pellepainos
/mämmi/
oispa talvi
oispa loli
Yukari-mummo
mä ja nyymi
aika homoa
hyvä painos
paskaa
hä
Nyt on aikamoiset pikkuluumeiningit päällä jos tommonen tuoli kestää kahen miehen painon.
eiköhän se vähän natise
ja tuliko se yllätyksenä etteivät homot luultavasti ole läskejä
Kyllä siinä on turvakertoimet. Et kai luule että ne räjähtää just siinä painorajalla?
nukkumata
herätäppä
Taisin taas saada mobiilista kuvien lähetyksen estettyä. Miksei modet arvosta pikkutyttöjä?
No pistäs kuvia tulemaan
En edelleenkään löydä mun lompakkoa. Se oli tossa pöydällä, siirsin sen sivuun ja nyt sitä ei löydy. Piti mennä nukkumaan jo yli viisi tuntia sitten mutta en voi kun se vaan päätti kadota kuin tuhka tuuleen.
No emmä oikeen voi ku estivät sen
RRRRRRRAKAS!
Harminlista
Kävitkö ulkona lompanon kanssa?
En edelleenkään löydä sitä mun lompakkoa. Tossa se oli mun edessä, kasuaalisesti siirsin sen siitä edestä muualle ja nyt sitä vaan ei löydy. Tiedän että se on täällä mun kämpässä jossain mutta oon nyt niin vitun turhautunut.
Paska sarja
sulla on kaapissa vaarallinen natsi
En.
Johonkin pöytälaatikkoon oot siivonnu sen tai tiputtanu sen lattialle, en jaksa uskoa että nyymi on niin vitun kallu ettei muka löydä lompsaansa.
Taitaapi olla (you) kalastelu nyt menossa.
Jos lompsa oli samalla pöydällä kuin tietokone, niin kato onko tippunu mahollisesti pöydän taakse ja jääny johtoihin.
Vitustako mä tiedän mimmonen kämppä sulla on, joten parempia neuvoja en nyt keksi.
Öitä, toivottavasti löydät lompakon.
oispa kissa
joo kissoilla on aika ihanat hampaat. tuntuu kivalta kun kissa sillein leikillään puree sua.
humalassa liiga on hankalaa
voitettiin silti
Miten muistaisitte nyymiä jos nyymi kuolisi korollaan?
sytyttäisin virtuaalisen kynttilän
*heittää pökköä nyymin pesään*
laittasin mun profiilikuvaan nyymin värisen filtterin
tuskin saisin tietää siitä
tulin tälle tytölle
youtube.com
onko mämmi nyt jäätynyt?
complete the pattern
mitä noi selittää
raitapöksyt
miks toi pelle on pukeutunut ameriikan lippuun?
*heittää nyymiä katanalla*
Aaattelin tehäntkevävielnyöestiti ennrn kunsammmun.
hä
shimapan
Kiva nyymi paikal? Otas nyt vähän taukoa siitä Lippuherrasta ja morjesta ainakin
tää on tosi hyvä piisi
youtube.com
nuuh
väsyttää
>discord
Mitä mieltä oot nyky nuorisosta? Teineissä ei mitään vikaan jtp, hyvä kielitaito löytyy.
>helsinki
Nii i, vaan täältä uudeltamaamta löytyy nättejä pohjoismaalasen näköisiä naisia toisin kuin esimerkiksi savolaiset mongoloidi goblinit.
vihaan niitä
Toi on muuten jännä. Miksi Itä-suomalaiset on niin el-creature -tasoa kun etelä-suomalaiset kuten esimerkiksi helsinkiläiset on pohjoismaalaisen näköisiä?
*nuuuuh*
Kyllä, hyvien perseiden asiantuntijana voin vahvistaa, että tämä on huippuluokan paskatehdas.
Pelasin Lippuherraa taas kahen kamun kaa Captain modessa nelisen tuntia. Voitettii kaikki matsit paitsi viimesen koska match-up oli ihan paska Battania vastaan Sturgia siinä kaupunkikartassa. Ei mitään saumaa jouskari klaanina infantry klaania vastaan lähietäisyydellä.