Pitsaperjantaipainos
/mämmi/
sä teit tän jo
oispa loli
teit tän jo
Se kuoli ennen aikoijaan
sä postasit tän jo
minkätakia sun hella on tiskikonemerkkinen
mitäs olit hätä housu
Tänään ei oo kyl hyvä päivä.. Ikäviä uutisia yhestä mestasta joka on ollu mulle tärkee ja jotenkin muuten sellai selkäpiitä karmiva ahistava tunne.
Näköjään en oo ainoo. Kevätmasis on real. On tää vuos kyl yks sirkus. Suosittelen kattomaan vaikka Gintamaa kun on niin kivaa hömppä viihdettä.
Tääkin tuli käymään nyymillä yökylässä mutta ei herännyt käymään parvekkeella.
Yhdisten ne
>mesta
>masis
>real
Noi sanat ärsyttää mua, älä käytä niitä
Itellä ei oo edes mikään kevätmasis vaan on kroppa niin saatanan paskana joka paikasta että ahdistaa ja masentaa ja koskee. Ei puuttus enää kun se korona joka 2 viikon kidutuksen jälkeen korjais mennessään.
Why didn't you faggots tell me that I could apply for työmarrkinatuki INDEFINITELY and that the gibs don't run out? I would have told them I was "unemployed" instead of still a student (for which there were NO benefits whatsoever, not even discounts), not like they could check anyway, my school was abroad.
surullisinta tuossa kuvassa on oikean pikkutytön päälle shopattu anime, vitun ryssät
eikö tuossa istu se kissa penkillä?
mä en ees muista millo mua ois viimeks masentanu
tää
because of your attitude. we like all kinds of people, but the ones who come here and act like arrogant pricks who shit on this country like niggers are less likely to get help. do you really not see why?
tuplilla kaupasta kaljaa
miks krapulassa homottaa aina niin vitusti? nytkin tekis mieli tyhjentää joka ikisen nyymin eturauhasen sisältö mun vatsalaukkuun
minkätakia sun pyykinpesukoneessa on hellanlevyjä
>pannu
Nyymien keittiötaidot pähkinänkuoressa
Mistä tuonmoisia saa?
mä ja nyymi
*seko bilettää*
youtube.com
Elä postaa tämmösiä.
MIstä tietoisuus tulee?
Jahas NSA-nyymi yrittää ilmeisesti kerätä muitten nyymien nimiä ja puhelinnumeroita.
jenkkityylinen hella kun on napit tuolla takana, ja lämpötilat fahrenheiteina (perus kotiuuni tuskin nousee 550 celsiukseen (mutta 287 celsius kyllä)
jee nyymi nyt on perjantai ja piletetään ja juuaan alkoholi pitoisia juomia!!! jeee!!!
youtube.com
HAHAA JOO ALKOHOLIA XDD KATTOKAA KUINKA AIKUINEN MÄ OON!!! MÄ JUON KALJAA HAHaHAH
Se ei tule vaan on. Tietoisuus on aina ollut olemassa ja siitä kaikki tulee. Asia mitä monet ovat pohtineet vaikka kuinka kauan.
en tajua miks tätäkin hinttaria fanitetaan
en piletä ikinä
uushomo
miettikää että on kaikkia hinttareita, vassareita ja muita joita nyymit vihaa joilla elämä kukoistaa
No. You're a bunch of assholes. My attitude had nothing to do with it, I was being nice when I came here. You started attacking me for no reason.
En, mutta en edelleenkään ymmärrä jonkun perse piraatin meemistatusta mutta voit toki valaista jos tunnet homoilun salat
Just wait to you see the
ohohhoo oh no no no
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hä
*WHEEZE*
AH HA HA HA
aaaaaa look at the top of her head
jumala vihaa australiaa
SOMEONE CALL DE DOCTOR??
Why didn't you faggots tell me that I could apply for työmarkkinatuki indefinitely and that the gibs don't run out? I would have told them I was "unemployed" instead of still a student (for which there were NO benefits whatsoever, not even discounts), not like they could check anyway, my school was abroad. Instead I wasted my own precious money in this expensive shithole.
*WHEEZE*
[[look at her lips!!!!]]
*Dying*
maybe so but you keep enabling that same kind of attitude. you are just as bad. also you keep on making threads about how finland is so garbage because of some anons.
you are honestly just making the situation for yourself worse. i recommend you have some introspection and learn from it. your current attitude will only bring you negativity, both internal and external.
are u ok dude
täh
Huh, tumputus onnistui ja pippeli toimi normaalisti. Tulipas hyvä mieli.
Filtteri käy kuumana
älkööpi vastailko ulkkareille vittu
goodbands badlands finnland :DDD
austraalialaisilta pitäisi poistaa internet
KAkkahätä alkaa eskaloitumaan
Mut ajattelin antaa sen kasvaa vielä hetken aikaa
Probably could have, but if a dude comes up to me like "HEY FUCK YOU FAGGOT, I HATE YOUR COUNTRY, HELP ME WITH THIS STUFF YOU SHIT EATING IDIOT. OH BY THE WAY, I SHITPOSTED ABOUT YOUR COUNTRY ON Yas Forums TOO! NOW HELP ME OUT YOU IDIOT"
You really think I'd help you out?
mutta kives ei toiminnu ni piti leikata pois
Kyllä se toinen kaikkensa teki.
Lay off the sauce Bruce my man
Tervetuloa takaisin tulijoiden kerhoon
ei edes matoa koukussa mutta erittäin hyvin nappaa
pieni pylny
Whatever. The question was why didn't you pieces of shit help me out when I did nothing to you, you attacked me first. How exactly was I supposed to respond according to you?
>making threads about how finland is so garbage
It is. Other than the opportunity to fuck easy blonde fingolettes there is literally not one good thing about it. Nothing unique either.
>because of some anons.
Then you deserved it.
>your current attitude will only bring you negativity, both internal and external.
You informed my current attitude, which I guarantee will end in disastrous consequences for your entire shithole nation. Mark my words. Corona is just the beginning.
uushomo
Täytyy antaa ton nyt levätä kyllä, raukka oo tottunu tekemään kaikkea työtä yksin mutta kiitos. Täysjäsenyyteen on syytä siirtyä takaisin vasta vähän myöhemnmin.
lmao he mad
okay. that's your opinion. you are free to leave whenever you want. nobody owes you anything and your opinion bears no value. bye.
nö yöü