Stridsutgave
Forrige:
Stridsutgave
Forrige:
When will we resume the union?
Blir spennende å se etter at koronaviruset har herjet gjennom landet deres.
Innafor å leie seg en e-tøs du kan chatte og spille med under karantenen?
For den mentale helsen såklart.
nrk.no
Har dere sett noe så morsomt som dette?
Tenk hvor enkelt det må være for normissene å skaffe seg sex etter krisen er over. Bare si hei har du lyst på litt pikk?
Hvorfor er det pelser tegneserie på melkekartongen?
REEEEEE
Eg my drite
GUTTA
Eg må drite
Mårn!
da var det på tide å skyte en eksplosiv kaffedrit ut ræva
ønske meg lykke til
Bare hvis du er veldig ekkel slik at hun aldri vil ønske å selge seg selv slik igjen. Altså du må be henne om å utføre oppgaver som er nedgraderende & generelt umenneskelig.
Jeg har sett bedre.
Tror det blir ganske likt som før krisen fåvæ.
Fordi sånn er det bare.
Må du egentlig det?
Lykke til
Slurker kaffe nå, så da må jeg jo nødvendigvis drite
Frokost, gutta!
>To polarbrød (Havre) med Setersmør og Norvegia
>En boks tomatbønner
>To bokser Isbjørn Lite
>Et Moskva Muldyr
>En proteinrist (Fire skjeer Stjernenæring Myse-80 Dobbelt Rik Sjokolade i en liter H-Melk med en skvett kaldkaffe i)
>To polarbrød (Havre) med makrell i tomat og basilikum
>En presskanne med Evergood (litt dyrere, for smakens skyld) kaffe
>Tre kyllingfileter
>Grønnsaksuppe av en pose brokkoli og en pose spinat
>Et glass konjakk og en plate Walters Mandler
Nå skal jeg bare kule an litt før jeg trener litt markløft og kjører hjem til gamlingen for lønsj.
Hvor får du trent markløft?
t. føler meg som pur bæsj vil bare ha gymmen tilbake
Det blir ikke noe problem. Tenkte å spille strategispill så hun vil utvilsomt hate livet sitt.
I kjelleren.
Send inv til norgekården
Mårn
Bare løft Fiat 500en til naboen fåvæ
Bare tenk hvor rævpult landet hadde vært hvis vi ikke hadde jødeparagrafen.
På tide spise frokost gutta
Imageniser å ikke ha løfteutstyr hjemme.
Har hverken råd eller plass
>Hagl rett i ansiktet når jeg går ut av byen
>Hagl rett i ansiktet når jeg går inn til byen
Spesielt
Gi det et par uker, så kan du få hagl rett i ansiktet mens du sitter hjemme fordi Mæhmet er fri for kaffe.
Det er dyreplageri å ta dyr ut av jungelen å kle de opp som mennesker. Det må slutte. Alle dyr tilbake til jungelen nå.
i.4cdn.org
I går no utatte blir nok årets animë for meg. Anbefales på det sterkeste.
>Lytter
youtu.be
>drikker
Kaffe
>dritbrever
Dystopia, bill gates & covid19
kjeks
er dette afrikas karl?
hfbs? jbs
Vet ikke hvorfor, men da VG snakket om mange biler parkert så hadde jeg forestilt meg at det skulle være flere enn dette
Staten sporer befolkningen via mobil mastene. Mediene sporer via tips.
Hadde det vært et reelt problem akkurat nå ville en dresskledd rotte fra staten skrevet en kronikk om hyttefolkets små norske hjerner.
Ole, eg kommer å gir deg tæv om du ikkje oppfører deg på Finn
hva mente user med dette?
>lytter
youtube.com
>drikker
irsk kaffe
>drittbrever
overvåkning, staten & d-vitamin kur
Kjeks
Sverige er et patetisk drittland.
Hvorfor er ikke revolusjon innafor? Hvorfor skal vi på død og liv forsvare status quo?
Synes litt revolusjonære tanker i befolkningen kunne bidratt til bedre tilstander fåvæ, trussel om likvideringer og sånt er også bra for folkehelsa.
fordi ting blir verre
Er du helt sikker på det da? Synes ting er ganske ille akkurat nå jeg. Litt mer bevegelse i ting ville gjort tilværelsen mer spennende.
Folk flest er tilfreds med ting som de er og vel så det, bare å gi opp tanker om kollektiv endring.
Vil bare betale mindre skatt fåvæ
>han tror ikke det foregår kollektiv endring
>boomer angry
Hvilken livsstil til sprengere er det som er truet egentlig?
Hvor skal det offentlige kutte?
Men jeg vil at vi skal bli mer egoistiske & gjeninnføre proteksjonistiske lover. Slik som det er nå så kaster vi bort velferd mens generasjoner rotner bort i systemet.
Vi kunne fostret en nasjon med sterke individer som har fødselrett på velstand. Vi kunne kjøpt nasjoner og plassert våre i ledende posisjoner, vi kunne dominert industrier. Men istedenfor skal vi kaste bort alt på et par tiår med humanitære tiltak.
Er ikke noe langtids narrative på plass som folk føler tilhørighet til. Vi kunne gjort så mye spennende. Håper ting kollapser litt mer så skal jeg starte parti & ta stemmene til alle små partiene.
Negerpenger og u-landshjelp.
Kutt i politikerne, og kraftig kutt i antall politikere.
Avskaffe NRK.
Kutt i politikerlønn* For faen
Nei nei. Vent. Tror du er inne på noe.
Kutt i antall politikere ville også spart penger.
Misforstår meg, jeg mener vi er totalt kuet og pasifisert. Folk ønsker ikke engang direkte demokrati. Når det kommer til lgbt så har du en stor jobb foran deg hvis du vil snu holdningen til landet, vi blir oppdratt til å godta og støtte det hva nå enn "det" innebærer.
Ja nei det kan være artig med tanke eksperimenter men jeg tror ikke det er noen vilje hos folket
Nå er det for sent
>Kutt i politikerne, og kraftig kutt i antall politikere.
Kutt i byråkratiet, antall stortingsrepresentanter på Tinget kan forsatt forbli det samme.
Folk flest reagerer med avsky til hele homobevegelsen og store deler av feminismen også. Det vi blir oppdratt til er å tro at denne reaksjonen er feil og at man er alene om å tenke slikt.
>mamma ringer politiet om en "hyttebeboer" fordi bilen hadde Asker og Bærum skilt
>politiet kommer
>viser seg at det var ene fyren i bygda som hadde kjøpt seg bruktbil med Asker og Bærum skilt
>politiet truer mamma med bot hvis hun ringer inn falsk anmeldelse igjen
>politiet kommer
Helt utrolig
Noen ringte politiet når jeg dro bilen min ut av grøfta med traktoren.
Coop Obs ja
Ja neida rent hypotetisk så kan vi jo det.
Hvem er dette for noen?
tenk hvis hun bare hadde snakket med fyren før hun kontaktet politiet
Mårn venner