Nyymipainos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
desuarchive.org
youtube.com
twitter.com
Tekis mieli kaljaa mutta en kehtaa mennä ulos
Mitä vittua parempi painos poistettiin ja paska painos jäi
oispa talvi
edellinen oli tehty joku 30min sitten muttei linkattu, vilunkipeliä
Joskus toimii joskus ei
Hyvä talkkari
Anime voitti jälleen
Tää tulee teille yökylään ja lirauttaa aamukolmelta parvekkeen lattialle koko rakon sisällön.
nyymit on alhaisinta paskaa mitä maailma pitää sisällään, maailma ois niin paljon parempi paikka ilman meitä
eikö se osaa käyttää vessaa
Aha, nyt ylistetään talkkaria vääristä syistä
ei halunnu herättää muita.
ei ole parveketta
Onpas kohtelias ja kekseliäs tyttö
Itekkin kusin joskus parvekkeella. En kyllä muista miks.
Ne on joskus fiksuja vaikka pääosin niitten toiminta on aika TYHMÄÄ.
parkettinne voi kärsiä jos on semmonen.
Kusipullot on olemassa ihan syystä, tyhmä tyttö.
ei ole parkettiakaan
Onko sulla todisteita että on kemiallisesti vituillaan sun aivoissa?
>Ja minulla tulee ihan luonnostaan.
No eipä näytä tulevan jos kerran olet masentunut. Jos osaisit hallita fiiliksiäsi niin et olisi masentunut.
jos kaupassa olis lattiat nii oisko se markettiparketti
miettikää jos kaupassa olis lattiat
... ellet sitten halua olla masenunut.
Voisin pidellä pulloa kun donitsivampyyri pissii sinne
Ootko varma että tytöt pystyy pissimään pulloihin? Voipi tulla sotkua verrattuna partsiin.
Lue se viesti johon vastasit alusta alkaen uudelleen ja mieti vastaustasi. Meneekö tunteisiin, vai missä on nyt vika?
Eikö tuo onnistuisi ihan hyvin kun työntää vaan pullon suun siihen virtsaputken suulle?
Jos ei, niin kätevä tyttö olisi valmistautunut suppilolla.
en mä ny jaksa lukee teiä viestei ku pitää väsää töötit
Mitä vastasitte tossa toisessa langassa mun viestiini? Mä en kerennyt näkeen kun se lanka poistettiin
En muista enää ku lanka poistettiin
No onko sulla lääkitystä siihen? Mikä diagnoosi sulla on? Eikö sulla muka koskaa ole hyvä olo? Toi on aika vakavaa paskaa.
Voi olla että puhut totta. Mutta usein nyymien paskuus on ihan omaa syytä. Olen huomannut että monilla nyymeillä on aina kova tarve tuomita muita niiden ongelmista ja takrtua niihin, mutta sitten peiliin ei katsota koska se vaatisi sitä että olisi mies ottaisi vastuun omista ongelmista ja korjaisi ne. Yleensä se jolla menee paskiten on aina se kovimmin öyhöttäjä.
"kaikki on muiden syytä, mulla on paskat geenit, neekerit vääh vääh"
kutsuin sua paskanormoksi
sanoin sua t*hmäksi
Lue se viesti ennen kuin vastaat.
Vedä ittes narun jatkeeksi ihan oikeasti voi vitun äpärä
Alaikäbannia
miten normo eroaa paskanormosta
Hei nythän on perjantai
Luin. Ja mun pointti pointti silti pysyy. Totuus ei miksikään muutu, ihan sama mitä kumpikin meistä tänne kirjoittaa. Itse olin siinä tilanteessa pari vuotta sitten että kuvittelin että mussa on vika jollain kemikaali/persoonan tasolla jota ei vaan voi korjata, yritin jopa itsaria mutta sitten aloin ite tutkimaan kaikkea tähän liittyvää materiaalia ja tajusinkin että pystyn itse muuttamaan sen kaiken ja en anna tunteiden hallita mua.
bad_anatomy on munkin suosikkitagi.
joo vois mennä vaikka nukkuun, tylsää, mälsää, ei mitään tekemistä ei taas yhtään mitään mutta ei vielä voi mennä nukkumaankaan ääääh
tänään kreisibailataan
yks viittaa kaikkiin normoihin ja toinen viittaa vaan niihin normoihin joilla ei oo mitään ulostamisvaikeuksia
toi ei edes ollut sielä
>Luin.
Joko valehtelet tai et ymmärrä lukemaasi lainkaan.
känkkä ränkkä perjantai
pitäis olla, kaikki ihan vinksinvonksin.
En minä tiiä, ehkä varmaan voi olla mutta jos sillä ei oo pulloa nyt mukana kun se tuli yökylään.
mitäköhän vittua tässäkin olisi niin kuin tarkoituksena tapahtua
pimppi olikin vasen pakara?
mennyt nyt taas selkärangan keskiviivat ja muut anatomia hommelit ihan vituilleen ja perspektiivit
Sanoin että se voi olla mahdollista että sulla on jotain vikaa aivoissa, mutta vaikutat jokatapauksessa semmoselta tyypiltä joka ei edes halua yrittää etsiä jotain tapaa päästä tuosta elämäntilanteesta pois, ihan kun se olisi kiveen lyöty. Ymmärrän että jos sulta puuttuisi käsi, no sitä ei pysty kasvattamaan uusiksi mutta veikkaan että sunkin ongelmiin löytyisi jokin tapa selvittää ne.
ei tissi toimi tollein
toimiipas
lopeta kiukuttelu välittömästi
miten niin ei muka voi, ite ainakin meen
öitä
ei väsytä tarpeeks viä
mistä muka tiiät
jaa no sit
ite oon ollu hereillä jo 19 tuntia
Sanoin heti viestin alussa, etten ole masentunut, mutta yhä puhut niin kuin keskustelun aiheena olisin minä, eikä aihe yleisesti. Tunnepohjaiset vinoumasi iskee pinnalle helvetin pahasti tällä hetkellä.
pantsulinjan pitäisi muutenkin mennä enemmän jotenkin noin, jotta se olisi symmetrinen ton toisen puolen kanssa
ei nyt ihmisellä välttämättä pantsut ole aina ihan symmetrisen suorassa, mutta sitä efektiä tuossa ei mielestäni haeta
paha olo
mulla on miestissit
hyi yök
Okei. Mikä diagnoosi sulla on? Ja minkälaisissa tutkimuksissa oot käyny?
älä väittele teemun kanssa. syy on kaikissa muissa paitsi teemussa.
odotan kuolemaa
Ihan neutraalia keskustelua käyn mielenkiinnosta. Ei tää mikään väittely ole.
No nyt. Tais päästä nyymi niin pahasti pään sisään että veti sut ihan sanattomaksi
t. eri
>teemu teemu teemu
kaikki postaajat ei edelleenkään ole minä. vitun nisti
olen teemu
mitä pitsua teen? jauheliha, herkkusieni, sipuli, juusto, jalapeno vai kana jauhenlihan sijaan?
niin ja herkkusiintä löytyy
mitä kanaa sulla on ja mitenkä sä ajotat sen uunittamisen esikypsennyksen kanssa?
käytätkö pakastepohjaa vai onko sulla taikinaa?
*tilaat
mistä johtuu että nyymit on nin uskomattoman ihania?
mä vielä sulle herkkusienet näytän
youtube.com
Oho, tältä tullu uutta musiikkia
pakastepohjaa. unohdin että mulla olisi vehnäjauhoja kaapissa niin tein sitten pakastepohjasta. mulla ois kanankoipia, niistä sais kanssa ihan hyvä kanat täytteeksi ja sit ois jotain hunajamarinoituja suikaleita.
*löytää nyymin herkkusiittimen*
Tilasin pizzun mut se oli huono pizzu. VITTU HALUSIN SALAMIA JA PEPPERONIA JA SAIN KAUPAN MEETVURSTIA JA LEIVÄNPÄÄLLIS SALAMIA
söin sen silti
Teet jauheliha, herkkusieni, sipuli, juusto, jalapeno kana -pitsan
mitä mieltä nyymi on nyymien välisestä rakkaudesta?
hetkinen...
Ananas, kinkku, juusto aurajuusto.
Nuo on hyvät kriteerit laittaa se pizzapaja boikottiin jos jutkuttavat tollein
luonnollista, kaunista ja oikein
Aika monessa paikassa näköjään ilmanen kotiin kuljetus nytte
kusin noissa pitsoissa kun pistin ne tohon pellille suoraan kun olen tottunut syömään pakastepizzoja jotka voi normaalisti pellille heittää. saako tota mitenkään tosta irti?
sori, ola puola hevossalami loppu, laitta extra käsikarva
Juu en kyllä enää tilaa sieltä koskaan
JULKINEN TIEDOTE TURKULAISILLE: Bacadell on paskaa, välttäkää sitä.