Hai, oisko sul lainaa tuplia? -painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtu.be
youtube.com
twitter.com
second
Paljastuit jo romanialaismanne
Oletteko koskaan tavanneet rehellistä mannea? Junnuna kun olin kesätöissä elintarviketehtaalla niin työpaikalla oli manne joka ei vissiin ollut väleissä sukuunsa koska teki tommosia sairaita asioita kuten töitä. Ja lempinimi, mikäs vittu muukaan, kuin "Raikku".
Stupid nigger
kylläpä se jaksaa proxyillä
Aika hyvä kysymys muuten. Olihan VHS:llekkin tallentaminen aikanaan ihan laillista omaan käyttöön jos telkusta tuli vaikka joku leffa. Joten saako samalla järjellä omaan käyttöön tallentaa materiaalia johon on hankkinut laillisesti pääsyn esim. netflix tilauksen ostamalla?
Kyllähän nykyäänki pystyy telkusta tallentamaan kovalevylle jos löytyy se loota
not romanian genuine sudanese, nothing better to do besides infuriate mongoloids
>nuku arkena 23:30-07:00
>nuku lomautettuna 23:30-11:00
Mitä helekvaattia mun kroppani yrittää tällä sanoa?
postatkaa nopeammin
minä taistelen talkkarin kasisivutyranniaa vastaan. viimeksi kun talkkari yritti pakottaa tätä kasisivuhommaa niin useammat tekivät lankoja aina ajoissa, kunnes talkkari kyllästyi eikä enää jaksanut siivota niitä. tällä kertaa on sitten ihan täysin luovutettu, ja täällä kiltisti odotetaan että lanka menee kasisivulle ennen kuin uusi lanka tehdään. tämähän minulle ei kelpaa, vaan talkkari laitetaan töihin.
uhkailen sitten sellaisella painoksella josta lähes kukaan ei pidä, jotta opitaan tekemään langat jälleen ajoissa.
Paskapuheen makua. Tee vaan niitä lankoja jos haluat. Ihan turha niitä on mainostaa.
Ai ootko sä semmonen anti talkkari joka myös tekee ilmaseks hommia
ja tässä on esimerkki ransudiscordin jäsenestä
mä ja nyymit painos postatkaa mä ja nyymejä
Eli varmaan samalla järjellä on täysin ok tallentaa koneelle vaikkapa netflixistä sarjan jakso?
Joskus pitää taistella tulta tulella
Muutenvaan vastailet kaikkiin viesteihin missä viitataan manneihin tai romaniaan
Ootko koskaan miettiny jos kohdistaisit ton energian johonkin järkevään niin voisit saada suuria asioita aikaan. Ite oon joskus miettiny mut en koskaan jaksa uudelleenkanavoida niin tulokset jää laihoiksi.
nyymin jihadi...
vertaisverkossa JAKAMINEN on warettamisessa se laiton osuus
Ois varmaan hirveetä olla nätti tyttö kun ihan sama mihin menee niin pojat tuijottaa.
kuopiossa sataa taas lunta
Sen tärkeä tehtävä on paskapostata netissä.
I find the idea that you don't find me sudanese deeply insulting, I am here for racial shitflnging and wacky entertainment
Ei tässä nyt puhuttukkaan vertaisverkoista.
ja tämä talkkarihan aluksi poisteli ransuvastaisia viestejä täältä kun itse ransu oli huomiohuorailemassa. nyt on sentään siitä luopunut, varmaan kun kävi liian selväksi.
kohdistan jo
vou suomessa sataa kevättalvella lunta, mahdotonta
Finnish bois look like that
veikkaan että paskafirma paskaflixin paskapalvelu on vähän eri juttu
lue niiden käyttöehdoista mitä ne antaa sun tehdä
ei puhuttu mutta otin sen esimerkiksi tohon laillisuutta pohtivaan kommenttiin
Joo, tai siis se oli nainen mutta samalla tavalla sukunsa häpeäpilkku kun töissä oli. Sen poika sitten alko manneilla kaikesta huolimatta ja oli vankilassa monia kertoja. Kaipa se manneilu vaan on jotenkin verissä.
mä olisin varmaan kans hyvä soturi tohon teidän kasisivun talkoon kieltämiseen, mutta mulla meni maku siinä vaiheessa kun omalle liittymälle tuli voimaan joku puolen vuoden lankojen teko ja kuvienpostauskielto
enkä tiedä vaikka olisi vieläkin voimassa se kun vaihdoin liittymää jo aikoja sitten
Eipä ne netflixin käyttöehdot sua sido lain ylitse koskaan. Tämä ei ole mikään Amerikka. Jos Suomessa on ok tallentaa ruudulla näkyvää kuvaa itselleen niin Netflix ei asialle voi tehdä yhtikäs mitään vaikka kirjoittaisivat että meillä on lupa ampua sua ydinohjuksella päähän jos niin teet.
Juuh, elisalla ainakin on ollu noin vuoden kuvapostaus kielto
loppuu hupi lyhyeen kun ne sulkee sun tilin
eipäs ole. lataaminen on myös kiellettyä. joskus vuonna 2003 +-2 kiellettiin
vois illemmalla käydä kaupassa ja apteekissa
mikä on paras antihistamiini?
Kannattaisi asua jossain jossa kuuluu kiinteä verkko vuokraan
Sen ne toki voi tehdä mutta ei se siitä laitonta tee.
kyllähän mulla kuuluu mutta joskus se vaan kusee ja pitää käyttää kännyn nettiä
placebo paskaa kaikki
lasketaanko intialaiset manneiksi?
Mitä välii sillä on kuuluuko se vuokraan vai maksaako sen erikseen kun se on kuitenkin sen kympin kuussa ja joka tapauksessa se sitten sisältyy siihen vuokran hintaan?
Ookko ihan varma? Ainakin hedarit aina vetoaa niissä markkinaoikeuden leikkioikeudenkäynneissä siihen että on "saattanut yleisön saataville".
kela maksaa vuokran muttei nettiä
vaatii reseptin
Mä haluan nussia tota noitaa. Tolla luudalla. Jos se sen serkku haluaa niin saa tulla mukaan (eise mies ku se tyttö).
Epäilen. Sillon voi jos se on yleisessä käytössä kaikkien nähtävillä kuten esim YLE Areenassa mutta tuskin pätee netflixiin ja muihin maksumuurin takana oleviin.
ei vaan mannet intialaisiksi, sieltähän ne on kotosin, juutalaiset kans
Aivan, jumalauta, mähän häviän 9e joka kuukausi!
youtube.com
laitoin tollasen soimaan
ai panet sitä luudalla vai sen päällä?
:(
toivottavasti ei
alkaa vituttaa tämä että nenä menee tukkoon
nasolin on varmaan jo paskonut verisuonet öljyämisestä huolimatta, liekö tullut addiktio ja rebound :|
nokkakannulla läträäminen on hidasta puuhaa
pitänee ostaa myös kunnon paineruiske, se on höpö fiilis kun suolavettä roiskuu kitaan nenän kautta
tarkkailen yhtä nyymiä
eikö osa ole ihan itsehoitotuotteita? avi onko se paras nimenomaan reseptituote?
oho tänään tulee kaguya ja katariina tyhmä
Lainatakseni suomalaista runoilijaa P. Nygårdia;
>"Kaikki käy, vaikka friikkijunaa. Niin paljon pilluu, mul on vaan yks muna"
ohan siellä vaikka mitä antihistamiinia ihan hyllyssä
kaikki ne on aika samaa settiä
laiha lohtu kun oregairu peruuntu.
Mutta saathan sä tallentaa VHS kasetille tai digiboksin kovolle vaikka sateelliittikanavia (maksumuurin takana) joten eroaako se netflix mitenkään?