/skandi/

Kåråna hygge utgaven

Attached: ulovlig.png (568x403, 264.11K)

Other urls found in this thread:

politiken.dk/udland/art7743633/Iført-hvidt-mundbind-trykkede-Shinzo-Abe-på-den-store-knap
dr.dk/mitliv/lyver-du-ogsaa-mere-under-coronakrisen-det-goer-emilie-og-monika
instagram.com/emilieflensted66/
youtu.be/fWxUr_vDwwE
youtube.com/watch?v=3mSoc48Xka0
twitter.com/AnonBabble

Gårsdagens coronatall:

Norge: 13+
Danmark: 16+
Sverige: 114+

Når newyorkere beskriver Covid-19 udbruddet som "vores generations 9/11" føler jeg mig sgu gammel. Jeg troede 9/11 var vores generations 9/11.

Attached: E57EA4FA-2EE8-4FC0-8D04-C76A40E1013E.jpg (653x490, 80.56K)

morn

Attached: 1586088377999.jpg (1125x1109, 802.56K)

>newyorkere beskriver Covid-19 udbruddet som "vores generations 9/11"
det jo giver ingen mening

Generation z var en fejl
t. generation z

Jeg kan mærke i min mavse at der var lidt for meget chili på den pizza i går. Jeg tror det bliver smertefuldt.

du er fucking færdig mand

Attached: 1522014898707.gif (300x300, 1.28M)

politiken.dk/udland/art7743633/Iført-hvidt-mundbind-trykkede-Shinzo-Abe-på-den-store-knap
Åh nej! Hvad nu hvis udgivelsen af den sidste NGE film (Evangelion: 3.0+1.0) bliver udskudt? ;_;

dr.dk/mitliv/lyver-du-ogsaa-mere-under-coronakrisen-det-goer-emilie-og-monika
hun ligner næsten et rumvæsen

Hvad blev der mon af anonen der ville have en buttet kæreste? Jeg savner hans breve.

Kender en user der har taget Asuka til hustru. Han er godt gal i skralden over filmenen, og en user hvis ægtefælle er Rei giver ham ret. Er filmene forhadt af folk der holdt af serien?

Attached: DDEC5C97-4095-442A-AAF9-9A12353410B8.jpg (547x943, 111.42K)

han blev mast af et kæmpe bjerg af kvindefedt

Det er fantastisk med alt det lort fra dr der forsøger at normalisere syg normalbøsseadfærd. Jeg forstår ikke hvorfor alle medarbejderne på deres netmedie skal være dumme børn under 30 år.

Det går bra nu :)

Attached: Sverige.jpg (600x284, 91.15K)

Jeg kan både lide filmene og serien. Filmene nok mest fordi de er æstetisk flotte og meget velanimerede, dog.
Jeg vil dog anbefale dig at se serien hvis du endnu ikke har stiftet kendskab til NGE. Og så er Asuka selvfølgelig bedste pige.

instagram.com/emilieflensted66/
>Twerk prinsesse

tjuv???? bov???? DRA ÅT HELVETE! jag har aldrig stulit något i hela mitt liv förutom din mammas oskuld!!!

hvor mange penge har du, user?

5 pengar

~3 miljoner

fuck corona

>dfn du aldrig vil bo i en bjælkehytte i det nordlige Sverige sammen med waifu og drikke varmt kakao og hygge foran brændeovnen iført hyggelige strikketrøjer på lange vinteraftener.

youtu.be/fWxUr_vDwwE

Ikke nok til en bjælkehytte i Nordsverige, men akkurat nok til at dække alle mine udgifter for et år - hvilket jeg synes var betryggende at finde ud af, så nu er jeg blevet pissenærig og nægter at bruge af dem og er derfor startet forfra med en ny opsparing.

Attached: FC5EC3C9-5133-4179-8381-CFF98E35095D.jpg (1350x900, 308.26K)

Ikke nok.

hvorfor lytter du ikke til klassisk musik?

Attached: eb7c7e-20140208-orchestra-conductor-stanislaw-skrowaczewski.jpg (2000x1123, 151.98K)

F*ck moderne klassisk musik. Lytter kun til middelalder- og renæssancemusik.

Hvorfor kan jeg ikke have bare én yndlings touhou karakter?

Attached: IMG_20200404_084200.jpg (938x1080, 1.03M)

Øv øv f*ck, f*nden, for h*lvede, for s*tan, p*kkers og p*s

30.000NOK
Trenger litt lønn så jeg kan begynne å investere i daytrading.
Blir spent på hva man får til under disse Koronotider

jeg kan bedst lide barokken
youtube.com/watch?v=3mSoc48Xka0

Jeg vil gerne hjem og spille Stellaris

hvorfor fanden er du ikke hjemme der er sygdom udenfor

Jeg er hos min søster fordi hun skulle have hjælp med at flytte

Spasser. Tak fordi du underminerer hele vores samfund.

Så blev jeg færdig med første sæson af Durarara!! og vil nu give mig i kast med den næste!

Attached: celty.jpg (728x934, 125.07K)

Hvor er du dog hysterisk

tetsing

Bare gå hjem og hold deg trygg i karantene du, jeg kan hjelpe søsteren din jeg :)

Hvor er du dog dum.

Uaaah uaah, flæbe flæbe græde tude klynke

Det var en gigantisk humle på soverommet mitt i dag. Den stanget hodet sitt inn i vinduet så høyt at den vekket meg klokken 7 om morgenen. Løpte ut av rommet mitt og kunne høre den stange hodet sitt inn i vinduet fra underetasjen. Den fortsatte å stange hodet sitt inn i vinduet i flere timer til den døde. Ihvertfall tror jeg han er død, han ligger der bare men jeg tør ikke å gå bort til den i frykt av at han skal rive av fingrene mine

Attached: 1582729370202.png (723x994, 873.31K)

Lägg en kopp över den och sen skjut in en bit papper under koppen och släng ut den

Stakkels kræ

ta en tidning och slå ihjäl jäveln.

lägg ett glas över den, tänd en cigg och skicka in den, och gasa (((humlan)))

Og minsandten også ekstremt barnlig. Det var da en overraskelse.

I KNOW YOU'RE ALWAYS ON THE NIGHT SHIFT

Attached: 1586321890781.webm (855x480, 2.74M)

yooo is that fiveish

Fuck mand jeg var livredd han skulle bli sint men jeg greide heldigvis å kaste han ut

humlorna humlar
bina biar
getingarna getingar

Spyr meg alt um Föroyar.

Attached: 383562.png (700x699, 518.94K)

hej!

Hvernig er kórónuástandið?

Tjena mann1, vad görs? Allt väl?

Tjenna! Jag mår bra, tack. Är lite trött men jag är okej.
Jag bara jobbar lite. Inte så mycket att göra pga corona. Vi är fortfarande på lockdown.

Du då?

Har alltid undrat men vad fan gör du i Brasilien?

Er det obligatorisk at være fisker?

vit eru í fer við at sigra á kinverjarsóttini. Byrja so spakuliga at opna landið upp aftur, barnagarðar og 1-3. flokkar í skúlunum fara í gongd aftur næstu vikku.

Attached: koronahagtøl.png (1192x956, 82.64K)

Jag är Brasiliansk, user.

Har dere en McDonalds der

aha

Attached: 1534560837251.png (394x329, 100.22K)

>Tjenna! Jag mår bra, tack. Är lite trött men jag är okej.
Gött att höra, och jag är trött med, sov bara 5 timmar inatt tyvärr.
>Jag bara jobbar lite. Inte så mycket att göra pga corona. Vi är fortfarande på lockdown. Du då?
Detsamma, mitt universitet är nedstängt så jag pluggar hemifrån, det är skittråkigt. Den enda positiva grejen är att min brorsa har åkt hem, så vi tränar och lirar spel tillsammans.

næh, ikke så meget længere. Men hvis du var mand fra ca. 1880 til 1950, så var der ikke andet at lave.
nei, men vi har burgerkonge.

Smakligt!

Jag sov bara 5 timmar och känner. Jag är glad att jag är hemma och kan ta en tupplur senare.

>Detsamma, mitt universitet är nedstängt så jag pluggar hemifrån, det är skittråkigt. Den enda positiva grejen är att min brorsa har åkt hem, så vi tränar och lirar spel tillsammans.
Jag är van å pluggar hemifrån, men fy, är det skittråkigt att inte kunna gå ut. Jag rakade min huvudet för att frisören är stängd.
Hoppas att saker blir bättre om 2 månader eller mindre.

Vad spelar du med honnom? Kollar du på CS?

Attached: 1581703937201.jpg (808x767, 47.93K)

hva tenker eere færøyværinger om negerkuk?

tað er ikki nakað vit hugsa um yvirhøvur!