/Belg//fort/

Eendracht Uitgave
Edition Unité
Welkom: iedereen in België en vrienden
Bienvenue: tout le monde en Belgique et les amis

Attached: frens.jpg (940x627, 58.14K)

Other urls found in this thread:

brusselstimes.com/belgium/104508/the-joker-facing-jail-over-online-threats-against-dutrouxs-accomplice/
driesvanlangenhovepodcast.simplecast.com/
myredditnudes.com/
twitter.com/NSFWRedditVideo

hallo vrindn

Attached: 1585325251341.jpg (506x336, 18.92K)

Hallo vriendt

bonjour

wanneer komt die pannenkoeken miet?

salut

ik denk dat bloempot alles heeft opgegeven

>>/sp/99553951
/SP/ HEEFT ONS DOOR BELGIUMBROS. ZE MOCHTEN NIETS WETEN OVER LEOPOLD

wacht ik help

Pardon

waar is bloempot eigenlijk?

Kom alsjeblieft terug naar de Nederdraad

Attached: crying-cat.jpg (453x453, 20.86K)

KANKERSIMP HOU JE KANKERBEK DICHT

Weet niet, Pascal heeft geen antwoord gegeven, bloempot heb ik er geen nieuws van
En ik zit in de kanker schijt door corona(waarschijnlijk geen vakantie voor me aangezien dat de lessen tijdens de zomer zullen doorgaan)

Danku poeperd

La Wallonie appartient a la France

Attached: 1564099968712.gif (300x225, 1.78M)

Sorry maar het was de laatste druppel voor me, de andere belgen hadden niks mis gedaan om dit te verdienen.

wacht ik ga mijn negerin fantasie in het engels daar palen

Dans tes rêves

Attached: BEvsFR.jpg (650x650, 388.7K)

>impliceren dat we "vrij" zijn deze zomer.
de piek is niet nog niet bereijkt, groepsimmuniteit is nog net op 0,1% en een vaccin is ook nog niet in zicht.

mooi, doen

I-ik heb nog h-hoop!

Attached: 1571857701904.jpg (480x478, 34.94K)

chinezen bij het steen.

Attached: 1893 chinezen.jpg (960x624, 99.04K)

>deze mensen zijn dood ondertussen
zet me echt aan het denken

brusselstimes.com/belgium/104508/the-joker-facing-jail-over-online-threats-against-dutrouxs-accomplice/
Based

Attached: 1583695133132.png (655x692, 366.98K)

do what you want, if you rather post on /neder/ then what are you doing here? go suck Kees' cock over there

>glu glu glu
>more of your cum Kees!
>glu glu glu

don't you get it? you are the embarrasment here, pls kindly fuck off

>glu glu glu

>glu glu glu

terug naar Kees zijn pik met jou

Wat is er gebeurd tussen de Nederlanders en de Belgen? Ze zijn cultureel gewoon hetzelfde?
Dit is wat er is gebeurd, het zal wel niet helemaal kloppen want ik was niet actief aan het mee lezen de afgelopen weken.

>Gekke Belgse gast is aan het aandachtshoeren op de /Nederdraad/ voor een jaar, Nederlanders boeien er niet om omdat het niet-speler karakters zijn.
>quarantaine gebeurd, de draden gaan super snel, in deze tijd gaan aandachtshoeren in existentiële crisis en denken er over om zelfmoord uit te voeren ze kunnen het middelpunt niet meer zijn.
>Een Nederlandse zwarte piet zorgt voor een kilo aan jij’s door te naamflikkeren, dit zet de gekke Belgse gast aan tot een gek niveau
>Dit alles ontwikkeld zich terwijl een groep Belgse mensen zwaarig grapjes aan het maken waren over het Nederlandse herder-immuniteit-proces voor corona en grappen aan het maken over de doden die ze hebben (Dit is belangrijk om te onthouden voor de rest van dit verhaal)
>ik verwacht dat België veel meer doden zal krijgen zoals ik al eerder bewezen heb
>Belgse gekke attentiehoer maakt /Belg/
>groep van neder gasten starten ongebreideld anti belg post en maken grappen over terroriste doden wat de gekke belgse gast aan zet (dit is grappig want hij maakte de weken hiervoor nog grappen over corona doden)
>ondertussen de weken van grappen maken over Nederlands corona doden resulteer in een extreem beschamende situatie voor de LOlgische palers als LELgië is begonnen met veel slechter (wat ik eerder voorspelde en ik belde mijn gezamenlijke nationalen aan)
Nu zijn we hier, ik plaats liever op neder in de plaats van deze lelijke english palen en ziend dat de fransen palen, vollehoop ik ga me vervelen van deze poepplek en nu kan ik weg gaan in een aantal dagen dus uiteindelijk is het een goed ding

mentale ziekte

neen

IK HAAT BELGIE AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WHERE IS MY GREENCARD

daily reminder

Attached: expansion of the franks.gif (790x505, 61.33K)

denied, charleroi it is

didn't read lol

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Ze hebben wel iets meer lekkere wijven dan vlaanderen, maar ok meer negers & co.

hi faggots

charleroi meet when? I'll bring 452 cara 500ML's

skia tu mcherch pédé ?

You don't have to ask me twice with that amount of cara beers

Attached: 1567861127147.jpg (666x439, 65.07K)

that's like 27€

I'm all for it

ik wil guy verhofstadt zijn kop inslagen met een grote steen.

Attached: f3a66012-3847-11ea-8d7f-eca0964b0462_web_scale_0.0730994_0.0730994__.jpg (638x425, 40.12K)

home alone on a friday night? *wink*

yeah i'm also 210cm and 145kg wanna come?

>210cm and 145kg
How is the life?

Who wrote that masterpiece tho? I'm your fan just so you know
>ik HAAT homo's hou GODVERDOMME je bek over hoe je kak op je lul hebt gekregen het boeit niemand, iedereen kan homo seks krijgen er is letterlijk niks aan want mannen zijn altijd geil. Ik zoek op r/hivaids naar gay en krijg honderden resultaten kijk gewoon hoe mensen godverdomme hiv krijgen het zijn allemaal homo's die een lading zaad in hun kont krijgen. Waarom in godsnaam zou je hierover opscheppen. Homo's zijn letterlijk het vuil van de aarde, niks waard. En god zorgt ervoor dat ze zo snel mogelijk sterven. JAAAA de lul van achmed in mijn kont, maar ik heb toch seks gehad!!!! Jullie niet maagden. Echt hang jezelf op het zou de wereld een plezier doen. GODVERDOMME ik HAAT homo's uit de grond van mij hart. Het is al zo als ik klein was. Zou liefst gewoon een flikker bewerken met een betonzaag maar dat mag dan ook weer niet. Komen ze nog opscheppen over hun kak verhalen. Want weet goed. Kak komt uit je aars, de helft van homo seks stinkt sowieso naar kak. Dit met het feit dat heel de homo 'scene' drugs neemt en met iedereen seks heeft. Is het een "bewonderenswaardig feit" dat er iemand een lul in je kont heeft gestoken. Proficiat. Ik hoop letterlijk dat je sterft aan aids en liefst zo snel mogelijk. Als het van mij afhing werd de doodstraf gewoon terug ingevoerd voor homo's. Achterlijk volk.

driesvanlangenhovepodcast.simplecast.com/
Reminder that Dries has his own comfy podcast now à la Alex J.

wat is er gebeurd?

kek, that was me on a drunken sperg, no joke

onze liberale ondernemers van de VVD kunnen geen lockdown down doen van een half jaar. de financiële gevolgen zijn nu al te voelen en dat gaat alleen maar erger worden.

Gemeen Xi Jinpig fanboys tegen belgen
Based, I like you and saved the pasta, you're a hero

Ik negeer de realiteit en doe alsof er niks aan de hand is, sorry

ja ik ook semi, het is dat ik onironisch meer moet werken eigenlijk en niet meer bij mijn vrienden kan zitten bier drinken.

in het dagelijks leven is er vrij weinig veranderd, maar als je kijkt naar de hele maand heb ik er wel last van.

where did you even find that, that was like a year ago

saved it in my pasta folder alongside the chink one etc
Ik denk niet veel erover anders maakt het me boos

>Gemeen Xi Jinpig fanboys tegen belgen
Dat was letterlijk 1 autist

duidelijk niet

het duurd me gewoon te lang

ik hoop dat alles gedaan zal zijn binnenkort anders word ik helemaal gek

tijd is relatief, begin met mediteren.
het is maar een half jaartje, dat is 1/160 van je leven. wat doe je moeilijk?

Maar dat was het wel

IK WIL NAAR UNI
IK WIL NAAR WERK
IK WIL MIJN LEVEN TERUG