Tegnell seger
Sverigetråden
Other urls found in this thread:
youtube.com
i.4cdn.org
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
aftonbladet.se
youtube.com
youtu.be
youtube.com
twitter.com
hell tegnell
har så tråkigt men pallar inte göra någonting
om du är incel är du värdelös
HELL TEGNELL
detta
>om du är incel är du värdelös
Tankar om Tesla och Newton?
Önskar att jag kunde bli pozzad av 'rånan så att jag kunde chilla i 2 v istället för att slava framför datorn hemma i köket
tegnell här
Släpp lös coronan i skåne
Jag upprepar
Släpp lös coronan i skåne
Finns dock många sköna jävlar i Skåne som Biancus
jag hatar snubblare favä, uppmärksamhetssökande horor allihopa
jag ändrar mig, ge dom dubbel dos istället
detta lol
t. haft sex en gång
Söt och rolig
Biancus är bajshuding och därmed i riskzonen
Han kommer aldrig klara sig undan smittan
spelar tegnell 9d schack med coronan?
Grindrböghorslynan :3!
Kan du ta livet av dig nån gång?
Incelbögar
jag vill ha ett nytt epicentrum i lund innan veckans slut
Kan du BÖGBRORSEX döda dig själv ödemet UwU
Det kommer bror, ha tålamod. Åk mer buss
>dutubspammaren blev städad
va i he
Gillar fladdermusen men föredrar apan
vad lyssnar ni på JUST NU
Vad lyssnar Tegnell på just nu?
Biancus dampgrät väl och sambögsrapporterade skulle jag gissa.
Dutubanon har ju orsakat helt ofantlig rövsmärta hos honom.
Bra gyckel
>dkn krossade okokta nudlar direkt ur paketet
Jag lyxar till det rejält ibland.
Mannen ingen gillar ditt skitspam
Heh
varför blir jag så nostalgisk när jag lyssnar på rem?
bara cuckholmare som har tillräckligt svagt immunförsvar för corona
vi i skåne är uppbyggda på rapsgris och pantofflor
inga jävla kaffe latte o avokadotoasts här
LÄNGE LEVE SKÅNE!!!
Trodde jag var ensam att göra detta
Varför förutsätter du att det är jag som brevar dutub? Var blickarna mot biancus som ansvarig vad som gjorde dig upprörd kanske?
Jag ska supa, äta chips och dygna. Frågor på det?
OMG NEJ INTE KÅRÅNA VI KOMMER ALLA ATT DÖ NEEEEJ MAMMIS *sniffar* OJ VAD ÄR DET SOM LUKTAR? MAMMIS JAG TROR JAG HAR SKITIT NER MIG
Med vänliga hälsningar,
GiggaNiggaGRIDSTransPedoBajsBögDamparen
>supa och dygna
mannen är du galen
Lärde mig det knepet när jag gjorde lumpen favä, gott faktiskt.
vafan heter låten
AAAAA JAG HÖR RÖSTERNA IGEN DAMPUS BIANCUS AAAAAAA
Skåningen är inte som andra. Framförallt är han baserad.
Han har inte stockholmarens cuckhet, inte heller västgötens fula tryne eller gutens stöd för centerpartiet. Har har icke norrlänningens hbtq-rättigheter eller jämtens dumma dialekt.
Nej, skåningen är i sanning en prydnad för nationalismens framgång. Likt ett majestätiskt monument står han stolt. Hans hår är blont, eller är guldbrunt? Det är svårt att se. Hans ögon är grönare än Skäralid. Detta är tack vare hans helkskånska bakrund. Svenskt blod flyter i hans ådror, liksom det danska blodet från andra sidan av Öresund.
Ändå- allra mest baserad är han inuti.
Där klappar ett ädelt hjärta som brinner för nationalism. Skånsk nationalism.
Rimworld börjar bli tråkigt, vad ska jag ta för mig för utmaning, bo i öknen, bara äta kött, föda upp 40 sköldpadfor och bara klä mig i ödleskinnkläder?
Fan nu vill jag till sommarstugan och odla potatis, lök och annat, fiska om kvällarna och sova i hängmattan.
gör en vit man och rekrytera varje neger som är fysiskt möjligt och täck hela kartan med en bomullsplantage
canon i d major av pachebel
ser på film med filmkvällen
Så jag var helt rätt ute alltså, inte speciellt förvånande.
>norrlänningens hbtq-rättighete
Norrland är minst hbtq-vänligt i Sverige mannen
aftonbladet.se
Funderar på att köpa lantchips och trocadero från Circle K
J/N?
t. dibbe
breva eran nedladdade musik
sluta vara för f för ett f
>ser på film med filmkvällen
Ahh...en daglig dos av falafel och arabkuk...det är den äkta skånska dieten det
minns ni hajk?
>han laddar ner musik
kringe
>från Circle K
Deras priser.... Har du råd så ja.
LOL KÅPA
mm visst är youtube premium bättre?
Vafan jag älskar sidf nu!
>Tankar om Tesla och Newton?
>dkn du kommer aldrig att ha BAS-3kant med dem
skånsk nationalism är att bli nergrävd och pålad, bruten runt hjulet eller uppspikad på kyrkporten av stor S V E N S K E N
allt annat är stängt favä
Jag är jättenära att uppnå det perfekta promillevärdet i blodet
UPP MED FINGRET GE DEM TILL SVINEN
HELA LANDSKRONA HATAR SVERIGETRÅDEN
>dkn har druckit hela veckan och känner mig bara illamående och trött nu
Har aldrig förstått mig på albumsamlande. Tycker typ en eller två låtar är bra från nån artist sen lyssnar jag på nån annan.
lol vill du veta hur jag vet att du är oskuld?
btw jag bryr mig inte, jag är inte homofob för jag är inte muslim
jag är en radikal centrist jag tycker att folk ska få göra som de vill, friheten leve
och du är inte inbjuden
>Han har inte stockholmarens cuckhet
Skåningen finns ju knappt längre efter att de låtit horder upp på horder rannsaka deras region.
>1995a Digerdöden
Vad är det?
Ja?
ugh....rapsfält....något sätt på lite fashwave....
>jag är en radikal centrist jag tycker att folk ska få göra som de vill, friheten leve
>lol vill du veta hur jag vet att du är oskuld?
Vill du veta hur jag vet att du inte är det?
DU ÄR SÅ SLAPP ATT DU INTE KAN FISA ORDENTLIGT!
t. aldrig besökt skåne
Babbarna här pratar skånska medan stockholmarna pratar som blattar
>jag är inte homofob
cringe
Kan inte få med allt i en skärmbild, har nästan 700 skivor på den här hårddisken. Har en till med minst lika mycket i bilen med.
Men det mesta är rock, metal, folk och sånt.
Om skåningar inte vore så feta och duschade en gång om dagen så skulle de vara E S T E T I S K A!
Ja, jag är en marxist allardist keyunist. Hur visste du?
ja det stämme bra det
förutom en radikal centrist så är jag också en radikal hedonist, vilket är ännu mer baserat
en nåstrond EP
Lite svårt att vara så kräsen med rekrytering, men att leva på bomullsodling samtidigt som man köper det mesta ishället för att tillverka med minimal matodling går ju, fast nog mer ekonomiskt med knarkodling
inte mysigt om det är fönster
Varför blir alla som heter Elliott psykfall? Elliott Smith? Elliott, oskulden som sköt ihjäl människor i Kalifornien.
Baserad
du ville ju ha en utmaning
om jag hade fått välja mellan att skicka hem blattarna i malmö eller skicka hem möllanhipsterna så hade jag valt möllanhipsterna
TVI! hem till stockholm med er! sluta ta upp bordsplatser era äckliga smuts, TVI!
Den här världen har inget att erbjuda mig. ALlting är ett helvete
synd att rapsolja är rent gift
>förutom en radikal centrist så är jag också en radikal hedonist, vilket är ännu mer baserat
>lyckades lägga in all nedladdad musik på spotify
>2 000 000 timmar musik
detta kan väl inte vara möjligt?
kan det vara för du har en sample size på 2
MADDAFACKING SKÅNE
Stockholmare finns inte. Stockholm, och folket i Stockholm, representerar hela Sveriges befolkning, och pratar alla dess dialekter alternativt rikssvenska. Stockholm är trots allt huvudstad av en anledning.
Salongsberusad eller hårt berusad?
har tråkigt
vad ska jag göra
Graveland - Thousand Swords
programmering är ju kul och så där, men fyfan vad jag avskyr att det bakom varje jävla hörn finns ännu ett rävhål man måste gräva ned sig i för att förstår vad fan som pågår
lägg dig
det är en dag imorgon också
>Stockholmare finns inte. Stockholm, och folket i Stockholm, representerar hela Sveriges befolkning, och pratar alla dess dialekter alternativt rikssvenska. Stockholm är trots allt huvudstad av en anledning.
>Elliott Smith
fast han är baserad och either/or är ett bra album
angeles är en jättebra låt, minns att jag upptäckte den i filmen "the girl next door" där elisha cuthbert spelar en porrskådis och är skitsexig, tror jag har runkat till den filmen minst 20 gånger
>2020
>äta på restaurang
Självskadebeteende!
Har någon sett den där kampanjen American Express kör nu? #backarestaurangerna
stockholm är huvudstad för den svenska cuckkungen var rädd för att bo nära chaddansken
Runka och om inte du känner för att göra något efter det så gå och lägg dig
Lyssna på en ljudbok på dutuben
>radikal hedonism
AHAHHAHHAAHHAHHHAHHAHHAHHAHHAAHHAAHHAAHAHAHHAAHHAAHHAAHAHAHAHHAAHHAHHHAHAHAAHAHAHAHAHHAHHAHAAHHHHHAAHHAAHHAHHAHHAAHHAAAHAHHAHHAAHHAHHHAHHAHHAHHAHHAAHHAAHHAAHAHAHHAAHHAAHHAAHAHAHAHHAAHHAHHHAHAHAAHAHAHAHAHHAHHAHAAHHHHHAAHHAAHHAHHAHHAAHHAAAHAHHAHHAAHHAHHHAHHAHHAHHAHHAAHHAAHHAAHAHAHHAAHHAAHHAAHAHAHAHHAAHHAHHHAHAHAAHAHAHAHAHHAHHAHAAHHHHHAAHHAAHHAHHAHHAAHHAAAHAHHAHHAAHHAHHHAHHAHHAHHAHHAAHHAAHHAAHAHAHHAAHHAAHHAAHAHAHAHHAAHHAHHHAHAHAAHAHAHAHAHHAHHAHAAHHHHHAAHHAAHHAHHAHHAAHHAAAHAHHAHHAAHHAHHHAHHAHHAHHAHHAAHHAAHHAAHAHAHHAAHHAAHHAAHAHAHAHHAAHHAHHHAHAHAAHAHAHAHAHHAHHAHAAHHHHHAAHHAAHHAHHAHHAAHHAAAHAHHAHHAAHHAHHHAHHAHHAHHAHHAAHHAAHHAAHAHAHHAAHHAAHHAAHAHAHAHHAAHHAHHHAHAHAAHAHAHAHAHHAHHAHAAHHHHHAAHHAAHHAHHAHHAAHHAAAHAHHAHHAAHHAHHHAHHAHHAHHAHHAAHHAAHHAAHAHAHHAAHHAAHHAAHAHAHAHHAAHHAHHHAHAHAAHAHAHAHAHHAHHAHAAHHHHHAAHHAAHHAHHAHHAAHHAAAHAHHAHHAAHHAHHHAHHAHHAHHAHHAAHHAAHHAAHAHAHHAAHHAAHHAAHAHAHAHHAAHHAHHHAHAHAAHAHAHAHAHHAHHAHAAHHHHHAAHHAAHHAHHAHHAAHHAAAHAHHAHHAAHHAHHHAHHAHHAHHAHHAAHHAAHHAAHAHAHHAAHHAAHHAAHAHAHAHHAAHHAHHHAHAHAAHAHAHAHAHHAHHAHAAHHHHHAAHHAAHHAHHAHHAAHHAAAHAHHAHHAAHHAHHHAHHAHHAHHAHHAAHHAAHHAAHAHAHHAAHHAAHHAAHAHAHAHHAAHHAHHHAHAHAAHAHAHAHAHHAHHAHAAHHHHHAAHHAAHHAHHAHHAAHHAAAHAHHAHHAAHHAHHHAHHAHHAHHAHHAAHHAAHHAAHAHAHHAAHHAAHHAAHAHAHAHHAAHHAHHHAHAHAAHAHAHAHAHHAHHAHAAHHHHHAAHHAAHHAHHAHHAAHHAAAHAHHAHHAAHHAHHHAHHAHHAHHAHHAAHHAAHHAAHAHAHHAAHHAAHHAAHAHAHAHHAAHHAHHHAHAHAAHAHAHAHAHHAHHAHAAHHHHHAAHHAAHHAHHAHHAAHHAAAHAHHAHHAAHHAHHHAHHAHHAHHAHHAAHHAAHHAAHAHAHHAAHHAAHHAAHAHAHAHHAAHHAHHHAHAHAAHAHAHAHAHHAHHAHAAHHHHHAAHHAAHHAHHAHHAAHHAAAHAHHAHHAAHHAHHHAHHAHHAHHAHHAAHHAAHHAAHAHAHHAAHHAAHHAAHAHAHAHHAAHHAHHHAHAHAAHAHAHAHAHHAHHAHAAHHHHHAAHHAAHHAHHAHHAAHHAAAHAHHAHHAAHHAHHHAHHAHHAHHAHHAAHHAAHHAAHAHAHHAAHHAAHHAAHAHAHAHHAAHHAHHHAHAHAAHAHAHAHAHHAHHAHAAHHHHHAAHHAAHHAHHAHHAAHHAAAHAHHAHHAAHHAHHHAHHAHHAHHAHHAAHHAAHHAAHAHAHHAAHHAAHHAAHAHAHAHHAAHHAHHHAHAHAAHAHAHAHAHHAHHAHAAHHHHHAAHHAAHHAHHAHHAAHHAAAHAHHAHHAAHHAHHHAHHAHHAHHAHHAAHHAAHHAAHAHAHHAAHHAAHHAAHAHAHAHHAAHHAHHHAHAHAAHAHAHAHA
Om vi kunde välja att napalmbomba hela Malmö åt helvete hade vi gjort det
t. resten av Skåne
det är du som är en hjärnkulting
>Varför blir alla som heter Elliott psykfall? Elliott Smith? Elliott, oskulden som sköt ihjäl människor i Kalifornien.
För att det är ett fånigt namn.
mest klinch jag läst
Fortfarande ett psykfall. Tog livet av sig med en fucking kniv.
man äter inte på möllan din dumma cuckholmare, stick hem, TVI!
länk till filmkvällen?
Ebba, 14....
>700 skivor
>lika mycket i bilen med
Mannen. Hur fan.
25-åriga Rosanna Holmström åkte på healing- och yogaretreat i Peru men strandades på grund av coronasmittan. Nu – efter en bilresa till Lima – har hon äntligen fått träffa sin mamma hemma i Sverige. Och hon har ett och annat att säga om Utrikesdepartementets agerande.
– Jag är verkligen chockad, säger hon till SVT Nyheter.
För att kunna flyga hem var Rosanna Holmström tvungen att åka bil från Puccalpa i centrala Peru till huvudstaden Lima.
– Det var väldigt jobbigt och läskigt hela vägen. Det var inga riktiga vägar, noll lampor och massor av farthinder. Och så fastnade vi i lera så jag fick gå ut och putta på bilen mitt i natten.
>radikal hedonism
tog precis en snus
låt mig gissa, du bor i lund?
åh nej nej nej kolla in denna killen mannen, sån liten cuckholmrövslickare
det enda värre än en cuckholmare är en lundabo för lundabor vill så desperat vara som cuckholmare, men sanningen är att lundabor är bara ett gäng universitetstöntar
jag pissar på lund preics som jag pissar på cuckholm
Stockholm är huvudstaden för att det ligger i SVEA rike.
Norrland > Skåne > allt annat > bajs >>>>> cuckholm
>dkn skånechadsen är i tråden
vik hädan sv*nnehoror
??? Men vadå skulle hon flyga från Puccalpa eller vad fan var planen
jä svho
Det bästa är när den här självupptagna horan får förarens 24-timmars körning att vara synd om henne.
Tvviii på den här vidriga pisshoran.
Den här pandemin är det roligaste som har hänt på länge. Älskar nbögarnas rädsla och panik.
Fast det är inte så mycket en utmaning som drygt. Att låta svarta ha skitrum och arbeta hårt kan jag göra, kan säkert hitta en slaverimod också.
>radikal hedonism
sidden....................................................................................................................................................................................................................................
han blev mördad precis som kurt cobain, det är det röda pillret
Står det när hon reste dit? Och när stängde Peru ned?
Bor i Skånes Fagerhult. Hela Skåne är baserat minus Malmö, Lund, Helsingkrona och Landskrona
Chauffören var vaken under hela den 21 timmar långa färden, som bland annat gick från regnskogen i Amazonas och genom snöklädda berg.
– Han tog aldrig någon paus så jag vågade inte somna för jag var rädd att han skulle köra av vägen. Det var det sjukaste jag har gjort helt ärligt.
Hård kritik mot svenska ambassaden
Rosanna – som tvingades betala 20 000 kronor då det enbart fanns förstaklassbiljetter kvar – är mycket kritisk till hur Sverige har agerat.
– Jag tycker att UD och svenska ambassaden i Lima har agerat jättedåligt. Jag är verkligen chockad och så besviken. Som svensk förväntade jag mig att få mer hjälp. När jag till slut lyckades boka en biljett sa UD att jag fick klara mig helt själv och ordna egen transport, säger hon och fortsätter:
– De ordnade ett tillstånd så jag fick resa men sa att jag reste på egen risk. En kvinna på ambassaden höll med om att det kunde bli farligt för mig men de kunde inte hjälpa mig.
om jag var en hjärnkulting skulle jag inte hänga här på en fredagskväll
Någon borde göra en expanderad version av den där en norrlänning sitter på en roidad älg med gatlingkulsprutor.
Tankat musik sen tidigt 2000tal. Tror jag började runt 2004-2005. Brukade ha enormt mycket mer men raderade flera tusen skivor som jag hade i riktig dålig kvalitet. Jag lyssnar musik dygnet runt i princip.
Rin > Asuka
>kort tajt kjol
>jag måste fråga e du flata
va i helvete jag trodde det var korta kjolar och vill du prata