Attached: swe fin 61.png (465x795, 367.11K)
Sverigetråden - finland och sverige upplagan
Austin Baker
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Cooper Roberts
Jose White
Lincoln Martinez
Sweden does everything to not get rekt by Finns when you are at your weakest.
We are going to Northern Sweden like russia took Krim.
Zachary Brooks
Thunderfoot skratta åt våran corona strategi.
Jonathan Martinez
>stockholm
åh nej
Liam Collins
länka, hittar inte den på hans kanal.
Lucas Sullivan
vem fan bryr sig om den idioten lol
Henry Evans
Det finns på hand andra kanal, här är en länk;
youtube.com
Runt 10:40 kommer han till Sverige.
Hudson Fisher
åskfot blir bokstavligen betald för att kasta ur sig pseud-åsikter. inget han säger spelar någon roll.
att han har rätt lite då och då är en annan sak.
Joshua Wright
Finn love Swedish?
Swedish love Finn?
Nolan Collins
Fick hem gamla dokument från min skolgång för ett tag sedan. Står att jag hade ett dåligt socialt bemötande, fes och rapa upprepade gånger. Jag skolka tydligen en hel del gånger också (troligen för jag ville röka med vänner i parallelklassen). Livet är hårt.
Jackson Cook
no
no
Swedes own us money, land and blood
Christopher Price
We love each other.
Benjamin Johnson
Said none Finn ever
Jace Collins
Jag fick en superlike från en snygg 18-årig tjej idag på Tinder, wtf. Hon är inte en bot heller.
Är jag egentligen en Chad eller är svenska kvinnor verkligen så desperat nuförtiden?
Kevin Lewis
Varföt öppnar kaféerna så sent idag? Jag vill ha en flippin moccalatte kl 7.
William Cox
sluta vara så bortskämt och brygg ditt egna kaffe
Jordan Hall
>Varföt öppnar kaféerna så sent idag? Jag vill ha en flippin moccalatte kl 7.
Jackson Garcia
Det handlar inte om priset, det är livsstilen jag vill ha. Jag vill vara typen som sitter i ett kafé kl 07 på en lördagsmorgon. Jag vill att folk ska bevittna mig sittandes hårt arbetande medan jag smuttar på en moccalatte.
Jayden Butler
user, begå dig själv
Brayden Collins
pay reparations
Kevin Rivera
Du skulle inte förstå, det är ett chadbehov att kräva en moccalatte kl 7 på en lördagsmorgon.
Connor Roberts
Vad är sannolikheten att de stänger ned gym? Det är det enda som gör att jag fungerar. Om inget gym kommer jag få psykbrott och heema alla gamlingar jag ser.
Justin Bailey
Knappast såvids inte en stockholmare äger ditt gym.
Colton Diaz
user, begå dig själv
Nicholas Miller
Iaca har blivit dampus
Ian Ward
fuck sweden
Caleb Mitchell
Knulla corona. LÅT MIG LEVA MITT FACKING LIV
Parker Lopez
jag är inte laca, asgeir!!!
Michael Reyes
laca lugn
fick du inte grindeknull igår?
Camden Morgan
Leo Davis
ruotsi
Grayson Taylor
Sweden seems like a nice place. Why don't more EU citizens move there for work? Is it the language barrier?
Jaxon Hughes
Most of EU is fine.
Gabriel Johnson
Yeah, the quality of life seems pretty similar throughout the EU. idk, just thought it would be more of a destination for some reason.
Samuel Mitchell
De är svinkåta nu för de måste vara hemma
Josiah Smith
D1a. Matchade precis med denna partypingla.
Jace Lee
Är det bara jag som kommer bra överens med mina manliga chefer men spiller spaghetti över hela golvet framför de kvinnliga?
Noah Phillips
Jose Moore
NEEEEEJ INTE KERSTIN 88. HON FÅR INTE SINA BULLAR I TID, STÄNG NER HELA SAMHÄLLET NU!!1!
Colton Ross
Vad läser du?
Jordan Perez
Har lättare för kvinnliga chefer. Men det kanske är för att de är mer förstående mot en total noob som mig.
Lucas Lopez
Du är kattfiskad
Jayden Baker
>Regeringen vill med anledning av coronakrisen få makt att fatta beslut kopplade till pandemin utan att behöva gå via riksdagen.
Vad i helvete händer ens? Löfven har fått storhetsvansinne efter senaste opinionsmätningar. Det är ett förkylningsvirus, inte ett krig vi befinner oss i.
Brody Baker
men det kommer ju utrota mänskligheten
Jaxson Ward
Corona är Guds straff för att vi internationaliserat allting. Notera sambandet mellan kinesisk massimport av allehanda varor, och import av kinesiskt virus. Viruset kanske sprids så fort för att våra folk, industrier och varor sprids fort? Krävs ingen galaxhjärna. Även svarta döden och spanska flunsan mynnade ju ifrån Kina.
Det här är bara början, om vi inte har nationaliserat våra ekonomier (och länder) när det här är över så kommer Gud skicka superdödscorona som är 1000 gånger värre, det är min förutsägelse. Och då kommer vi önska att vi ens kunde stänga gränserna.
Jason Smith
>Regeringen slopar amorteringskravet
Skydda eliten. Det är det viktigaste.
Luke Smith
Gomorgon
Jaxon Powell
Nybögsupprop!
Här, flertalet tidigare partners och flickvän just nu.
Aaron Ortiz
why do you guys always bully finns? they are bro tier
Blake Phillips
Är det möjligt att få fv under dessa tider då folk är socialt distanserande?
t. 25 årig oskuld
Julian Stewart
Nbögar fyller fortfarande uteserveringar och kaféer, allt är möjligt.
Skriv en kort beskrivning om dig själv så ska jag räkna ut dina möjligheter.
Tyler Murphy
Har massa matchningar på fnöske nu. Tror fan jag är stiligare än jag tror. Borde gjort detta mycket tidigare.
Dominic Bailey
Bor hemma, jobbar på lager, har inga intressen förutom datta ej heller framtidsplaner. Har pratat med tjejer förr utan problem, fått de att skratta och känt mig bekväm med dom men vet aldrig hur jag ska gå vidare till att träffas utanför jobbet. När de väl lär känna en mer lär de ju inse vilken incel man är som bara sitter framför dattan på mongoliska bildbräden istället för den där killen som sa nån roliga kommentarer på jobbet nångång.
Christopher Smith
Är spelet bra?
Austin Thompson
>Bor hemma, jobbar på lager, har inga intressen förutom datta ej heller framtidsplaner.
Gör tinderprofil med den här beskrivningen. Slår vad om att många tjejer skulle tycka att du var skön för det och började gilla profilen. Rapportera resultaten hit.
Benjamin Brooks
>tio tusen år av utveckling
>inga gamla spelmekaniker har förbättrats
>alla nya mekaniker är skit eller funkar inte
Är väl bra om ytterligare tio tusen år.
Adam Jones
Har du funderat på att söka kurser på folkhögskolan? Kan lära dig spela instrument, nya språk samt slöjd. Annars kan du gå till biblan och låna böcker.
Matthew Flores
Fan vad korkade turkar är ändå
Luis Garcia
>dkn ingen fv som kan äta upp en
Jose Butler
Isaac Cook
Får se, behöver bara få en bra bild på mig där jag inte ser ut som en morsgris eller död inuti.
Var inne på detta mycket förut, men är typ helt tondöv. Satt ockse på bibblaqn mycket förut och försökte allmänbilda mig men sluta ändå med att jag kooooonsumera datta och porr
Asher Thompson
>sluta ändå med att jag kooooonsumera datta och porr
På bibblan?
Cameron Allen
I denna tråd: sjudande finnar
Cooper Thompson
macbiancus
Asher Martinez
I-laca?
Christopher Gomez
Dominic Thompson
Nästan
Aaron Perez
Rannsaka
Jayden Bennett
Funderar på att ta en lång promenad och lämna mobilen hemma. Men blir stressad av tanken att inte ha mobilen på mig.
Alexander Collins
Ska också på promenad fan. Men med musik.
Samuel Rogers
Töntanon?!
James Powell
Vet ej hur