coola upplagan
Coola upplagan
Other urls found in this thread:
youtu.be
voca.ro
twitter.com
CORONAVIRUS!? ALLA KOMMER DÖ
I N G E N
BLIR FIRSK
Som vanligt, den lille polpojken, så självsäker i sin förståelse för allting som han läst flera infographics och episka brev på pol om. "Testa alla som kom hit från Italien" säger han, som om det var den enda smittvektorn. Samtidigt är han även en av de som skriker högt om hur pass smittsamt viruset är och hur man kan ha de utan symptom, hur det överlever i flera dagar på vissa ytor, hur man är smittsam även som symptomfri... Han har hittills inte reflekterat särskilt mycket över all information har repeterar maniskt likt ett litet barn som desperat vill ha all uppmärksamhet från sina föräldrar, och precis som ett barn så ställer han även frågor trots att han redan egentligen vet svaret. Allt för att få mer uppmärksamhet. Wääh. Wääh.
d1a
sopranos är den bästa tv-serien någonsin
BLÖJAN!!!!!!
Hur många fler trådar behöver händelsecuckarna bli båh i innan de självheemar?
>hindu
va?
Bra tråd
Det är dags.
jösses så bra brev, önskar att man kunde ge upvotes på 4channel haha
Ehh Va??
>"Testa alla som kom hit från Italien" säger han, som om det var den enda smittvektorn.
Fel. Vi borde ha stängt alla gränser redan i januari, långt innan Italien fick sina första fall.
>Samtidigt är han även en av de som skriker högt om hur pass smittsamt viruset är och hur man kan ha de utan symptom, hur det överlever i flera dagar på vissa ytor, hur man är smittsam även som symptomfri
Ja och allt det där har visat sig vara sant de senaste veckorna. Saker som vi varnade för då är saker som massmedia precis har upptäckt.
>Allt för att få mer uppmärksamhet. Wääh. Wääh.
Är det jobbigt för dig att hemska nazimonster på Yas Forums faktiskt hade rätt den här gången?
hur är detta inte en händelse?
Vad menar du? Det som vi varnade för i januari är saker som folkhälsomyndigheten precis upptäcker. För varje dag så bevisas vi ha mer och mer rätt. Allt ifrån asymptomatisk spridning till ineffektiviteten i FFP2 masker.
Ring mig när över 50000 dött i sverige
>om jag bara argumenterar övertygande nog på 4kanal kommer myndigheterna göra ett bättre jobb nästa gång
allt som inte är pägänizm e dååååli
>Morgan Manskultingsson blir vikarierande statsminister om Löfven heemas av coronan
Blöjan Här
VuxenBlöjan Är Full Med Bajs Just Nu
MVH Blöjan
Fast hinduism är en hednisk religion
det är allt så tröttsamt
>matcha med ful tjej
>hon skriver först
>unmatchar direkt efteråt
undra hur hon känner sig
inte enligt varg
haha
Kul hur vice statsministern inte är vice statsminister.
alla andra länder har infört krav på munskydd förutom sverige
varför?
synd att hennes strömmar är skit efter att hon bannlyste alla
Chad
Vi är i en annan fas i utvecklingen. Det är för tidigt för munskydd.
Mvh
Tegnell
munskydd hjälper inte din Yas Forumsjonte
Ahahahaha
riktiga poljontar är för viruset eftersom det är MOD3R NATVR!
bortkastade pengar
Vi har maskeringsförbud precis som Frankrike så det är kört. Sen är munskydd värdelösa, det är skyddsmasker med rätt filter som behövs och skydd för ögonen.
>din Yas Forumsjonte
Vi var de första i hela västvärlden som gjorde enorma listor över vilka masker och filter som fungerade. Äckliga jävla sär.
Var är näringen?
Ni vet varför coronaalarmisterna är som de är va? Ett ord: Riskgrupp
Fetton
Dåliga gener(asma, andningsbesvär, etc.)
Rökare(Dude weed lmao xd)
De är givetvis livrädda för att de vet at Covid-19 är liemannen som är här för att hämta dem.
Fy fan vad coolt!
Borde man skaffa Morpheus brillor?
>bajs i plasthink
Ok.
Hörru
Du, ja du
Ska du inte gå och sova så du inte försover dig till jobbet?
>jobba under en pandemi
Vi har inte tillräckligt
>Dåliga gener(asma, andningsbesvär, etc.)
Det stavas astma och jag har inte de här åkommorna men min pappa har det och jag är väldigt orolig för hans skull
>Dåliga gener(asma, andningsbesvär, etc.)
Eller högt blodtryck vilket var och varannan person har.
då bär du han kassa asmagener. Dö undermänniska.
För att vården inte var förberedd och behövde munskydden. Regeringen, FHM och media gick därför ut och ljög för folk ich sa att munskydd ej fungerar så att de inte skulle köpas upp
>Vi har maskeringsförbud
Ah för det är ett hinder man inte kan överkomma, för övrigt gäller inte maskeringsförbudet hur som helst.
ni som har handlat senaste veckan, hur många % har mask/någon form av skydd på sig?
>Eller högt blodtryck vilket var och varannan person har.
Var och varannan ohälsosamt fetto, menar du.
En normal person har normalt blodtryck.
Jag har 125/80 och är datanörd
Haha ojdå :^)
:^)
stackars de ensamkommande barnen som kommit hit och fått jobb och nu förlorat jobbet
0
Det är även fullt på pubtältet på torget. Bokstavligen ingen bryr sig.
Jag är ledig imorgon. Därför jag har druckit idag.
>episk infographic från Yas Forums
jösses
De kommer börja bry sig inom kort
Det hände över hela världen och ni skrattade åt oss när vi sa att de ljög.
I till exempel Frankrike så kan då få flera år i fängelse om du bär skyddsmask eftersom gula västarna använde det i sina demonstrationer. Vi har liknande lagar i Sverige och det enda undantaget som finns just nu är religiös klädsel.
Nödvändig lögn.
Annars skulle några jävla sprängare hamstrat på sig mer masker än vad de någonsin skulle kunna ha användning utav och vägrat dela med sig
>inga försiktighetsåtgärder, vi måste låta någon annan pröva först
De visste nog
Vi som hamstrade i januari är hundra miljoner gånger mer värda än resten av befolkningen. Vore det upp till mig så hade alla tvingats hålla sig inne i 3 månader så att alla som inte var redo i januari dog ut från folkstammen.
AHEM
Såvida vi inte får lagar och karantän så nä. De kommer inte bry sig ett skit.
krinsch
föreställ dig att identifiera sig med ett 4kanalsbräde
Våg 2 snart
Ska hänga mig på nyår
DAS RITE WHYTE GURL WE OWN DAT WHYTE BOI ASS
>låtsas bry sig
>benq
baserat
Oironiskt cringe att hålla på och vara helt besatt på det här sättet. Fetischism oavsett ras är också jävligt töntigt och bara oskulder på obskyra sajter som den här håller på med sånt
Såklart de visste och ljög. Vården borde varit förberedd dock, nu har de lurat varenda
nbög i Sverige att munskydd är onödigt
>någon ritade denna
vitknekten...
>Vi har liknande lagar i Sverige
Inte i närheten, våra lagar gäller för demonstrationer och t.ex. fotbollsmatcher.
Det är inte olagligt att bära chewbaccadräkt om du så vill, vilket man skulle kunna lägga på undantag på en timme om man ville.
Du kan inte leva i tre månader på o'boy, safta och pasta Jonte
Jag har toking ogräs för den bättre delen av mitt vuxna liv och vet du vad? Jag har ALDRIG känt mig bättre; min hjärna fungerar snabbare, jag är mer kreativ och jag känner mig lugnare och lugnare än jag någonsin har gjort. Visst, jag antar att du kan säga att jag är "ansluten" till ogräs - jag kan inte fungera utan det - men låt mig berätta, de första parna på en fet stump skickar mig in i den ordspråkiga stratosfären. Plötsligt ser jag och förstår saker som undviker mig i ett nykter tillstånd, jag ser förbindelser och aldrig visste att det fanns: det var tack vare ogräs som jag insåg den skitsna som är rasism, gränser, misogyny och antisemitism. Ogräs fick mig att inse att alla dessa saker bara är falska konstruktioner som används för att avskära människor från varandra. Ogräs fick mig att älska skönheten i varje person hjärna, inte hatar färgen på deras hud. Inte undra på att högerklagarna förrätter ogräs: om alla bara tecknade det skulle deras politiska ideologi dö på mindre än en vecka.
funderar på samma
Ja men det är politikernas fel inte FHM
t. mest besatt av pol i hela tråden