kukaan muu ei tehnyt niin tein animen -painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
iltalehti.fi
twitter.com
oispa talvi
aika hiljasta on
Ei kukaan pakota sua tekemään näitä paskoja painoksia
No pitääkö nyt odottaa kasisivulle vai ei, mikä vittu tässä on kun kokoajan muuttuu vaatimukset
Oon kiimassa........
kyllä on pakko. tyranniaa ei hyväksytä, vaikka puolet nyymeistä on jo tarjonnut perseensä talkkarille. sinä varmaan yksi niistä. langat tulee siis tehdä ennen kasisivua, oli talkkari paikalla tai ei. ja mielellään pitäisi jatkaa niiden tekemistä vaikka ne kerran poistettaisiin. talkkarin ei tule antaa levätä.
annan teille jopa varoituksen että voitte tehdä uuden langan ennen kuin minä ryhdyn tekemään.
alotanko päivän runkkaamalla reisenille?
She is probably dreaming of Benis
tänään kehaan lihaksia irlis
oot vai semmonen kehari
Runkkasin camissa miehen kanssa
Tapa ittes animejonne
mä ja nyymi
12071436
et taida tietä mitä kehaaminen (eli kehittäminen) on
uusien ketjujen teko estetty
teen tosta kalakeittoa
miksi edes tulet animesivustolle jos et animesta pidä? eikös siellä ylilaudalla ole anime kielletty niin voit sinne vaikka mennä.
heräsin rapulassa
Viikko ilman itsetyydytystä koska kivesleikkausarpi, ei ole hyvä tämä. Nyt alkaa kyllä noi kivut jo helpottaa sen verran kun on tää kovin lääkkeen vaikutus päällä että huomenna vois yrittää varovasti. Ei nyymiä ole suuniteltu tälläiseen puhtoiseen ja nuhteettomaan elämään missä ei saa runkata animetytöille.
ei ole kova homma olla runkkaamatta paria viikkoa
onhan täällä muitakin ei-animelautoja, niin kuin tämä
anime menee kaikille laudoille
taidampa ottaa rennosti tänään
Itse teettämäni tutkimus viimeisen viikon ajalta osoittaa kyllä täysin päinvastaisia tuloksia.
Ota tosta (sinä).
shittaa ittenne
I love all of you bros.
Stay safe out there.
Varmaan epämukavaa herätä rapujen keskeltä.
no nyt!
iltalehti.fi
>Pelätty tapahtui – koronavirus iski pakolaisleiriin Kreikassa
>Ateenan lähellä sijaitseva pakolaisleiri eristettiin kahdeksi viikoksi.
COVID-19-tartunta on levinnyt nyt myös pakolaisleiriin Kreikan pääkaupungin Ateenan lähellä.
Uutistoimisto AFP:n mukaan leiristä on tullut 21 positiivista koronavirustestiä.
Kreikan maahanmuuttovirasto päätti eristää leirin kahdeksi viikoksi. Tartunnan saaneiden joukossa oli muun muassa tuore äiti, joka on tällä hetkellä ateenalaisessa sairaalassa.
Uutinen koronan leviämisestä pakolaisleiriin oli pelätty seuraus. Norjan pakolaisapujärjestö NRC:n pääsihteeri Jan Egeland varoitti jo maaliskuun puolivälissä, että ylikansoitetut pakolaisleirit muun muassa Kreikassa voivat koitua suureksi ongelmaksi.
– Kun virus iskee ylikansoitettuihin asutuksiin Iranin, Bangladeshin, Afganistanin ja Kreikan kaltaisissa paikoissa, seuraukset tulevat olemaan tuhoisat. Luvassa on niin ikään verilöyly, kun virus saavuttaa ne Syyrian, Jemenin ja Venezuelan osat, joissa sairaalat on tuhottu ja terveydenhoitojärjestelmät romahtaneet, Egeland sanoi tuolloin.
Vain muutamia tunteja ennen torstain uutista Kreikan pääministeri Kyriakos Mitsotakis kehui terveysviranomaisten toimia pakolaisleireillä.
–Mielestäni olemme onnistuneet melko hyvin ja toimineet inhimillisesti, Mitsotakis sanoi.
Keskiviikkoon mennessä Kreikassa oli todettu 1 415 koronatartuntaa. Kuolleita oli siihen mennessä 50.
AFP:n mukaan Kreikan mantereella ja saarilla on kymmeniä tuhansia pakolaisia, jotka joutuvat elämään epähygieenisissä oloissa.
Nyymi menetti pallinsa ja katselee animea. Sattuumaako? Ei ole.
>Pelätty
onko tää nyt sitten uutinen iltapaskan mielestä
kai sitä animea pitää postata kun tuo yks siitä niin suuttuu
mut eihän tuo oo animee
Toisinpäin. Hän katseli animea ja menetti pallinsa. Olkaa nyymit varovaisia.
Niin sitähän ajoin takaa. Näyttää vielä katselen animea ja en ihmettele, jos menettää toisenkin pallin.
Kuka pakottaa? Ai ei kukaan? Noniin olit siis väärässä.
oon animen viihdekäyttäjä
Järvisellä on myös megafoni, johon hän on valmis tarttumaan joukkoa laulattaakseen. Maanantaina Järvisen johtaman sekakuoron Vox Urbanan kymmenen laulajaa liittyivät mukaan illan esitykseen.
mahtais vituttaa tommonen
velvollisuudentunto
voin lopettaa animen kattelun sillon kun mua huvittaa
ei nyymit ole noin söpöjä
paljon koodin kirjottamisesta maksetaan?
tilasin hampurilaista
kolme per koodi
kaljattaa
Ehdin olla pitkään kuivilla animesta kunnes lopetin työt ja aloin selata kokopäiväisesti mämmiä, sitten retkahdin taas.
En oo kirjottanu riviäkään koodia eläissäni
itse käyn animella joka päivä en tiedä mitenkä joku olisi pitempään animetta
Itse olen ties kuinka monta ja unohtanut sen jälkeen täysin miten tehdään. Ehkä joku Hello World printtaus voisi vielä onnistua.
START_PROGRAM:
print "Hello nyymi";
END_PROGRAM
rapulassa on mukavaa
oispa rapula
snipeti snap
Hyvän mielen uutinen nyt jaksan lähteä hakemaan viinaa
int main(){
std::cout
VAROITUS VIIRUS RANSU KOODI VIIRUS
huomenta ihanat nyymit!
>START_PROGRAM
Mitä kieltä tämä on?
englantia. tarkoittaa, että aloita ohjelma. Tuo alaviiva on aina koodi kielissä!
Cr-peli. Peli name: "Akun suuri seikkailu."
< Taso 1: ankkalinna.>
viholliset-ei koko: 999 mega,t Pää bos = kyllä. Pää bos kestävyys: 9