/skandi/

Kaffi og snús útgávan
Kaffi og snús útgáfan
Kaffe og snus udgaven
Kaffe og snus utgaven
Kaffe och snus upplagan

Attached: kaffiogsnus.png (870x750, 533.88K)

Hva gjør dere for å drepe tid under /kårånakarantene/? Tenker å kanskje bake en kake

Attached: 1586202118459.gif (500x500, 362.72K)

Jeg har allerede bagt og spist kage. Nu overvejer jeg at bage cookies.

Hvad mener du? Jeg er ikke normalsvans, så det gør jo ingen forskel.

Baka en god kaka så din pojkvän blir glad!

Har faktiskt börjat baka bröd. Bakar ett bröd om dagen typ med olika recept.

tror jeg skrider ned til købmanden efter nye forsyninger om lidt. noget ekstra jeg skal købe?

Cola!

Attached: cola.gif (426x240, 227.42K)

begynder at blive bekymret for at alle sommer festivaler bliver aflyst, især ólavsøka.

Attached: 1476786243980.jpg (500x484, 28.12K)

Det gør de forhåbentligt. Så kan du nemlig lære det, klamme normalbøsse.

Hvis samme regler gælder på Færøerne som i Danmark så bliver forsamlingsforbuddet først hævet til august.

stop at tage din vrede ud på andre
jeg er bange for vi vil følge danske regler. Det er ikke sommer uden en bygdefestival hver weekend.

haha sommeren er aflyst

>stop at tage din vrede ud på andre
Du kan bare gå hvis du ikke kan lide det.

keder mig på arbejde gutter

keder mig herhjemme gut

Hvorfor arbejder du ikke?

Bare ignorer troldene, min ven.

Kringle brev favhæ.

jeg ønsker kun det bedste for dig, ven.

Fordi jeg har intet at lave. Alle er på påskeferie, og jeg arbejder i et servicefag, så når der ingen brugere er at servicere er det svært at lave noget.

Ok. Skal du ikke have fanget nogle fisk?
Der kan man bare se. Du må hellere være klar hvis der kommer en opgave!

Håper Sverige får 100 nye døde i dag

Neh, langt tid siden jeg har fisket.

Favæ så lyder festivaler på Færøerne som noget det kunne være hyggeligt. Der er vel så få mennesker at arrangementerne i højere grad minder om når Johnny Madsen spiller i øltæltet på havnen i Hirtshals til Musik Under Trappen end decideret festivaller hvor zoomere i tusindevis mødes for at kneppe og drikke i en uge under påskud af at vil høre Eminem.

Vad dricker ni mina vänner?

troede ikke Jógvan var sådan en der er til festivaller nu må jeg opdrage ham

Vatten. Också General One white är den besta snussen.

drick alkhol så jag har någon att prata med

Vand.

ni förtjänar inte dem där flaggorna

Attached: 1529613447631.jpg (613x675, 40.98K)

Jag inte tycker om alkohol.

bliver spændende at høre om banken giver grøn lys for at jeg må købe hus.

men för i helvete sluta bråka! far till alko omedelbart så kan vi ha det kul sen

Zzzzzzz
Men grattis till dig du är nu en evig slav åt schlomo

Fuck mand hvor er det bare wicked woke mand.

Alkohol gör mig deprimerad och självmord.

hvad skal du med det

ok svenne. Har du ikke nogen negerpikke du skal gøre klar til din kæreste?
Bo i det. Hvad tror du?

jag är en ensam tapper krigare här i tråden. Snälla drick med mig.
Ingen fara sålänge du är här i tråden så kan jag hålla dina självmordstankar i shack (haha stavas det så?)

>din kæreste?
Dö jävla gubbjävel ingen i tråden vill höra om ditt familjeliv och framtida husköp

Attached: 1542988168978.jpg (590x600, 69.34K)

haha okay lad os bare sidde og tude over hvor elendig vi har det dag ud og dag ind. Fucking neets tag jer sammen bøsserøve.

Hvorfor er du her, dumme normalsvans?

pølse laver jeg

ingen har sagt någonting om eländighet, förutom finnen som får självmordstankar av alkohol då kanske. Men jag skall hjälpa honom! det är bara ingen som vill höra om ditt husköp, seså dra från tråden nu

Attached: 1555171747481.jpg (500x375, 24.71K)

Jag har inte druckit alkohol på 1,5 åren och jag ska att fortsätta.

Fordi jeg keder mig, og Yas Forums har ingen gode posts. Der er ingen regler om at normalsvanse ikke må poste her.
Jo du er en elendig homo, som er bitter over at andre har success i livet. Tag dig sammen svenne.

Vil man ikke kunne forvente et fald i boligpriser i de kommende måneder og år når nu vi står overfor en stor økonomisk krise?

Uden tvivl. Renten er jo allerede steget så folk har mindre at købe for. Man kunne nok ikke vælge et værre tidspunkt at købe hus på.

det skall du verkligen inte! hur gammal är du om jag får fråga? Och var i Finland bor du, jag gissar på österbotten. Om jag har rätt så är vi grannar!
>Jo du er en elendig homo, som er bitter over at andre har success i livet
mm jag är en bitter bög för att jag vill inte höra på det gneriska normalbögspratet. Lyssna på din landsman och dra nu orkar fan inte med dig längre

22, och jag bor i Nyland mitt i ingenstans i skogen. Jag tycker om det dock.

du är ju ynger än mig för i helvete! din lever är ju i sin prime nu, drick drick drick. Jag gillar skogen också. Bor i Umeå gillar att gå omkring och plocka svamp

Hatar Stockholm så jävlar mycket att det inte ens är på riktigt.

Attached: 1576668973738.jpg (400x400, 21.47K)

Hader svenskere virkelig Stockholm?

Formulér din egen subjektive definition af succes ud fra dine egne værdier, og anerkend at normalbøsser arbejder for at realisere deres egne subjektive drømme og ambitioner, og at deres resultater ikke udsletter dine. Det er svært at blive fornærmet på andre når du indser at I ikke deltager i den samme konkurrence.

Attached: CE3F10E4-F780-4EF8-B259-C8E675D8069B.jpg (479x479, 26.99K)

>anerkend at normalbøsser arbejder for at realisere deres egne subjektive drømme og ambitioner
Normalbøsser har ikke egne subjektive drømme. Det er jo en af de ting der gør dem til normalbøsser.

>Formulér din egen subjektive definition af succes ud fra dine egne værdier, og anerkend at normalbøsser arbejder for at realisere deres egne subjektive drømme og ambitioner, og at deres resultater ikke udsletter dine. Det er svært at blive fornærmet på andre når du indser at I ikke deltager i den samme konkurrence.
MEN JAG VILL JU BARA HA NÅGON ATT DRICKA MED :( om 50 år är vi alla här ett ruttnande lik som vem bryr sig om succes

ja, Det Stockholmske blodbad bästa dagen i mitt liv

Attached: 1554169924780.gif (200x150, 2.23M)

Hvorfor? Jeg har aldrig hørt om folk der decideret hader København.

För att makten finns där och dem ser ned på alla som inte är från Stockholm.

Men köpenhamn är fett wickid mand! jag hade lätt viljat bo där