Attached: 1573036122173.webm (720x404, 797.36K)
/nederdraad/
William Perez
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
reddit.com
monitoring.ifiadvisory.com
youtube.com
youtu.be
youtu.be
youtube.com
youtu.be
youtu.be
youtube.com
twitter.com
Asher Russell
PRRR.
Lincoln Moore
sjowsjow
Ian Perez
Weer een nieuwe ND :o
youtube.com
Christian Garcia
Draag uw steentje bij en BLIJF BINNEN.
Zoek uw vrienden niet op.
Dank u.
Noah Scott
Dat zal geen probleem zijn...
Gavin Jones
ik ben lit
Jacob Lewis
Linkiewinkies be like:
>Ik ben een voorstander van klimaat, transectionele theorie, rechten voor LHBT en pro-immigratie terwijl westerse regeringen en media dat ook zijn, en daarom ben ik een rebel
Alexander Gomez
Wie heeft je aangestoken?
Adrian Perez
Wat als je kwaadaardige media over het algemeen gewoon de visie van experts volgt?
Dominic Powell
Linkiedinkies zijn nog aardig rebelleus omdat ze radicaler zijn over de "juiste" standpunten.
Jayden Nguyen
rechtse internet nazi's be like:
>ik ben provocerend, dus ik ben een rebel
Cooper Gomez
Ik geloof in het algemeen dat de media gewoon doet wat de meeste clicks en kijkcijfers oplevert, en dat integere journalistiek een bijzaak is. Vaak worden deze mediabedrijven ook nog eens bestuurt door mensen met bepaalde belangen.
Maar ze zullen nooit een oncomfortabel standpunt aannemen. Neem als voorbeeld feministen die zich druk maken over symbolische politiek in het westen terwijl er vrouwen zijn die worden onderdrukt door de islam. Zie dit filmpje waar een bekende feminist helemaal wordt afgebrand: youtube.com
Easton White
@120785944
cringe
terug naar r/forum_democratie maagd
Benjamin Moore
>Rebellen zijn provocerend
Correct. Je punt?
Grayson Nguyen
dit is dus de thuisbasis van incel terroristen
Chase Torres
stop met het conformeren aan linkse normen
Josiah Hill
NEE BETRAPT
VERSTOP DE HOUTEN KRUIZEN!
Christopher Gutierrez
>haha feministen DNUG
>m-maar moslims!!
jezus is dit 2016
had gedacht dat forumincels dat niveau onderhand wel waren overstegen
Logan Parker
Doe ik juist niet.
Isaac Hernandez
met feiten en logica
Josiah Reyes
Ik ben niet een FvD stemmer. Ga in op mijn argumenten inplaats van drogredeneringen.
Wyatt Long
reddit.com
opkankeren
Michael Thompson
Additionally, the UN report warns the spread of far-right rhetoric is allowing extremist groups to connect with other fringe elements of society and expand their ability to recruit.
“These synergies allow more obscure misogynist groups-such as incels (involuntary celibates) - to act as a bridge to violent extreme-rightwing groups and individuals,” the report said.
Kevin Evans
radicale islam is kankergebaseerd en rebels
Jaxson Russell
Jezus christus de homofielen zijn weer bezig
Ga eens ophouden je aan te stellen
Jackson Morales
Wie het niet met mij eens is is een FvD'er - linkiewinkies
Brayden Fisher
6:48 voor krijsende ameriflikkers
Blake Hill
>cbr gesloten
>kan m'n motorrijbewijs niet halen
AAAAAAAAAAAH
Cooper Clark
HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHA
Grayson Nelson
rebellie is subjectief en cultuur gebonden.
Adrian Brooks
Dit is al jaren in werking, de ideeën zijn oud maar dan in een nieuw jasje wat qua marketing goed werkt.
Jaxson Miller
linkiewinkies in het huidige tijdperk zijn alles behalve rebellen.
Jaxon Barnes
je mag mij wel rijden
Adam Wright
Het zijn wel rebellen als ze bedrijven willen omzetten in organisaties die bestuurd worden door de werkers en rare homodingen overal willen tonen etc.. Dat gaat de huidige maatschappij te ver.
Het zijn dan wel overigens de meest waardeloze, zwakke, aanstellerige rebellen maar ze vallen wel onder de categorie.
Liam Collins
dit is deels al realiteit
Jackson Martinez
Klopt oetz moeten rechtsiewechtsies gewoon bloed laten vloeien om de psychologisch oorlog tegen te gaan.
David Gomez
Ja echt vet kut. Ik ken die voel
Daniel Morales
*huidige tijdsperk en locatie
vrouwen die geen hoofddoek dragen zijn rebels in islamitische landen en is normaal in het westen
zeggen dat we homo's moeten doden is rebels in het westen en is normaal in islamitische landen.
Colton Moore
>MUH MOSLIMS
huurvrij
Angel Campbell
homos moeten ook dood vieze ziektedragers met je lul in andersmans anus
Carson Cruz
Adam Robinson
>Rechtse tokkies be like
IEDEREEN IS EEN GROENLINKS GUTMENSCH BEHALVE IK DUS ALS JE JE ZORGEN MAAKT OVER HET KLIMAAT EN IMMIGRANTEN DAN BEN JE NET ALS DE REST
Camden Wilson
neger ik geef gewoon een voorbeeld.
ik had ook kunnen zeggen dat straatschijten rebels is in het westen en niet in India, of dat schoolschieten niet rebels is in amerika maar wel in europa.
ik heb helemaal niet gezegd dat "muh moslims" slecht zijn, dat maak jij er van met je westerse normen en waarden. ik vind het juist goed als vrouwen verplicht gesluierd over straat moeten en dat homoseksualiteit moet bestraft worden.
Carson Diaz
T.nog nooit in een islamitisch land geweest voor meer dan een week
Nolan Martin
oke tokkie
Josiah Torres
Heb volgensmij een gevoelige snaar geraakt.
Gabriel Miller
je mening over twijgen?
Joseph Wright
>kabinet van rechtse partijen (behalve Cu)
Mason Johnson
ik ben nog nooit in het buitenland geweest, waarom zou ik dat überhaupt willen?
Bentley Turner
waarom zou ik me zorgen maken over immigranten als we ze in de eerste plaats gewoon niet in nederland kunnen laten? ik vind het ook wel zielig voor ze als ze in plaats van hier in syrië of zelfs duitsland zitten alleen dan is het niet ons probleem
Julian Flores
Klepel zit weer de aandachtpalen.
Robert Morris
Niks mis met linkiewinkie zijn!
Grayson Carter
Te laat met je revolutie bro, nu is links flikkerig.
Nolan Fisher
Ik heb zojuist de draad doorgelezen en ben tot de conclusie gekomen dat jullie allemaal kankertrieste eenzame stakkers zijn en ik voor altijd beter ben dan jullie incels
Aiden Hill
leuk man ben je nu stoer?
Jaxson Bell
tankje zwijg
Evan Perry
Lees Gramsci.
Owen Davis
twijgen zijn mannen.
als ze een vd willen dan zijn ze gewoon normaal.
als ze een vrouw willen zijn dan zijn ze geestenziek en vormen ze een gevaar voor de sociale cohesie.
als ze een vdje willen dan zijn ze homo en vormen ze een gevaar voor de sociale moraliteit.
Charles Scott
>Ziedend
had ik niet verwacht
Angel Sullivan
wie hier ook /geenscheergroep/. mijn snor is echt fucking groot en het kietelt mijn bovenlip.
Dylan Nelson
>Tankie
Ik heb een keer PVDA gestemd.
Joseph Gutierrez
Ben je nu nog steeds kansloos trieste maagdenhomo?
Angel Hughes
daarom stem ik bij de volgende verkiezingen op de PvdA, ik ben geen rebel en vind het fijn waar en hoe ik woon
Caleb Ramirez
Asher Ross
>muh intellectueel en iedereen gaat die volgen hoor, echt waar hoor, niemand zal koppig zijn
Elijah Butler
ik ga je opblazen
Nicholas James
zal ik phenibut in het bos snuiven en lijden
Jonathan Wright
Ik larp a broertje.
Nathan Adams
ehhh?
Logan Diaz
Biseksueel zijn is kankergebaseerd, je zou maar een miezerige 50% van de mensheid als datemateriaal hebben en dus veel minder kans om de ware te vinden, triest!
Gavin Roberts
>kansloos trieste maagdenhomo
de 3 magische woorden
van een kamper
Jaxon Morris
wat een pillen zooi in die kast
Jaxon Rogers
hehehehe
Charles Williams
Projecteer harde gore kansloze tokkie uitvreter
Cameron Mitchell
ghi ghi
Jose Reyes
maar ik vind meisjes leuk?
youtu.be
Brody Gomez
nederdraad heeft een nieuwe lolkoe nodig.
Jonathan Moore
Welkom in Amerika
Jaxson Bennett
*Latina meisjes
Ryan Rodriguez
ik zal mezelf volledig toewijden aan zelfdestructie. drugs misbruik, zelfverminking en het naar benden halen van de ziel. goddeloos beest op de vuilnisberg
Eli Cox
ik fuck niet met kartelbanga's aight?
Aaron Collins
Mijn eerste "psychose"?
een manische hoog, ik kon me kat wel doodtrappen maar sjonge jonge wat voelde ik me goed. ik kan de wereld aan
Caleb Taylor
Tijd voor wat muziek, als iemand nog soortgelijke muziekjes heeft hoor ik het graag.