syöttiin!

Pelaisit lisää niin nauttisit hassusta metasta

helpompi syödä kerralla kaikki

Finnish bros, we need to know why the telephone was screwed to the bird-hous: Please, can you give your input on the above question?

Anteeksi minun suomen veli, saksan posterit on minun vikani

>posterit
*julisteet

1600kcal päivässä on liian vähän ihan sama miltä kantilta sitä katsot.

bing bang jahuu mario oli t ilatneet tosijjaa

>julisteet
Juuh, kiitos.

sinne män

itsehän olen immuuni vtuber talonmiehille

Attached: __adagaki_aki_masamune_kun_no_revenge_drawn_by_takenoko_no_you__7b0f188dfe0ca1fe5c2af718a27a0d5d.jpg (1640x2047, 1021.35K)

Tykkään.

Pelkästään tietokoneella istuvalle mämminyymille ei todellakaan

koitan ottaa koskenkorvaa LOOOL

1600kcal on optimi laiskan laihdutukseen. Laihdut tehokkaasti, mutta kuitenkin jaksat, eikä ole nälkä.

>eikä ole nälkä.
pikkuluiden valheita

Millon mun kuvapanta loppuu?

ei niitä kaloreita tarvi laskea kuhan ei syö herkkuja ja syö vaan silloin kun on oikeasti nälkä eli vatsa pitää ääntä ja syö vaan maltillisia annoskokoja

>Laihdut tehokkaasti, mutta kuitenkin jaksat, eikä ole nälkä
epätosi
ehkä jos on 150 senttiä pitkä
mämmin pojille tekisi hyvää jo sekin jos laskisivat mässäilyn sinne 2000kcal tasolle

puuuuppusuku

aika isoja aterioita jos laihdutat

aineenvaihdunta toimii paremmin jos syöt useammin

Attached: 7601712e784d084e8ea62bbb3edf370d.jpg (473x750, 186.84K)

Pointti oli että en laihdu 1800 kcal dieetillä kaksi ateriaa päivässä ja jokapäiväsellä liikunnalla enää enempää. 7kg lähti ja nyt ei vaan meinaa pudota ei sitten millään.

>isoja aterioita
Nyymi...

Attached: 734734785.jpg (1779x770, 255.23K)

No jos painat joku 60 kiloa niin sit oot varmaan jo ihan tarpeeksi laiha.
Vai onko tämä taas niitä "läski laskee itse omat kalorinsa" episoodeja?

TDEE:n alapuolelta syömisessä ei ole yhtään mitään vikaa. Ihan hyvin jaksat kun keho polttaa rasvaa ja lihasta sen ruoansaannin sijasta.

Joo, mut jos syöt yli 1/4 sen alle, niin siitä ei pitkällä tähtäimellä mitään hyvää seuraa..

oisko antaa jotain lähteitä sille että kaloreita laskemalla laihtuu?

Miksei?

Laihdut, mutta menetät lihasta huomattavasti vaikka söisitkin >100g proteiinia päivää kohti.
Mitä muuta muka käy?

*parantaa nyymin animeobsession*

NÄ LÄ KÄ joka kestää kuukausia

Paljonko painat?

>keho polttaa lihasta
lue vähemmän niitä naistenlehtiä

Mikä olisikaan parempaa kun isoluut jakamassa vinkkejä siitä mikä toimii laihdutukseen?