Sverige tråden för Svenskar och brödrafolk
Sverigetråden - all makt åt tegnell
Other urls found in this thread:
flashback.org
youtube.com
twitter.com
Mål för 2020: Införa mitt säd i en koreansk tjej
Nu skall jag förbereda en sats cider
Kommer vi dö grabbar? Över 600 på bara några dagar.
Helt groteskt fula varelser
Vad finns det egentligen för argument mot nihilism som inte baserar sig på känslor?
Inte jag och inte du, men om du har några gamla släktingar på äldreboende är det nog dags att skriva att avskedsbrev.
Varför heter det snusklubba?
Inga, men att förehålla sig negativt till nihilism är också baserat på känslor. Saker är bara som de är, hur man tolkar det är upp till var och en.
>dkn gjorde detta redan 2015
känns bra favä
Människor kommer dö? NEEEJ, vi kan ju inte låta en massa människor döööö! Sånt får ju inte hända!
Statistikmässigt så går ju positiva siffror som livslängd och inkomst upp genom tiden så på så sett så håller sig inte en nihilistisk världssyn.
Nihilism är en motsägelse; om ingenting spelar någon roll - spelar det då någon roll att det inte gör det?.
Samma sak som argumentet om sanning.
Någon påstår att sanning ej existerar, men är det då sant att sanning ej existerar?
För övrigt så är det föranledande perspektivet mer intressant att överväga; varför en människa intalar sig om att ingenting spelar någon roll.
Observera att jag reducerar begreppet nihilism till dess aktuella betydelse
Finns det något argument för varför argument inte ska baseras på känslor?
Hur många Neandertalarvarianter har ni på 23andMe?
Behöver ingen bekräftelse på att jag är ursvensk barbar. Det känner jag inombords.
Han betalar för att ge bort sitt DNA till ett storföretag som hittar på 95% av infon och blandar ihop resultat regelbundet
Åh nej nej nej
Är det här reklam?
D1a
>Blatten som blir stjärtsmärtad så fort DNA nämns
Ja?
har redan gjort detta
Tegnellpillad tråd
Alltså med avkomma
Lubba (ålderd.) lapa, slicka. Verb.
Varför ger folk pengar till 23andMe? Kostar inte ett test runt 1000 kronor? Är det inte bättre att investera de pengarna i saker som faktiskt skulle göra ens livssituation bättre som en motorcykel eller onahole?
Och samtidigt finns det inga garantier att det ej kommer att tvärvända någon dag pga saker människor saknar kontroll över
Finns det något djupare argument för det där? För såsom jag ser det behöver en nihilist bara påstå att det inte finns någon märkbar mening med livet, att om det finns en sanning är den så oidentifierbar att den blir irrelevant
Näh, vilket ju blir resultatet av nihilism, att vi baserar saker på känslor.
om dessa känslor leder till att mänskligheten steriliserar sig själv i antinatalistisk anda eller plockar in mänskligheten i en virtuell verklighet som saknar inflytande på denna, det spelar ingen roll
Med kondomer? Okej, "chads".
Obaserat och blåpillrat
Kan garantera att det inte är fejkat bubben
>tfw I will never be a part of the chad Swedish herd but instead am part of the virgin lockdown
Nej det var ingen kondom inblandad.
Hon var dock baserad och p-pillrad
Fan ska nog försöka rycka upp mig ändå. så länge man lever och andas borde det väl finns något hopp
Ja, ingen större summa direkt, inte så att jag går ut på restaurang och käkar direkt.
Are you cute? :3 I'll give you immunity.
Don't feel sad bro, we'll also get locked down soon, [spoiler]in coffins[/spoiler]
Fy fan, tänk och ha en motorcykel. Kunna susa förbi kvarteret med vrålande motor mitt i natten, regplåten borttagen och kasta brandbomber i Svenssons fönster samtidigt som jag förgiftar luften i deras äckliga kvarter.
Lok'tar ogar! For the herd!
I yngre tonåren när jag hängde hemma hos en kompis så smög jag in på hans systers rum och luktade på hennes trosor.
Jag skäms en aning när jag tänker på det.
>baserad och p-pillrad
Biancus Dragomirovic, den sjunde av huset Princip av Sarajevo, har förklarat krig mot alla bögar i tråden
vem av killarna vill du helst vara
>kompis syster
>inte din egen
låg t
Beskriv lukten.
flashback.org
NEEEEEJ INTE MIN TRENDIGA DIEEET!!
bäbä bajs kiss :3 gogo gaga bajs??
haha gjorde samma fast med hans mammas trosor för hon var milfig som fan
Vågar ni breva bilder på henne?
baserad bild
sparar denna
>kolesterol
Vissa Yas Forumsacker rekommenderade folk att överdosera på det i januari och även de flesta på Yas Forums tyckte att de var dumma i huvudet. Det verkar som att de hade rätt.
Tjejer brukar ofta märka om en kille har rotat runt bland deras saker, eftersom hon inte konfrontera dig med det ville hon nog att du skulle komma tillbaka och göra det igen.
varför har alla haft sex med koreanska tjejer? är de lättfotade?
Vart är den sinnessjuka killen som åker runt och mordbränner ner svho:s bostäder? Ser han inte i bilden.
Vet inte ens om jag har några egna kvar, och pallar inte doxxa fb/insta
animal crossing :)
Det var nog mest en tillfällighet att det gick en korean i min klass
Fan grabbar allt det här snacket om motorcyklar har gjort mig fett sugen på en. Vad är bästa stället att köpa, tradera eller blocket?
>räv
alla animal crossing chads knullar katter, hundar, björnar och får, ingen jävla furrybait
Säkert facebookgrupper
>katter
BASERAT
Najs, det där är typ vad jag äter 24/7
Ja. Knuladt bland annat en 18-åring (det var det det stod i hennes fnöskeprofil iaf :^)) med rakad fitta som kunde typ 3 ord på engelska
Du måste ha körkort för det först.
Bara gå till orten och säg att du betalar 10k för en.