settipainos postatkaa settejä
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtube.com
my.matterport.com
twitter.com
Tapa ittes, emäsnussija
starting the thread off with a picture of a burger is only going to draw americans to post in it - like flies on shit
mmmmmmmmm
Tack för att du köper svenska produkter och stödjer den svenska ekonomin.
miksi tuolla sämpylän välissä on noin vitusti vadelmahilloa
näin käy kun ei tee uutta ajoissa kannattaisko alkaa tekemään
vadelmahillo on hyvää
en ole edes alkuperäinen settipainosten tekijä vaan kopioin sen koska se vitutti kaikkia (lukaanmukien minua)
how popular is counter strike in finland
Minua ei vituttanut.
En käynyt eilen paskalla lainkaan, niin tämä aamusta sit kun kävin niin tuli niin paljon paskaa, että oli semmonen kukkupäällinen läjä sitä siellä pöntössä mikä tuli sen veden pinnankin yläpuolelle.
Well, we are ready to try to take back Karelia again, if you guys are up for it?
"Mä vain esitän vammaista" on tän sivuston klassikko
en tiiä mut aattelin koht kattella pelejä
rofl
Oonko mä ainoa joka tykkää settipainoksisa?
Nyymin setit on mämmin suola.
/mämmi/ on niin suolainen että tukkii nyymin suonet. Settipainoksia ei tarvita enempää.
ei nää mua häiritse mutta yhessä kohtaa kun kaikki painokset oli settipainoksia niin se alko vähän kyllästyttää
Tykkään katsoa niitä kun on nälkä, eikä jaksa kauppaan. Kaikki ruokavideot ja /ck/:kin on paljon mukavempia kun ei ole syönyt päivään.
Selitä miten yksi hampurilainen on setti
Jos se on ihan helvetin iso hampurilainen
Heinz on vitusti parempaa, mutta eipä kestä.
huomenta nyymit
Onhan se osiensa muodostama. Leivän, lihan ja ketsupin setti.
mä sanoin
HUO MEN TA
voiko pitsaan laittaa sinappia päälle?
H O M O
O
M
O
Heinz är för negrer.
Oho laittoi miettimään,,
youtube.com
mä ja nyymi...
ootas niin käyn testaamassa tätä
Voi. Mutta ei se hyvää varmasti ole.
Nonnih, nyt on tämäkin vääryys koettu.
Paluu normaalin tapahtuu tänä yönä.
niin olenkin ja raiskaan sut seuraavaks
Nee nee nee nee
yöllinen neekeripostaajanyymi!
oispa sibs ja dip
miks tälle talkkarille edes maksetaan palkkaa?
RIP
F
ei pysty tuli sinaappikaasua. onneksi oli henkityssuojain eteisessä koronan takia muuten olis käyny köpelösti
*sikiää pyhästä hengestä*
miten tällein voi käydä?
Tuplilla kaljaa.
Oispa /l/
oispattaa
näin muuten unta että /l/ tuotiin takaisin ja siellä oli villiä
sitten heräsin ja tajusin että tää paikka on vieläkin paskaa
Mitä tuo käsimerkki tarkoittaa?
on se kova
valkoinen ylivalta
Kiitos tiedosto
valkoista ylivaltaa
oon robotti
hienoa!
>bioeetikon
minkä
mielestäni helpoin olisi lopettaa vammaiset paikalleen t. bioeetikko
hyvä syy kyllä antaa kaikkien heikkojen kuolla pois yhteiskuntaa rasittamasta tämä korona
biojäte ihmismuodossa
miksei ne vaan sitten sanonut että nyymi
Keksitty tittleli ja tyhmät lankeaa.
pitäs mennä kauppaan mutta siellä on valosaa ja ihmisiä
>Bioetiikan tutkimuksella on ollut sen alkutaipaleesta asti vuorovaikutusta poliittisen päätöksenteon kanssa. Tämä on näkynyt erilaisten eettisten komiteoiden nousussa 1970-luvun lopulta saakka, niin kansallisella kuin kansainvälisellä tasolla. Esimerkiksi UNESCOlla on ollut oma bioeettinen ohjelmansa 1993.[2]
>Bioetiikkaa on harjoittanut alusta saakka laaja joukko kirjoittajia erilaisista filosofisista, tieteellisistä ja uskonnollisista taustoista: bioetiikkaa harjoittaa muun muassa filosofit, lääkärit, sosiologit ja muut yhteiskuntatieteilijät sekä eri uskontojen teologit. Tästä syystä tieteenalalle on hyvin ominaista epäyhtenäisyys tutkimustavoissa, kirjoitustyyleissä ja argumentatiivisissa lähtökohdissa. Osittain tästä syystä bioetiikka on hyvin kiivaasti kiistelty ala.
Poliittisesti värittynyt titteli jonka saa halutessaan vaikka nyymi ottaa itselleen.
laita pussi päähän
kävin sittarissa kuukauden tauon jälkeen ja ei siellä ollut kuin idiootteja liikenteessä eläkeläisiä jotka ei välitä koronasta ja juoruaa paskaa ja ostelee yhden tuotteen kerrallaan joka päivä niin kuin ennenkin ja valkoroskaa joka ei tajua mennä kassajonosta infon puolelle maksamaan kahta ostostaan vaikka kuulutetaan kuus kertaa kymmenen minuutin sisällä
jahy on mun tytär
Hitler oli bioeetikko.
appiukko!
jahuu on mun nyymi
jahuu on mun tyttöystävä
JOKKALA SENHÄÄ Y KURRHÄYSEN HÖ HÄLLINKI RUKKISMURRA Ö PÄÄKKII :DDDDDD
Borssikeittoa
jahy on mun setä
nyymien ystävä paikal? onks tänään tiedossa joku kiva leffa illalla?
JAKKALLAKKA RIKKI TIKKI KURJÄSLAKKO MÄRRHÄNNIKA SLAINEN RANKARI MUKKI RUNKI RUNK LAINEN :DDDDDD
VIIRUSLINKKI !!!
OHO DXXXXXXXX