Attached: 1-s2.0-S0190962213004726-gr7_lrg.jpg (1544x1757, 475.75K)
Sverigetråden - cpmisärupplagan
Sebastian Ramirez
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Oliver Phillips
om du menar att jag ska bli religiös, knulla det oljudet
Levi Perez
Vem är "ntggerswede" egentligen?
Jacob Miller
SvT har äntligen dogat, hej då
Cameron Taylor
Tror ni att er "livsstil" har fått er utskrivna ur några testamenten?
Christopher Cox
>dkn man knegar för kunna betala för en låda man kan vila mellan kneget
John Miller
>falla av
Chase Baker
Nej, folk skriver i regel inte testamenten
Bentley Russell
Vad händer då med päronens lilla sommarstuga uppe i dalarna?
Jaxson Foster
Nä, mina föräldrar har absolut inget att ärva bort ändå. Dessutom är jag tragiskt nog den som klarat sig bäst av mina syskon.
Christopher Lee
En mintboard brevare.
Charles Ward
>dkn börjar läkarlinjen
>120 pers i klassen
>alla är fruktansvärt basiska
>inget djup överhuvudtaget
>alla pratar om deras pv/fv, 9gag tier skit, ingen lyssnar på musik, ingen kollar på film, ingen har hobbies förutom "gym" och "resa"
>en enda rolig person i hela klassen (1!)
fyfan kommer inte orka 5 år till skjut mig, jag hatar nbögar så himla mycket
Justin Gonzalez
Den tillfaller dödsboet där du och syskon får dela på det samlade värdet, hur ni gör med stugan specifikt kan ni komma överens om.
Jacob Cook
varför har nbögar flickvän och inte jag??!
Henry Watson
ja men user, om du sover på jobbet så behöver du ju ingen lön
Connor Bell
Varför har han dampat så mycket idag?
Julian Reed
men va fan mina syrror är fan mer heemade än jag är
de skulle bokstavligen aldrig sätta fot där och bara låt stugan förfalla
Brody Davis
Eli Scott
>idag
det är 24/7
han är psyksjuk
Benjamin Diaz
varför finns det inga e-flickor i sverigetråden
Kayden Walker
>Åker till classe och köpa whitelines-block
>Var helt slut, bestämmer mig för att dra in på dollarstore
>kommer in och affären är fullpackad med babbar som fullständigt skiter i social distansering
Har varit kul att skitbreva med er grabbar, trodde inte att det skulle sluta såhär
Andrew White
du har rätt men jag tyckte det var extra illa idag, men det kommer och går antar jag
Logan Howard
Christopher Bennett
Mötte en gubbe i en affär som hostade genom att vrida huvudet 45 grader uppåt och bara vråla ut sina hoostningar
Gavin Walker
Om det samlade värdet är stort nog kan ju din andel bli just stugan om du vill, eller så kan ni komma överens om att du får den. Blir det totalt cpbråk är väl egentligen enda utvägen att du köper ut deras andelar eller att ni säljer skiten för ni kan inte komma överens.
Samuel Anderson
vem?
Jaxon Murphy
Jaxon Gutierrez
hatar folk favä
Cameron Johnson
>när man spelar roll 5 kunglig och man ska slåss och det nya temat sparkar igång
youtube.com
Gabriel Hall
då eldar jag nog ner stugan och tar livet av mig i elden istället asg
aldrig ska någon svho få pengar av mig
Carson Jackson
youtube.com
Ska det vara
Daniel Hall
>Marabou apelsinkrokant
Isaiah Fisher
>inga hobbies
>inget djup överhududtaget
>tråkig
jag favä fast utan fv
Bentley Robinson
Austin Green
Såg en duva ute som antagligen brutit benen på nåt sätt. Bara satt på gatan med benen framför sig, när jag kom nära flög den iväg men flög in i en vägg och landade på magen igen. Tyckte så synd om honom, och att jag inte kunde avliva honom på nåt sätt.
Hudson Edwards
Måste man skatta om man ärver något?
Noah Roberts
>dkn hemtjänstanon
>tydligen har brukare fått corona
>måste hjälpa dem ändå
ser ni inga mer klagobrev i tråden betyder det antagligen att jag är död
Christian Kelly
Ah vad känslorna plötsligt väller fram.
Jeremiah Smith
fv och ett fungerande liv
Josiah Baker
>grönt te och en liten skål valnötter
Juan Hill
Varför blev Sverige lutheranskt egentligen? Var det bara för att det var hippt just då? Svenska kyrkan är ju fan ett skämt, ett vidrigt bögigt skämt. Medans i princip varenda katolska land har en kyrka som är väldigt rödpillrad och baserad typ Polen.
Levi Morales
>polen
krinsch
Lincoln Fisher
>Medans i princip varenda katolska land har en kyrka som är väldigt rödpillrad och baserad typ Polen.
Är att pilla på 10 åriga pojkar baserat? Den enda rödpillrade kyrkan är ortodoxa.
Eli Sanchez
VARFÖR RINGER MIN MAMMA MIG VARJE DAG? HON HAR ALDRIG NÅGOT ATT SÄGA. JAG ÄR 27 ÅR GAMMAL FÖR FAN.
Joseph Perez
haha kolla på denna jätteroli
Ryder Adams
Statlig makt. Lär ni er inget i skolan eller?
Parker Nelson
jvdk broder, men jag veta inte vegen
Jackson Morris
Thomas Gray
Grayson Gonzalez
fy fan vad jag vill ha en eromanga imouto som gillar mig
Gabriel Garcia
Hon vill att du ska skaffa ett liv och ha fru och barn.
Jacob Sanders
mitt bajs är mjukt och stinker som fan
Michael Gray
>dkn hemma hos päronen så måste breva utan mitt transbögfilter
Hudson Nguyen
Hur menar du mjukt, kålasegt bajs är det värsta, skitjobbigt att torka
John Rodriguez
Vad sade. Läs Förrädarland av Vilhelm Moberg om du fortfarande tror att Gustav Vasa var någon slags landshjälte.
Jonathan Barnes
>beställde hem en köksö från IKEA
>tänkte skruva ihop den som kvällspyssel
>ser nu att man behöver både skruvdragare (med borrbit), 2 st tvingar samt ett vattenpass
>dkn lådorna bara ligger som åbäken och hånar mig nu
Nolan Rodriguez
Vilhelm Moberg var den tidens Axel. Vem fan bryr sig om vad han tycker?
Colton Torres
det kommer ut som en jävla formlös smet, och bara för det så betyder det inte att det är lätt att torka, nä då, det kräver fan halva rullen varje jävla gång
Asher Clark
>filtercucken som inte kan hålla käft om sitt filter
Jonathan Reed
Isaac Roberts
På tal om Vasa. Vad är Sveriges mest baserade ätt?
Ryan Ross
Jag bryr mig om idéer, inte personer.
Gabriel Scott
Vilken jävla fegis Jimmie Åkesson är som gömmer sig i fakking Sölvesborg under Coronakrisen istället för att va i huvudstaden och visa ledarskap.
Christopher Morris
Du nämnde den precis.
Jace Rivera
Älskade tuttfén i Amagi park, sjukt bra intro också.
Brayden Richardson
Hur fan besegrar man depression i en tid där man är som ett maktlöst boskapsdjur?
Isaiah Parker
Tar en kudde, sätter en postit med depression på den och heemar skiten ur den
Grayson Davis
Dacke
Matthew Roberts
>blir nbög
>sluta bry dig och bli apatisk till situationen
>klättra i samhället, tjäna skit mycket pengar och låtsats som att det fixa något
>flytta ut i skogen och skit i samhället
bara att välja
Joshua Bailey
Erik favä
Ethan Barnes
Cuckélius och Conny...
Dylan Kelly
För fler smittvektorer och idioter som utsätter andra i onödan är precis vad vi behöver.
Jaxson Bennett
Sätt på en låt av Linkin Park, företrädesvis In The End eller Crawling, och skrik ut din vrede
Kevin Wilson
Inte en ätt
Michael Perry
att jaga pengar suger, jag vill känna att jag seriöst påverkar samhället på ett eller annat sätt
Carson Turner
Ja
Aaron Brooks
Det är ju nu Jimpan ska vara i studion i SVT Aktuellt och visa att SD är ett parti som tar ansvar,
Colton Richardson
>Vtij thenne månat (augusti 1543) sende Germund Suenson på Calmare slott höffuesman förnemde Per Skriffare medh nåkra knecter wtt att sökia effter Nils Dacka honom til att fånga eller nederleggia, funno the så honom vtij en skogh heter Rödeby Schog i Blekindhe; effter att Per Skriffare wijste huar han ther hade sin röffare kulo, bleff han tem warsse och flox söckte effter honom, och icke kunde få honom leffandes fatt, sköte the honom i hiel, och förde honom dädan till Calmare, ther hans krop bleff quarterett på tijo stagell, och hans huffwudh sattes på en lagom hög ekestubba, och vppå hans huffud enn koppar crono.
Där sprack mina fantasier om att resa tillbaka i tiden... skulle inte förstå eller kunna kommunicera ett jävla dugg.
Nathan Lewis
...
Asher Murphy
>dkn har fått min egna version av parodiversionen av cruel angel's thesis på huvudet som handlar om Libbe
detta kan inte vara bra
Josiah Young
Munsö
James James
talspråket skulle du nog fatta efter ett tag, det är bara skriftspråket som har ändrats som fan under åren vilket gör oss svenskar ganska historielösa
Lucas Gomez
Den erikska och den stenkilska, eftersom de var baserade västgötar och inte cuckpplänningar
Easton Peterson
Gavin Nelson
Fråga: Har inte vänstern haft en kontinuerlig 300 års winstreak? Innan vänstern och högern var det republikanerna mot royalisterna, och det slutade ju med att royalisterna gick under, bytte sida och skapade sin egen vänsterfalang, den vi idag ofta kallar höger. Högern bygger även stor del av sin tankefilosofi på den av de tyska vänsterhegalisterna som t.ex. Marx som t.ex. den dialektala materialismen. Konsekvent så existerar högern i ett permanent tillstånd av kåp över faktumet att de redan förlorat så hårt en gång att de nästan helt gick under.
Jeremiah Foster
jag gillar det här brevet för det är en rolig bild XD
Jeremiah Cook
Det ansvarsfulla är att inte deltaga i person.
Austin Fisher
Tänk om den eviga japanen är den som ligger bakom allt samtidigt som han odlar bilden av att hans myrstack är ett idealt samhälle?
Fast å andra sidan gör han jävligt sköna spel så det kanske är okej.
Jackson Roberts
leverlåda