Afro-norskutgave
Forrige:
Afro-norskutgave
Forrige:
Jeg bæsjer
Bæsjen flyter ut av min anus manus
Ikke din anus, men min anus manus vanus hanus danus lanus anus
Eg må drite
>april 2020
>media nevner at folk kan bli syke av corona igjen
Yas Forums hadde rett igjen
Samon er pedo ja
Sutreanon er pedofil
Hahahahaha
Gjett hva mamma
Jeg kalte Sutreanon pedo igjen
Hihihi xD xD
Jeg kalte han for pedo
P E D O
E
D
O
xD xD
Å fyfaen er jeg ikke orginal????
Å kalle andre for pedo
P E D O
E
D
O
Jeg gjentar
P E D O
E
D
O
Det er den slags humor vi små norske hjerner elsker
xD xD
Haha pedo
P E D O
E
D
O
Å fyfaen, er jeg ikke bare morsom
Hihihi
>promp
Anime!
Pedo
se der ja. pedo pingla jo!
han heter sutre ja han er pedo han heter sutre ja han er pingle han heter sutre han tørr ikke å bokse ja han er pingle ja han er pedo
>normalhomser sutrer over at politiet ikke gir harryhandlere bot
>de blir også sure når folk påpeker at det forsatt er lov til å reise til Sverige for å handle
Normalhomser er rare, så lenge Harryhandlere setter seg i karantene etter å ha kommet hjem så har de ikke gjort noe galt
Sure er pedo og redd for å bokse hahah pingle pingle sutre er pingle
Jeg er ikke sutrepedo
t. eg-må-drite-user
han heter sutre og han er pedo ja han er pingle hahaha redd for å bokse eller pedo???
Samon er pedo, ikke Sutre
Ja han er pingle ja han er pedo han heter sutre han et redd for å bokse. Pingle pedo ja det er han
Tror jeg skal ta en handletur til Sverige og ikke gå i karantene fåvæ :^)
Snut er ut
Brev kropp
>...Anonymous
>04/09/20(Thu)23:11:07 No.121177570
>han heter sutre ja han er pedo han heter sutre ja han er pingle han heter sutre han tørr ikke å bokse ja han er pingle ja han er pedo
>...Anonymous
>04/09/20(Thu)23:11:30 No.121177589
>>normalhomser sutrer over at politiet ikke gir harryhandlere bot
>>de blir også sure når folk påpeker at det forsatt er lov til å reise til Sverige for å handle
>Normalhomser er rare, så lenge Harryhandlere setter seg i karantene etter å ha kommet hjem så har de ikke gjort noe galt
>...Anonymous
>04/09/20(Thu)23:11:47 No.121177607
>Sure er pedo og redd for å bokse hahah pingle pingle sutre er pingle
>...Anonymous
>04/09/20(Thu)23:11:48 No.121177608
>Jeg er ikke sutrepedo
>t. eg-må-drite-user
>...Anonymous
>04/09/20(Thu)23:12:12 No.121177632
>han heter sutre og han er pedo ja han er pingle hahaha redd for å bokse eller pedo?
Hahaha
SUTREANON ER PEDO
P E D O
E
D
O
xD xD
Nå har vi det artig gutta
Å kalle andre pedo
P E D O
E
D
O
Det er den slags humor vi små norske hjerner elsker
E L S K E R
L
S
K
E
R
xD
pedo pingla hahahah redd for å bokse og redd for voksne. lille pedo ahahah
jeg skjuler brevet ditt for du er pedo ja du er pingle du heter sutre
Sutreanon?
Det er alle som ikke er nyhomse det
Pedo pingla sutre hhahaah
>...Anonymous
>04/09/20(Thu)23:13:51 No.121177735
>12 KB JPG
> #
> (OP) #
> #
>pedo pingla hahahah redd for å bokse og redd for voksne. lille pedo ahahah
Sutreanon er pedo
P E D O
E
D
O
xD xD
Er ikke humoren min kjempe morsom
Hahahahaha
xD
P-ordet
Det er morsomt det
P E D O
E
D
O
xD
Lol
Natta tråden! Her er en påskefortelling og noen daier, så er der noe for alle.
(1/3)
Da gikk en av de tolv, som hette Judas Iskariot, til yppersteprestene og sa: Hvad vil I gi mig, så skal jeg gi ham i eders vold? De gav ham da tretti sølvpenninger. Og fra den tid av søkte han leilighet til å forråde ham.
Men på den første dag av de usyrede brøds høitid gikk disiplene til Jesus og sa til ham: Hvor vil du vi skal gjøre i stand for dig til å ete påskelammet? Han sa: Gå inn i byen til en mann der, og si til ham: Mesteren sier: Min tid er nær; hos dig vil jeg holde påske med mine disipler. Og disiplene gjorde som Jesus bød dem, og gjorde i stand påskelammet.
Men da det var blitt aften, satte han sig til bords med de tolv. Og mens de åt, sa han: Sannelig sier jeg eder: En av eder skal forråde mig. Og de blev meget bedrøvet, og begynte å si til ham hver for sig: Det er da vel ikke mig, Herre? Han svarte og sa: Den som dypper hånden i fatet sammen med mig, han skal forråde mig. Menneskesønnen går bort, som skrevet er om ham; men ve det menneske ved hvem Menneskesønnen blir forrådt! Det hadde vært godt for det menneske om han aldri var født. Da svarte Judas, som forrådte ham: Det er da vel ikke mig, rabbi? Han sa til ham: Du har selv sagt det.
Men mens de åt, tok Jesus et brød, velsignet og brøt det, gav disiplene og sa: Ta, et! Dette er mitt legeme. Og han tok en kalk og takket, gav dem og sa: Drikk alle derav! For dette er mitt blod, den nye pakts blod, som utgydes for mange til syndenes forlatelse. Men jeg sier eder: Fra nu av skal jeg ikke drikke av denne vintreets frukt, før den dag da jeg skal drikke den ny med eder i min Faders rike.
Og da de hadde sunget lovsangen, gikk de ut til Oljeberget.
(fortsettes)
Sutreanon er jo pedo, han har jo brevet pedo drit i tråden før.
Sutre? Ja han er pedo og pingle han.
du er en pingle du er en pedo du er redd for å breve epost. du er en taper ja du er venneløs ja du er pedo hahahaha
Har du et sjakkparti og noen lamme ben?
(2/3)
Da sier Jesus til dem: I denne natt skal I alle ta anstøt av mig; for det er skrevet: Jeg vil slå hyrden, og hjordens får skal adspredes. Men når jeg er opstanden, vil jeg gå i forveien for eder til Galilea. Da svarte Peter og sa til ham: Om alle tar anstøt av dig, så vil jeg aldri ta anstøt. Jesus sa til ham: Sannelig sier jeg dig: I denne natt, før hanen galer, skal du fornekte mig tre ganger. Peter sa til ham: Om jeg så skal dø med dig, vil jeg ikke fornekte dig. Det samme sa alle disiplene.
Da kom Jesus med dem til et sted som heter Getsemane, og han sa til disiplene: Sett eder her, mens jeg går der bort og beder! Og han tok Peter og de to Sebedeus' sønner med sig og begynte å bedrøves og engstes. Da sier han til dem: Min sjel er bedrøvet inntil døden; bli her og våk med mig!
Og han gikk et lite stykke frem, falt på sitt ansikt og bad og sa: Min Fader! er det mulig, da la denne kalk gå mig forbi! Dog, ikke som jeg vil, men som du vil! Og han kommer til disiplene og finner dem sovende og sier til Peter: Så var I da ikke i stand til å våke en time med mig! Våk og bed, forat I ikke skal komme i fristelse! Ånden er villig, men kjødet er skrøpelig.
Atter gikk han annen gang bort, bad og sa: Min Fader! kan ikke dette gå mig forbi, uten at jeg må drikke det, da skje din vilje! Og han kom og fant dem atter sovende; for deres øine var tunge. Og han lot dem være, og gikk atter bort og bad tredje gang og talte de samme ord. Da kom han til disiplene og sa til dem: I sover altså og hviler eder! Se, timen er nær da Menneskesønnen skal overgis i synderes hender; stå op, la oss gå! Se, han er nær som forråder mig.
(fortsettes)
Pingle utgaven jo! Selveste pedo sutre!
skulle nesten tro at Yas Forums alltid har rett
Pedoanon sutrer jo mere enn sutreanon for tiden
Virkelig lager deg tenke
(3/3)
Og mens han ennu talte, se, da kom Judas, en av de tolv, og med ham fulgte en stor hop med sverd og stokker; de kom fra yppersteprestene og folkets eldste. Men han som forrådte ham, hadde gitt dem et tegn og sagt: Den jeg kysser, ham er det; grip ham! Og straks gikk han bort til Jesus og sa: Vær hilset, rabbi! og kysset ham. Men Jesus sa til ham: Venn, hvorfor er du her? Da trådte de til og la hånd på Jesus og grep ham.
Og se, en av dem som var med Jesus, grep til med hånden og drog sitt sverd, og han slo til yppersteprestens tjener og hugg øret av ham. Da sa Jesus til ham: Stikk ditt sverd i skjeden! for alle som griper til sverd, skal falle for sverd. Eller tror du ikke at jeg i denne stund kan bede min Fader, og han vilde sende mig mere enn tolv legioner engler? Hvorledes skulde da skriftene opfylles, at så må skje?
I samme stund sa Jesus til hopen: I er gått ut som mot en røver med sverd og stokker for å gripe mig; daglig satt jeg i templet og lærte, og I grep mig ikke. Men alt dette er skjedd forat profetenes skrifter skal opfylles. Da forlot alle disiplene ham og flydde.
Har bare et lammelår i fryseren, beklager kompis.
>...Anonymous
>04/09/20(Thu)23:14:53 No.121177797
> #
>jeg skjuler brevet ditt for du er pedo ja du er pingle du heter sutre
>...Anonymous
>04/09/20(Thu)23:15:06 No.121177807
>Sutreanon?
>Det er alle som ikke er nyhomse det
>...Anonymous
>04/09/20(Thu)23:15:10 No.121177813
>Pedo pingla sutre hhahaah
Hahahaha
Jeg kalte Sutreanon for P-ordet
Du vet det P-ordet
Er du fortsatt usikker
???
Jeg snakker om pedo
P E D O
E
D
O
Hihihi
Er ikke min lille norske hjerne humor morsom
xD xD
Hahaha
Sier det igjen
P E D O
E
D
O
xD xD
Humoren min er den beste
Hihi
xD
xD
tynne lille venneløse pedo som er redd for å breve epost hahahahahaha pingle pingle pedo pedo pingle
>...Anonymous
>04/09/20(Thu)23:16:12 No.121177871
>Sutre? Ja han er pedo og pingle han.
>...Anonymous
>04/09/20(Thu)23:16:14 No.121177873
>11 KB JPG
> #
> #
>du er en pingle du er en pedo du er redd for å breve epost. du er en taper ja du er venneløs ja du er pedo hahahaha
Hahaha
P E D O
E
D
O
xD
Jai morsom
Jai smart liten norsk hjerne
pingle pedo:) ikke gråt nå hahahaha
Sutreanon er pedo
>...Anonymous
>04/09/20(Thu)23:18:33 No.121177998
>44 KB JPG
> #
> #
> #
> (OP) #
>tynne lille venneløse pedo som er redd for å breve epost hahahahahaha pingle pingle pedo pedo pingle
Hahahaha.
Se mamma
Jeg kalte Sutreanon for P-ordet
Du vet det P-ordet
P E D O
E
D
O
Brev en brenner e-post og vi kan møtes for bæsjebryting i Bergen
Savner tiden når det verste som kunne skje var når samon og zydd dreit ned tråden med bloggbreving
Bedre Ringe Sål? Ja, bra saker ja!
>Sål/Jens 100% i fokus i løpet av hele episoden
Sjekk
>vendepunktet for serien
Sjekk
>veldig emosjonell
Sjekk
>Mikael er faktisk underholdende for engangs skyld
Sjekk
>åpenbar byggopp til Salamander-pakkets død
Sjekk
>Kine er søt som alltid
Sjekk sjekk sjekk og dobbeltsjekk!
Ren og skjær kino. Beste episoden hittil fåvæ.
>...Anonymous
>04/09/20(Thu)23:19:37 No.121178044
> (You) #
>pingle pedo:) ikke gråt nå hahahaha
>...Anonymous
>04/09/20(Thu)23:20:08 No.121178073
> (You) #
>Sutreanon er pedo
Hahahaha
xD
xD
Jeg kalte Sutreanon for P-ordet igjen
xD
P E D O
E
D
O
Det være førsteklasses liten norsk hjerne humor det
Hei, jeg og Zydrunanon var ikke så ille.
Gud, dette var en fin animekvinne...
Du har jo liten hjerne selv, sutreanon.
Er det sant at Sutreanon er pedofil?
Du må kåånsumere i Norge for å støtte norske butikker
Er dette normalhomser mener nå
>sier noe negativt om Norge og norsk politikk
>får en lang tirade om at det er verre i utlandet
Bare fordi det er verre i andre land så betyr det ikke at det ikke kan bli enda bedre i Norge
ja, pingle er han og!
Ja
>For dette er mitt blod, den nye pakts blod, som utgydes for mange til syndenes forlatelse.
Gud, som jeg skulle ønske jeg var så respektabel, tilgivende, ja; harmonisk som Jesus...
>Men jeg sier eder: Fra nu av skal jeg ikke drikke av denne vintreets frukt, før den dag da jeg skal drikke den ny med eder i min Faders rike.
DER kom tårene ja.
Kjøpte en iPhone i 2016 jeg, funker forsatt bra og får forsatt oppdateringer
Hvor mange 4 år gamle Android telefoner får forsatt oppdateringer?
Analbefal meg en anime gutta :D
mange
hei
Og vi nevner i fleng
naruto
>iphone
soyafjes.png
åååååååååå elsker apple!!! så stilrene produkter altsååååååååå :3333
symphogear
>Opec-landene og Russland er enige om å kutte oljeproduksjonen med 10 millioner fat daglig. Det melder nyhetsbyrået Reuters.
DET VIL SUSE IGJEN!
Noe av mye bedre kvalitet enn Naruto da
Android er sikkert fint til mye det, men det skremmer vekk alle damer når du har det, uironisk
Stilrene produkter som får oppdateringer i 5 år+.
Sett >
hva er det du puler på, 16 åringer? har aldri møtt en jente som bryr seg om telefonen min.
>and yes, I am racist
Må heller ikke glemme at med iphone får du alt av oppdateringer i mer enn 5 år, med Android er du heldig hvis du får 3 år. iPhone er enkelt å bytte både batteri og skjerm på
Basert
jeg elsker soya og shemales :D iphone er best
Kanskje sutre tar selvmord hvis vi bare lar tråden dø
Alle disiplene var forrædere...
>Coomsumere
Klarer fint oppgradere telefonen min på egen hånd fåvæ
Javel? iPhone er forsatt bedre enn Android, at du liker soya og shemales er ok det
Å kjøpe en telefon fordi produsenten gir de oppdateringer i flere år enn de andre produsentene er det motsatte av coonsumer megmeget
Det Lovede Aldrilandet.
Bande Psyko
Blå Bane
Doktor Stein