nbögs"humor"-upplagan
youtube.com
/svt/ - Sverigetråden
Other urls found in this thread:
youtube.com
voca.ro
desuarchive.org
youtu.be
twitter.com
först för det baserade originalet
fy fan vad sv ho är äckliga
EY JAG SPILLER CHAMPAGNE PÅ MINA VITA NIKES
>Påminnelse om att ingen har blivit bekräftad helt frisk hittills. Viruset finns kvar i kroppen och kan blossa upp igen precis som herpes.
>Dödligheten är låg den första omgången men eftersom viruset kan infektera din hjärna och leva kvar där så är risken hög att du blir sjuk igen och igen och igen ända tills ditt immunförsvar är helt pajat. Kinesiska forskare kallade det för SARS korsat med AIDS.
why do they sound and look like arabs?
>kollar om bleach
>får stånd direkt av orihime
Fan hade glömt bort henne
swedes are orange
en dag
jävlar vad det stormar ute nu
vem skrev det?
ja fi fan. trilla nästan av cykeln när jag var på bolaget innan
desuarchive.org
coronapsykfallet aka NS2D
Grindrböghorslynan :3!
känns verkligen som världen går under
SKADAD
uppsala? blåser som fan här
MORSAN KOMMER BLI SKOGSTOKIG!
tyst, musen
Tog en promenad. Fett najs.
japp favä
genidrag
rätt sorgligt att kolla ankomster och avgångar på arlanda
har det snöat hos er?
frugan
bajserat
SVT gör frenetiskt reklam för diverse efterblivna ungdomsserier, och denna skitlåt spelas i en av dem. Så jävla trött på att inte ens få slippa vegger zoomer skit på public service.
Hurså?
Nej vart bor du?
det är typ tomt?
hora vad det blåser
borlänge
Enligt statsepidemiolog Anders Tegnell intesivvårdas drygt 400 av dessa i olika delar av landet. En att en majoritet av dem befinner sig i Stockholmsområdet. Men även Uppsala och Östergötland har många intensivvårdspatienter.
”Uppnått ny nivå”
– Vi är uppe på en ny nivå med fall där vi nu ligger på mellan 400 och 500 fall om dagen några dagar i rad. Tyvärr har vi nog uppnått en ny nivå med nya fall.
Hur blir man 'bekräftad helt frisk'? Oavsett hur de testar kommer ju något psych-fall påstå att viruset ligger kvar och väntar i någon knäskål eller något.
>flickan kunde simma - men inte den afghanska mannen
>blåser som om världen ska gå under
>börjar smattra på fönstret
>tror det regnar
>är småstenar som slår mot fönstret hela tiden
vi har ett kollektivt ansvar, faktiskt
Abortveteran.
Gör det just nu. Apokalypsen är på gång
en dag...
Blåser alltid i Uppsala
typ bara cargoflygplan just nu på flightradar
surrealistiskt
Säg till spriten att jag saknar det
Säg till becknaren komma hem till mig
Säg till mitt ex att jag saknar bazz
Säg till prästen att jag åkte fast
Säg till Stockholm inget räddar mig
Säg till din son och passa sig
Säg till din dotter och skydda sig
Och säg till folket att hylla mig
BASERADE FLATA
>de tillhör inte det stolta östgötska slättfolket
>dkn Gromph räddar världsekonomin
Allt detta har nu fått kraftiga effekter på såväl råvaru- som oljemarknaden. Oljepriset rusar över 30 procent och ett fat Brentolja handlas åter igen över 30 dollar medan den amerikanska WTI-varianten i sin tur stiger till över 26 dollar fatet. Beskedet ger också en rejäl injektion åt handeln på Wall Street där en inledande nedgång vändes till kraftig uppgång.
fy fan vad jag önskar jag hade en flickvän att kura ihop under täcket med just nu
samma här fast med pv
Sandapa blåst åt helvete
Tänk på det så här, kvinnor är nog lika lyckliga över att INTE behöva vara ihop med dig som du skulle vara av att vara ihop med dem. Så rent utilitaristiskt sätt så blir det plus minus noll!
skulle du vara snäll mot honom?
lol
min hjärna och neurotransmittorer är cpknulade av dattaspelandet de senaste 10 åren
Är du den alla kallar cuckanon? Varför är du krypig och lite äcklig?
Vi behöver inte ens rasautism för att värna svenskarnas bästa. Ta bort demokratin och bokstavligen ingen skulle motsätta sig förutom Agda, 76. Låt ägarna behålla privat media i utbyte mot att de inte börjar oy veya, annars kasta ut dem. Repatriera varenda bidragsparasit och kriminell. Sätt stenhårda krav för medborgarskap. De enda invandrarna skulle på riktigt vara utbildade arbetare.
1337
elak elak elak!
Jag frågade dig en fråga och du undvek, krypigt...
>Är du den alla kallar cuckanon?
Nej, det är jag
inte rättvist
Tänk att cuckanon har suktat efter lacabögen i över 3 år och varje gång så har lacabögen BÅH med cuckanon, fyfan vad cuckanon är sjuk i huvudet.
>friatider
>Plusinnehåll
>Du behöver vara prenumerant på Fria Tider Plus för att ta del av hela denna artikel. Redan kund? Logga in direkt. Annars kan du skapa ett konto via erbjudandet nedan.
Aa som att jag ska tro ṕå det när man inte kan se någon källa
Dom är helt oironsikt på samma nivå utseendemässigt. Därtill är båda extremt genomsnittliga, nästan på gränsen till fula, speciellt Marzia.
>bry sig om vad kvinnor vill
du gillar säkert att dricka soja medan du lyssnar på deras historier också
Varenda foto visar ju hur sned hennes näsa är. Högst 2/10 skulle faan inte.