/norgetråden/

Norrønt-utgaven
Forrige:

Attached: tårdstarter.jpg (406x536, 144.47K)

Other urls found in this thread:

pbs.org/wgbh/frontline/article/bosnian-genocide-survivor-remembers-war/
prephole.com/surviving-a-year-of-shtf-in-90s-bosnia-war-selco-forum-thread/
vg.no/nyheter/innenriks/i/P9xjWb/fjellhoey-anker-dom-i-tindersvindler-sak?
khio.no/om-kunsthogskolen-i-oslo/ansatte/liv-bugge
plnty.no/2018/12/the-other-wild-aggresjon-og-fossile-avtrykk/
khrono.no/doktorgrad-phd-uit/arbeidet-med-doktorgrader-er-blitt-snudd-helt-pa-hodet/121539
kulturradet.no/stotteordning/-/vis/kunstnerassistent/tildelinger#
twitter.com/SFWRedditVideos

NORDMANN
KJØP FYSISK GULL OG SØLV

Attached: 1586297375910.jpg (1137x639, 121.17K)

tidlig brev for å utvise konge familien & gjennomføre væpnet opprør mot staten

Attached: haraldpepe.png (1019x1390, 99.3K)

allerede gjort!
samt messing og bly

Attached: IMG_20181004_202314.jpg (2976x3968, 2.91M)

ikkje for å skryte men eg har sett mer anime enn hele resten av trauden kombinert.

Attached: jeg bare spørr.jpg (550x535, 48.87K)

gratulerer

hadde heller kjøpt opp store mengder sprit og sigaretter fåvæ.
er det som kommer til å være etterspørsel om når samfunnet kollapser.

Operasjon kaos

>kaller staten for nyttige idioter for Russland\Kina

Har tenkt lenge på denne, tror den er en vinner.

Basert. Er litt lei meg jeg aldri fikk sett seriene i sin storhetstid på 80-90tallet. Ikke at noen i norge hadde noen mulighet for å se de uansett.

kommer bare til å røyke og drikke det opp selv

Attached: 1582665787970.png (640x655, 185.7K)

har du sånn 20 unser gull, eller ser jeg feil på bildet?

Attached: 1569594494394.jpg (800x600, 159.13K)

Mad Max situasjon er UTROLIG sjelden, og de gangene det skjer så overlever alle uansett (Bosnia f.eks.), det blir bare veldig lite luksus tilgjengelig i en periode.

Når det er nevnt så leste jeg mange innlegg fra en fyr som var i Bosnia-helvetet og han sa at batterier og gass/utstyr til å fylle opp lightere var beste businessen.

De myntene er ikke unser, men har rundt 300 gram tilsammen.

Dette. Skulle ha lagret det hos søstera men hun er like ille.
Har litt stående på gutterommet hos mor da så jeg har i det minste noe å bytte mot sex med jenter.

Her!

Attached: 1586275112528.webm (640x546, 2.95M)

basert!
har bare en ussel unse jeg

Attached: 26b.png (680x608, 124.76K)

Små norske hjerner ikke kjøpe gull, små norske hjerner vare konsumere

hei

Attached: 1507721285012.webm (994x720, 2.86M)

pbs.org/wgbh/frontline/article/bosnian-genocide-survivor-remembers-war/

Påminnelse om at fysisk gull og sølv beskytter deg fra små norske hjerner politikere. Gullet mitt har doblet seg i NOK verdi siden innkjøp.

Attached: jhkjkhjkhjkhjkhjkd.png (373x293, 11.98K)

Snøløs er overrated

også: NOK skal forbedre seg litt over neste mnd før det ryker til helvete igjen (går bare i en retning) så hvis du venter litt kan du få gull/sølv til bedre pris - hvis ikke fysisk har skaffet seg en veldig stor premium da pga det er så mye mindre tilgjengelig enn papir-PM.

Husk å betale skatten din med glede når du selger gullet :)

hvordan vet staten hvor mye du tjener på salget?
kan du ikke si at du kjøpte gullet for en måned siden og solgte det med liten fortjeneste?

Oy... hng!

tenker på å se kinnene hennes bli røde mens du knuller henne

eh... Voe var overrated favæ

Godt spørsmål egentlig, tror ikke myndighetene offisielt har noe register idag som lagrer informasjon om hva og når vi kjøpte noe med kortet

>jeg kjøpte det privat på finn.no herr fut

>Dratt hjem til familien i Coronatiden for å spare penger siden alle eksamener er hjemme eksamen uansett.
>Ikke en dag etter at jeg kommer hjem drikker pappa seg full på vin og kommer inn på rommet mitt kl 3 om natten for å prate.
Dette kommer til å bli noen jævla tunge 3ish måneder..

>Så snakker man om Sverige, men Sverige lider stort. Dere vet det, sant? Flokken, de kaller det flokken. Men Sverige lider stygt. Det er en måte å gjøre det på, men alle har fulgt med på hverandre, og så langt har nesten alle land gjort som oss, sa Trump
Å nei nei nei, hvordan skal Sverige komme tilbake etter å ha blitt kritisert av Trump?

er far din rødpillet på jødene?

...

>langt har nesten alle land gjort som oss,
Trump some tilhengere er så hjernedøde at de nå kommer til å tolke dette som at Donald viste vei, og resten av verden hermet etter USA

blir vell litt gryte til middag ja... bare noe jeg spiser

brev ting som SKAL være i hvert norsk hus hvis du blir diktator

>minst 1kg rent sølv
>minst to unser rent gull
>våpen
>tørrmat for 3 mnd

det forutsetter at vi kaster ut alle ikke-hvite

Statsgitt jentevenn for å sikre vårt folks eksistens

Hva i alle dager skal sølvet gjøre i de tusen hjem om ikke annet enn å friste kriminelle?
Nei det bør nok lagres trygt i statens hvelv, en festning knox om du vil, så kan hvermannsen ta det ut ved behov derfra.

hva faen er vitsen med denne dritt-appen???

REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Attached: 62C320A4-B53B-4445-813D-0E652F3F33D2.jpg (750x1334, 350.57K)

>bosnian genocide
BRuh

Å gi kvinner oppmerksomhet. Husk at selv ei midt på treet jente har 100 gutter som sender henne meldinger på Tinder daglig. Er litt som jobbsøking, bedriften får flere 100 søknader, du må altså være bedre enn de 100 andre som prøver seg

Folk har allerede verdier større enn det i innbo. Og stjeler du nødutstyr eller lign fæle omstendigherer skal du straffes hardere enn vanlig.

Selma
>litt italiensk eller jødisk i seg, ikke lett å si hva som kan skje med slike mutter
Jaana
>morro og grei å tilbringe tid med uten at hun er party girl, ingen drama
Pernille
>styr unna, bruker alle pengene sin på reise i diverse halshuggerland på jakt etter tyrkisk pikk

Mekk en tekst hvor du snakker om jenta og send den til samtlige, bytt ut navnet og slikt. Sender du den til mange nok er du garantert å få svar

Denne jeg tenkte på: prephole.com/surviving-a-year-of-shtf-in-90s-bosnia-war-selco-forum-thread/

Gi deg selv en time og les hele artikkelen, mest fascinerende lesestoff jeg har funnet på mange år

Ferdig med jobbintervju, fulgte Anonsen sitt tips om å stille relevante spørsmål under "har du noen flere spørsmål" delen.
Sjefen som holdt intervjuet og HR dama som også satt i rommet virket positivt overrasket over at noen hadde forberedt en rekke spørsmål

Kanskje kjøpe Siste Fantasien 7?

Kjøpt inn norske sølvmynter fra 1600-tallet
i tilnærmet perfekt kondisjon og med fin patina
og i unse-størrelse

Betalte ut ræven men jeg coomer nesten når jeg ser på dem her åååhh

hva faen skal man med skinnende klumper når verden går under?

bare mongoer tror at verden går under

Vent noen måneder, Square Enix spill er de som raser raskest ned i verdi.
249 vil FFVII remaken koste om 6 måneder

bild

dette: handler om forsikring mot små norske hjerner
og store amerikanske brrrrrrrrrrrrr

Attached: hgjghjd.png (443x492, 453.54K)

1600- og 1700-tallet***

>DegRøret fjerner videoer om 5G teknologi pga. "konspirasjonsteorier"

Hmmm får deg virkelig til å tenke

Kek

>du er nummer... 37... i køen
>*heismusikk intensiverer*
Hvorfor er dette lov

S1sco er et nytt spennende navn fra Stovner / Vestli, som sparker i gang karrieren sin med video til låta "Versace Medusa" her på kanalen. Fortell oss hva du synes i kommentarfeltet!

Han Simon Leviev må ha vært litt av en storsjarmør
vg.no/nyheter/innenriks/i/P9xjWb/fjellhoey-anker-dom-i-tindersvindler-sak?

så lenge de tror du har penger er kvinner villige til å gjøre alt.
ref. sånne instagramhorer som drar til saudi-arabia og blir bæsjet på av olje sjeiker.

Attached: 6ac4b384-b152-437b-b288-8b21067324a3[1].jpg (1100x733, 99.75K)

>4 kilo salt per person per år
øh jeg har hatt samme 0.5 kg boksen salt i 10 år nå

Attached: basic rec.jpg (628x834, 129.84K)

hva er greia med alle disse tøffe gangster-rapperne og de små manne-veskene deres?

Attached: Capture.png (1215x641, 896.95K)

da spiser du sannsynligvis mye ferdigsaltet mat

Vet ikke helt om den, spiser bare hver andre dag og da mest kyllingfilet med sparsomhet på taco krydderet pga salt gir økt blodtrykk.

>Ifølge dommen ble den fornærmede gutten invitert hjem til en adresse i Sarpsborg i mai 2019. Der møtte han de to unge kvinnene, samt en 15 år gammel jente.

>Gutten var da 12 år gammel, mens de to kvinnene var henholdsvis 19 og 17 år gamle.

>Etter hvert gikk gutten og de to kvinnene opp på et soverom. Der hadde de tre seksuell omgang.

Å fy faen

Meste sodium du bør ta inn pr dag er på 1,5gram eller noe slikt. Så hvordan noen klarer å beregne seg til 4 kilo salt per år er uforståelig.

du kommer til å dø av saltmangel

Nice

>12 år gammel
Negre er fullt utviklede menn på den alderen, så da er alt forklart

najs
for en gigachad

>Liv Bugge som er førsteamanuensis hos Kunsthøgskolen i Oslo [1] har nylig fullført en doktorgrad hvor hun blant annet har hatt telepatiske dialoger med fossiler for å lære hvor samfunnet er på vei i framtida [2].

>En doktorgrad koster typisk 3-5 millioner skattekroner [3]

>Nå har også Liv søkt Kulturrådet om å få en skattefinansiert assistent, noe hun naturligvis har fått! Gratulerer! [4]

>Behovet for å få en assistent ble begrunnet med å fortsette arbeidet med telepatisk dialog med gjenstander, samt at våre bilder av gjenstander må avkolonialiseres

>1: khio.no/om-kunsthogskolen-i-oslo/ansatte/liv-bugge

>2: plnty.no/2018/12/the-other-wild-aggresjon-og-fossile-avtrykk/

>3: khrono.no/doktorgrad-phd-uit/arbeidet-med-doktorgrader-er-blitt-snudd-helt-pa-hodet/121539

>4: kulturradet.no/stotteordning/-/vis/kunstnerassistent/tildelinger#

Attached: 92521344_1352908134919754_4200066415887122432_o[1].png (1184x705, 912.17K)

At salt er usunt er tøys fra sukkerjøden
Kroppen vet når det er for mye salt; smaker det for salt er det for salt

Så kult å høre! Krysser fingrene for at du får jobben da, kompis. Det var jeg som opprinnelig stilte spørsmål om tips til jobbsøking i den tråden. Hvordan var søknadsprosessen din? Hadde du sendt ut et titall, eller hundretalls søknader før du fikk napp og ble innkalt til intervju? Noen generelle tips eller erfaringer som du ønsker å dele?

Attached: 1560632284431.png (900x900, 110.51K)