Attached: 1459945428460.png (420x420, 16.93K)
Sverigetråden - Påskupplagan
Robert Allen
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtu.be
twitter.com
Justin Miller
min urgamla påskpadda favä
är nog många zoomers i tråden som inte ens var myndiga när den ritades
Xavier Hill
Joseph Phillips
Någon annan som oprovocerat blivit kallad ful flera gånger? Liksom bara från ingenstans
Gavin Anderson
>cuckmakten går ut i krig
>tror på allvar att pisstaten kommer ha tid att fängsla miljontals värnpliktsvägrare
Colton Harris
Behöver en koreansk fru
Carson Taylor
Önskar jag var smartare. Hade då fixat bättre med modden. Det jag ogillar mest är att de sam existerar så dåligt, och inte är anpassade för min smak.
Är detta anime studion?
Studion förtjänande att bli uppeldad och gå under, men ingen stackars människa förtjänade att dö. Snubben borde gjort det på en ledig dag (har animatörer ens sådana). Villa i frid, de som dog.
Hunter Allen
>NEEEEEEEEEEJ DU KAN JU INTE BARA LIGGA OCH SOVA I FÄNGELSECELLEN
Colton Wilson
>dkn ingen söt häxfv
Lucas Jackson
en hjältes fasta blick
Hudson Bailey
Är det här hur icke plastiga och förstörda, vanliga koreaner ser ut? Sötta.
Luke Kelly
n, men blir ibland kallad tjock helt oprovocerat
Blake Taylor
Brandon Morris
ja det var animestudion
Kayden Gray
Denna bild visar verkligen hans hjältehaka
Xavier Murphy
Du får bli min flickvän
Elijah Moore
Jag behöver en knullko med stora tuttar och breda höfter som kan födda mina barn.
Tror du flickan på bilden är okej med att vara del av ett harem? För hon är faktiskt ganska söt och skulle vara rolig att krama och pussa.
Zachary Morales
>annat mönster på insidan
Högklassig häxflicka
Oliver Gray
gosanon kommer aldrig dö ^~^!
Jose Foster
>''nu måste du gå upp och jobba hörru''
aa vaktis... vänta jag ska ba-
Gavin White
OCH HON HETER...
ERIKA!!!!
Elijah Peterson
Så kan det ju tyvärr gå när man animerar verk med flator i.
Xavier Thompson
Ethan Baker
>dkn mår dåligt av att äta hela tiden men behöver göra det för att gå upp i vikt
Jackson Mitchell
snela gå ut i kjig for maj jaog mååste expandeja mit fojetag i ubuungastan
Lincoln Ramirez
En gråhårig gumma som inte ens borde vara ute i rådande tider gick nyss förbi mitt fönster med en katt på ett jävla koppel? Vad tusan?
Liam Nguyen
Hur underviktig är du?
>DONBEJA!!
Gavin Cox
3.5kg ifrån normalviktsintervallet men är ju fortfarande tunn då, skulle behöva kanske 8kg till, men det är skit när man inte är van vid att äta så som det behövs, eller för att gå upp i vikt
Jack Perez
Såg flera sprängare i pensionsålder som strosade runt på IKEA förut
Jaxon Parker
Är det verkligen så farligt att ligga några kilo under normalvikt? Är ju inte optimalt kanske, men ändå.
Men hade de katter på koppel?
Tyler Clark
min mamma hade sin katt på koppel när han var liten så han skulle vänja sig med att vara utomhus
Matthew Jackson
Minns ni den här lyckliga familjen?
Jaxon Butler
Detta var ju så vitt jag han se en ordentligt tillväxt grå djävul. Kanske var en överviktig latkatt som inte vill röra på sig under eget behag och därför behövde lite extra motivation.
Joshua Mitchell
Det här är dem nu.
Easton Kelly
youtube.com
nej nej nej vad gör markus?!?!?
Jayden Stewart
katten måste rastas vettu
Nolan Thomas
Man kanske inte vågar låta katterna gå fria ute nu när det finns så många psykfall?
Austin Reyes
sitter just i den Yas Forumstråden faä
"simpawa" här grovt misshandlade babyn och är på väg in i finkan
Dominic Foster
Gör en ny fast med sverigepodden. Vem är finnannon? Ylva kan ju dock inte vara hen i mitten, då transor inte kan bli gravida.
Ryder Foster
Vad är er favvo-mat på påsken?
Brandon Myers
Dang. Någon insåg tydligen hur knullad situationen var. Lite för sent dock. Vissade sig ungen möjligen vara en mulatt och faktiskt inte barn till någon av hanrejen?
Gabriel Moore
sill
Connor Sullivan
Finnanon är den egentliga farsan som de andra simparna inte vet om
Aaron Hill
Finnanon är ingen simp, han hör inte hemma på bilden.
Det är grabbarna från podden, vem tror du siffris är?
Isaiah Rivera
Godis.
Jag är inte en sådan hanrej som sitter och kallar svensk matkultur dålig, men jag gillar personligen inte kall fisk särskilt mycket, och dricker inte sprit. Ägg är väl okej, men orka äta massor av dem.
William Brown
Mmm Koreanskor..
Jose Rogers
Döda er själva. Ni är värre än inre cirkeln och snubbleriet.
Jaxon Mitchell
Dominic Gonzalez
>vem tror du siffris är?
En tjock transa som kallar sig Ylva?
Fy fan vilken äcklig själlös plast hora. Kan du breva några koreaner som inte är äckliga plastika popstjärnor?
Ayden Cook
blöjbeja til maj
John Rivera
>Döda er själva.
Jag överväger det varje dag, favä.
>DONBEEEEEEEEJAAAAA!!!!!
William Evans
får äckelkänslor av bilden som jag ej kan förklara
kanske för att det är ett sliddjur och ser så föråldrad ut
fyfan vad äckliga de är när åldern börjar synas i hyn
Andrew Gomez
~13 år, var med mina kompisar, en kompis till dom var också med, efter en timme säger han helt oprovocerat från ingenstans att jag är den fulaste personen han sett
Träffar en gammal klasskamrat från högstadiet på vägen från gymnasiet, vi går och pratar tillsammans sen säger han att jag är ful som fan
Nåt år senare har jag fått massor med acne och är med kompisar och en som är riktigt aspig säger att jag har ett ansikte som en babianröv
Förra året är hos en 50 åring från en annan del av jobbet och förfestar, han säger något i stil med att mitt utseende är då inte på min sida
osv
Allt oprovocerat, inte i nåt bråk eller mobbning sammanhang och bara från andra män, så undrar bara om det är vanligt att det hänt för er andra icke nbögar?
Sebastian Martinez
>efter en timme säger han helt oprovocerat från ingenstans att jag är den fulaste personen han sett
Haha breva bild på dig själv user
Cameron Price
Åsikter om kineser? (på riktigt) Föreställ dig att en söt kinesisk tjej stod framför dig när du ger ditt svar
Nathan Morris
Massor av väldigt små rynkor, inte ens normala tydligt markerade rynkor. Väldigt äckligt favä.
Thomas Green
>Jag överväger det varje dag, favä
John Rivera
ser ingen själ i detta ansikte, oironiskt. obehagligt att se sådär nära.
Nicholas Robinson
Bättre än SEAtjejer men sämre än Japanskor. De är på samma nivå som Koreanskor.
Camden Torres
Vrf heema du inte bögarna som förolämpar dig
Colton Barnes
Kineser är ett av de värsta folkslagen på jorden. Aldrig sett en sött Kines för att vara ärlig.
Joseph Hernandez
Bentley Hill
Sydkoreanskt flickvänsmaterial
Camden Martinez
Det är huvudsakligen ögonen. Bara stora svarta håll som saknar mänsklighet. Om någon i tråden har en ögonfärg som gör det svårt att skilja pupillerna från irisen så ska ni nog överväga att heema er själva.
Colton Richardson
Jace Taylor
Gud vad fin
James Harris
tror du har rätt
Charles Cook
Påsk?
Logan Sanders
Dela bilder av asiater som inte har mörka själlösa ögon.
Brody Ward
Jag koomer...
Joseph Allen
>dkn ätit nästan 1 kg med prinskorv direkt ur förpackingen
Ryder Ward
usch vad vidrigt
Jaxson White
grod morgon tråd1
Josiah Rivera
Brukar göra det med köttbullar istället
John Thompson
Fy satan vad gott det lät.
Samuel Jenkins
Andrew Murphy
har gjort samma med köttbullar
Wyatt Brown
d1a med påskmust vore gott
Christian Brown
Titta på denna bild till exempel. Trotts mannens vanställdhet så kan du om du zoomar in på ögonen se den vanliga och riktiga människan bortom ansiktet. Du kan se hans plågade stjäl, trotts att det bara är en illustration. Föreställ dig nu att det bara är två svarta hål i stället. Det finns ingen stjäl där, för varelsen är inte människa.
Benjamin Reed
asg
Jace Ross
god morgon, vad händer idag?
Julian Scott
rip
Jeremiah Lopez
Hudson Perry
ser ut som Trey Parker
Luis Nguyen
Hatar när man precis dra runka, kuken i handen och porren på skärmen, men så från ingenstans kommer pappa och bankar på dörren för att han tror att jag har 1. Dött i corona 2. Tagit livet av mig 3. Tagit livet av mig för att jag fått corona.
Inte ens en vecka kan man stänga av telefonen utan att det ska bli ett jävla liv. Nu är jag okåt, frustrerad och vill typ inte ringa mamma och säga att jag lever.