Attached: 1585466063842.png (352x425, 7.45K)
Sverigetråden - "FN ägs av kina"
William Taylor
Other urls found in this thread:
youtube.com
aftonbladet.se
youtube.com
expressen.se
youtube.com
youtube.com
youtube.com
svt.se
youtube.com
twitter.com
Xavier Torres
först för mjölk
Ryan Lee
vad fan var hans problem?
Zachary Carter
>FN ägs av kina
Jordan Scott
blatte här
hade sex med 2 svenska tjejer jag träffade från tinder igår. era brudar är fan horor.
Grayson Stewart
Hur får jag i mig koppar?
Nolan Hernandez
Önskar jag hade förmåga att stänga av stress från plugget på helgerna. Går bara runt och tänker på skit jag måste få gjort nästa vecka
Ian Garcia
Om inte FN sätter stopp för Kinas djurmarknader, vilka ska då göra det?
Eli Fisher
Majoriteten av alla döda i Sverige är Stockholmare. Hade det inte varit för Stockholm så hade Sverige legat på samma nivå som våra grannländer.
Isaiah Anderson
>vårsolen här och dax att göra rent balkongen
>spolar av stolen samt bordet man hänger på räcket
>lägger bordet upp och ner på balkongen så vattnet ska rinna av
>ser nu att det runnit en strid ström av olja från gångjärnen i bordet ner från min balkong och ner i springan längst ut
tanten under är topp trevlig så hoppas det inte landade i hennes blommor favä
Chase Barnes
Benjamin Peterson
>In 1332, KingCasimir III the Great(1303–1370) amplified and expanded Bolesław's old charter with theWiślicki Statute. Under his reign, streams of Jewish immigrants headed east to Poland and Jewish settlements are first mentioned as existing inLvov(1356),Sandomierz(1367), andKazimierznear Kraków (1386).[33]Casimir, who according to a legend had a Jewish lover namedEsterkafromOpoczno[41]was especially friendly to the Jews, and his reign is regarded as an era of great prosperity for Polish Jewry, and was nicknamed by his contemporaries "King of theserfsand Jews."
Får en verkligen att tänka
Justin Taylor
Kina
Kevin Lewis
Kineserna kanske är kapabla till att tänka själva?
Christopher Evans
Mongoler eller Manchurer
Brandon Thomas
såg även ett helt fakking fadderi från universitetet cykla förbi i riktning mot fotbollsplanen
alltså 40+ personer i studentoveraller och med kassar med gissningsvis dryck och kubb eller liknande
slut på balkongrapporter
Sebastian Lewis
Hade det inte varit för Stockholm så hade Sverige legat på samma ekonomiska nivå som Rumänien
Ian Ramirez
stoppa all handel från kina j n
Carson Sanders
>Kineserna kanske är kapabla till att tänka själva?
Cameron Bennett
aftonbladet.se
hmm undra på varför
Hittills har 239 personer dött till följd av covid-19 i Sverige. Det meddelade Folkhälsomyndigheten på sin dagliga presskonferens under onsdagen.
I förhållande till befolkningsmängd är den siffran högst av länderna i Norden. I Norge var onsdagens siffra totalt 43 dödsfall, i Danmark 104 och i Finland 17 stycken.
Statsepidemiolog Anders Tegnell ser flera möjliga förklaringar till att andelen är högst i Sverige.
– Vi ligger rätt nära Danmark och betydligt under en del andra länder. Men vi ligger högre än Finland och Norge. Vi ligger helt uppenbart i olika faser i den här utvecklingen, säger han.
– Och i Norge är det framförallt en annan åldersgrupp som drabbats än så länge, som det såg ut i Sverige för ett par veckor sedan. Vi får se hur utvecklingen fortsätter i Norge, om de lyckas bättre än vad vi gjort med att skydda våra äldre.
– Vi får se hur det slutar, men det finns förklaringar till varför det ser ut som det gör just nu.
Sverige sticker ut jämfört med övriga Norden och övriga Europa, då vi än så länge inte infört lika hårda restriktioner till följd av spridningen av coronaviruset.
Anders Tegnell säger att det är tydligt att de åtgärder som införs i Sverige fungerar.
– Det ser vi kontinuerligt. Jag tycker den kurvan vi har haft hittills visar att vi har haft en effekt, för i många andra länder har det gått upp mycket fortare. Vi har ändå haft den här smittan under en månads tid och det har gått sakta men säkert uppåt. Det är ofrånkomligt att det gör det, men det har gått mycket snabbare uppåt under samma tidsperiod i andra länder.
I fredags sa sa han att kände sig hoppfull över utvecklingen i Sverige.
Känner du så fortfarande?
– Det här är jobbigt för alla, det är jättejobbigt för sjukvården inte minst i Stockholm. Men jag tycker att vi hittills har klarat av det väldigt bra. Det ska vi fortsätta göra.
Christian Brooks
John Hall
expressen.se
så SVHO bor alltså gratis och snyltar hos män, och nu ska de ha MILJARDER under pågående coronapandemi?
maken till fräckhet, SVHO. tvi
Evan Evans
ska ut och gå i skogen. hänger ni med?
Levi Foster
Ha sex incel
Jaxon Price
ingen bryr sig
Christopher Perry
>Cissi Wallin
Varför läser du den här subbans åsikter?
Kayden Bailey
fråga: varför får inte träden och växterna corona?
Adrian Myers
Grindrslynan :3! Din grindrbögsexlåt UwU
Aiden Morgan
>>Cissi Wallin
>Varför läser du den här subbans åsikter?
Nolan Nguyen
djur och växtceller har olika sorters membran så ett virus som går på djurceller kommer ej in i växtceller och vice versa
Jayden Lopez
Bentley Fisher
Aiden Carter
...
Nathan Perez
Gavin Lewis
youtube.com
Nytt avsnitt
Adrian Bell
okej men råttor då, kan dom få corona?
Carson Bell
Lucas James
Tror man bekräftat att hundar inte får det iallafall
Colton Stewart
Hon har en skitkass hållning. Borde träna mer bål och axlar.
Luke Turner
LOL vilken fullträff!! låt mig swisha en hundring till detta geni!
Carson Parker
Hade du bögsex igår OwO
Dominic Murphy
nytt avsnitt
youtube.com
Lucas James
är det här ens en motsägelse?
Owen Price
Nej. Det är satir på vinstgalen "journalistik".
Benjamin Allen
MEN INGEN BRYR SIG OM ERA FUCKING YOUTUBEKÄNDISAR
Landon Cruz
det är väl hyckleri delux
Ryan Taylor
Högern är så baserade, de vill låta Socialdemokraterna ta över all makt från riksdagen. Snacka om tuff opposition.
Logan Anderson
Hvordan syns dere regjerinen håndterer pandemien?
Tror dere SD kommer til å vinne neste valg?
Samuel Martinez
svt.se
>SvHo åker på knullsemester under pandemi och är arg över att det blev omständigt att skyfflas hem.
Jack Peterson
>jaaaaaa det är klart jag ska hämta information om en pandemi från den där youtubekändisen som jag har följt i så många år men som aldrig har utbildat sig inom medicin!!!!!!!11111
Aaron Rivera
När ska ni inse att han hade rätt?
Parker Myers
>tecknaren har massvis med bilder där han attackerar klimataktivister
förutsägbart
David Smith
hur uttalas SvHo?
Brayden Gomez
Har du donerat pengar den här månaden user?
Jace Barnes
jag hade en inbokad knullträff med jamal som jag missade nu din jävla incel
fuck sexistiska ud
Gabriel Robinson
Moderaterna vill ju inte det?
John Nguyen
s-ve ho
Jace Sanders
Hur då? Att lugnt och sansat förklara hur man skyddar sig mot Corona är inte samma sak som att försöka piska upp panik. Jag kanske bara inte fattar vad för artiklar de refererar till.
Grayson Gomez
Svho är bokstavliga psykopater. Jag har fan tappat all respekt för dessa självcentrerade narcissister och divor.
Nathaniel Young
>Region Stockholm har bett Uppsala om hjälp att vårda patienter med covid-19, men grannregionen kommer inte att kunna erbjuda någon avlastning under åtminstone den närmaste tiden.
>Nu under helgen och i början av nästa vecka ser jag tyvärr dock inga möjligheter att hjälpa Region Stockholm med medarbetare. Det är inget roligt besked att lämna, säger Uppsalas tillförordnade hälso- och sjukvårdsdirektörMikael Köhler i ett pressmeddelande.
Sorry Stockholm, VIF. Kan inte hjälpa just nu. Alla kommuner räddar sig själva!
Angel Nelson
det har jag inte koll på men det är möjligt att viruset lyckas hoppa till dom och då kan vi få ett virus som smittar både människor och råttor
Blake Davis
Regionsystemet i Sverige är så jävla efterblivet. Om man inte avskaffar skitet efter den här krisen så är folk fan blåsta.
Bentley Adams
Har bara läst typ de första 10 sidorna av hans manifest men tycker resonemanget är lite skrangligt än så länge favä
Gabriel Young
Nej Socialdemokraterna och Löfven har gått starkt uppåt sedan krisen började. När det är kris så vill ingen röra om i grytan, istället söker man sig till det som redan är stabilt.
Brandon Hughes
>25-åriga Rosanna Holmström åkte på healing- och yogaretreat i Peru
KA IN HI PÅ DE
Gabriel Morales
>Peru
>knullsemester
Kan de inte åka någonstans utan att slampa ut sig?!
Jace Thompson
HAHAHAHAHAHA
Lucas Hughes
baserade uppsala, glad att vi inte hjälper äckliga nollåttor
Grayson Young
För fan, de måste ju be regioner som har kapacitet om hjälp istället.
Ring Västra Götaland och Skåne, de har plats.
Christopher Smith
>skänkte dem till Afrika
Fast det var ju inte bara Afrika? Varför är skribenten så rövsmärtad över just Afrika?
Isaiah Barnes
O L I K A
F
A
S
E
R
Ian Johnson
för fria tider hatar niggers
Brody Ward
>åker till somalia
>en vecka senare
>ledsen men tyvärr kan inte uppsala skicka hjälp då vi tyvärr har drabbats av ett plötsligt ebolautbrott bland var afro-svenska befolkning
Oliver Bailey
>Jag kanske bara inte fattar vad för artiklar de refererar till.
De bakom en betalvägg
Aiden Morgan
Man ser verkligen hur lite värt allt prat om solidaritet är när en kris inträffar.
Camden Thomas
märks att sverige inte bryr sig ett skvatt om sitt eget folk
Michael Smith
Regionerna har alltid varit fittor. Även i fredstider. Det är vidriga psykopater som styr regionerna. Det är deras fel sjukvården står på knäna.
Jason Williams
>hade sex
nbög
Angel Ross
nej resten av sverige hatar helt enkelt stockholm bara
Luke Martinez
folk är fan efterblivna
hoppas alla i sverige dör
Aaron Stewart
I just den är det ju inf*encers han hånar för deras hyckleri
Leo Wilson
Ja ni måste ju ta hand om era somalier så förstår ni har full rulle
Matthew King
hur funkar regionsystemet och vad är alternativet
Adam Long
Grayson Adams
Kan jämföra lite med USA när staterna har budgivning på respiratorer, så New York som behöver de mest har inte ens råd pga skyhöga bud från andra stater
Jättebra!
Justin Price
Varför är ni så besatta av negrer hela tiden?