/mämmi/

sipulipainos

Attached: sipuli.jpg (480x652, 30.68K)

oisinpa kuningas

Attached: bokassa face.jpg (236x308, 9.05K)

mietin taas tunnin verran vastausta yhteen viestiin
taidan jättää vastaamatta ja mennä nukkumaan

testi

Attached: vietnam war.jpg (1024x682, 198.16K)

tissipuli :DDD

tykkään ku naapuri poraa

mikähän sitä niin itkettää

hämä hämä häkki kiipes langalle

Kokemuksia SSRI lääkkeistä? Psykologi vilautti jonkin asteista vaikeaa masennusta, joten tuleekohan noita määrätyksi

Attached: unnamed (6).jpg (512x341, 34.98K)

Miks jappanialaisilla idolitytöillä on kahet pikkuhousut päälekkäin, mitä väliä sillä on näkeekö yleisö ne oikeat pikkarit vai ne päälyspikkarit kun ne näkyy kuitenkin pikkarit. Vai onko tää taas jotain naisten logiikkaa miten alusvaatteita ei saa kukaan nähdä mutta mikrobikineissä voi vedellä vaikka keskellä Turun toria?

onko tää mämmi?

kai tää on

lääkkeet eivät korjaa mitään

helpot vastaukset eivät toimi vaikeisiin kysymyksiin

Jos ne toimii, ne on loistavia. Jos ne ei toimi, ne on paskaa ja et saa enää orgasmeja.
Kannattaa kokeilla, mutta jos ei auta, niin heti vaan vaihtoon.

Pidätkö elämästä ilman erektioita ja tunteita? Jos niin siitä vaan. Muuten ei voi suositella, meni yli puol vuotta lopettamisesta että alko muna taas seisoa nättien tyttöjen kuvia katellessa.

En tunne nytkään mitään joten antaa mennä vaan

Attached: 1-14.jpg (1600x800, 85.87K)

millasta vaikutusta sä niiltä toivot? kipulääkkeiltä toivotaan kivun lievitystä, mitä sä toivot että ne ssri napit tekee sulle?

En tiedä, tätä rataa olen elänyt viimeiset 8 vuotta

No aika epätodennäköistä on saada toivottuja vaikutuksia jos et tiedä mitä haluat.

>Posti on koronaepidemian vuoksi muuttanut toimintaansa niin, että lähetystä ei luovuteta vastaanottajalle käteen, vaan jakaja jättää lähetyksen oven taakse soitettuaan ovikelloa. Vastaanottajalta ei myöskään vaadita allekirjoitusta.

Siis hetkinen, eli jos et ole kotona niin ne vaan jättää sun paketin kerrostalon rappukäytävään jonkun varastettavaksi? Vai odottaako ne että joku huikaa sisältä että on kotona?

Attached: 1556715312870.png (744x1052, 680.28K)

tehkää uus

viikko sitten kun mulle tuli paketti niin se ojensi sen niin kaukaa kuin pystyi eikä pyytänyt allekirjotusta.

Voinko antaa ilmoituksen jotenkin verohallinnolle että eivät maksaisi veronpalautuksia? Se on kuitenkin taas tuista suoraan pois nyt työttömänä. Jos voisi sanoa että maksakaa vaikka 5 vuoden päästä kun käyn taas ehkä töissä jolloin en menettäisi summaa tuissa

Attached: 1583231198583.jpg (2048x1916, 490.1K)

Vähän liian aikaista

Miks?

Ei se toimi sillee. Ite tosin jään siitä voitolle kun nehän ei vaikuta työttömyystukeen ja toimeentulotukea saan vaan joku 50e kuussa.

Tuplilla kaljaa.

Attached: 1556729167679.webm (1000x1000, 1.7M)

hähää

uus on aina parempi

oho en huomannu että mämmi vaihtu

Attached: do not dumb.jpg (500x388, 39.15K)

vammainen virta hepo

toi ei lue mämmiskän ovessa

Tuosta. Mulle kans.

joku tumpelo toljake repii sen pois aina

Laitoin lakanat pesuun

Koira=minä
Kalkkunat=tytyt

ootko homo vai tyttö?

jaa ruotsikenraalissa on kuulemma useampia transu trippihomoja. eli asiat voisivat olla täällä pahemminkin

pierustus on kyllä hauskaa. parhaita on massiiviset aamupierut kusemisen yhteydessä

SEX

ei tarvi antaa kuin yhelle ransvestiitille tilaa ja kohta niitä pyöriikin kokonainen lauma

Miksei talonmiehet ja modet ikinä tee mitään hyviä päätöksiä? Miksi tarpeeton triphomoilu on vieläkin sallittua?

Attached: 1573546666764.jpg (586x598, 168.9K)

Katson nyt Underwater elokuvan

Attached: 1403333678263.png (1024x736, 165.69K)

>Potilaalle suositellaan tehtäväksi Oulu-Aspeger haastattelu + omaishaastattelu

Mikä helvetti on Oulu-Asperger? Google ei palauta mitään järkevää, toi on varmaan joku lyhenne. Tällästä omakannassa tänään, onneks tommoseen paskaan ei varmasti joudu koronahärdellin aikana.

Attached: 1566663316166.jpg (698x1000, 100.34K)

Itse kattelen tällä hetkellä Uncut Gems

oulu asperger on useimmiten oululaisilla tavattu leviävä asperger

kannatti ottaa rokotukset

oispa koira

Attached: koira katsoo.jpg (1080x1080, 195.16K)

> Google ei palauta mitään järkevää
Helpostihan, muttei tietenkään kyselyä sellaisenaan kovin helposti löydä, kun nuo myydään ja tilataan erikseen. Oulu-asperger kysely on aikuisille suunnattu autismikysely, eli käydään läpi kehitysvaiheet, onko viivästyksiä, sosiaalisia ongelmia, yliherkkyyttä - milloin ilmenneet, miten ilmenneet, jne.
>onneks tommoseen paskaan ei varmasti joudu koronahärdellin aikana.
Se hoidetaan puhelimessa, joten kyllä joudut.

Attached: 1565383277827.png (693x1000, 474.49K)

Jostakin syystä mulle väläytellään aina tätä burgeria ekan käynnin jälkeen ja sitten ne peruu noi, oon vissiin jotenkin ujo ja varautunut uusien ihmisten kanssa joka johtaa tommoseen käsitykseen. Koitan ymmärtää miten toi oulu etuliite tarkottaa. Mä en usko et mua ollaan lähettämässä 700km päähän ouluun testattavaksi.

No se ois vaan kiva jos tehdään puhelimessa, sitten saavat ihan rauhassa tehdä. Mistä se OULU siihen tulee?

>Jostakin syystä mulle väläytellään aina tätä burgeria ekan käynnin jälkeen
Joo mistähän syystä kumma juttu

Merkkaan vihkoon

Varmaan siksi että vaikutan ekalla käynnillä burgerilta. Tarkotin vaan sitä että toi aina ilmestyy tonne ja eipä oo viimeseen 10 vuoteen kertaakaan edennyt siihen testaamiseen asti.

Itse löysin maininnan jostain Oulu asperger -kyselystä jostain essoten pdfstä. Se on joku kysely ilmeisesti. Sillä nimellä ilmeisesti jossakin piireissä tunnetaan. Veikkaisin.

Juu mäkin löysin nyt kun vähän kaivelin ja toi toinen nyymi jo asiasta vinkkasikin. No siinäpähän joskus koronan jälkeisenä aikana tekevät testinsä jos haluavat ja toteavat että nyymi ei ole burgeri vaan ihan vaan fyysisesti sairas ja siksi eristäytynyt ihminen. Tai mitäpä se mua haittais vaikka ne sanois että oon arskaburger kun ei se elämää muuta suuntaan tai toiseen mutta skeptinen olen.

Attached: 1574710607897.jpg (850x850, 111.66K)

Juuh.

Oulun Yliopistosta ja siellä oletettavasti tuosta autismilaitoksesta, mikä selittääkin miksei sitä kyselyä netistä löydä, toisin kuin DISCOt ja muut. OULU, jos isolla kirjoitettu luultavasti vaan virhe, kun lääkäri yrittää nopeasti ennen seuraavaa potilasta kirjata kantaan.

Oispa vesikoira.

Attached: 1577914245190.png (500x782, 507.4K)

jaa tämmöne

Attached: 28219_398766334532_4749749_n.jpg (700x467, 254.21K)