Attached: c_L7Ly55skU3GTLzdfUhM_f7KoX7wmRrVXie7loIqqU.jpg (1920x2924, 670.46K)
Sverigetråden landsknäktupplagan
Jace Turner
Benjamin Parker
I'd give her my zweihänder if you catch my drift
Ayden Bailey
neger
Landon Reyes
vill köpa ett höftrunkhål för 2500
Eli Sullivan
Har oironiskt corona
Luke Cruz
HITLER VAR GAY
Gavin Richardson
äntligen släpper folk lös sina intressanta brev nu när vi har en ny fräsch tråd
Cameron Hall
hatar karantän aaaaaa orkar inte mer
Camden Phillips
>Butiker, Caféer & Restaurang branschen t.ex söker alltid
Kommer nog bli svårt att hitta jobb inom dessa branscher de kommane året.
Christian Richardson
Varför översminkar sig blattebrudar?
Varför gör de injektioner så att de ska få ankläppar? Varför sprutar de en halv flaska äcklig fjortisparfym på sig innan de går ut?
Så fort de assimilerar sig så blir de som sv ho fast 10 gånger värre.
Fyfan ökenfrökenspammet är ett jävla jagjag. Stämmer inte in på majoriteten av dem förutom kanske troende muslimer (fast många av dem är också såhär) men de vill ändå inte vara med svenska killar.
Michael Russell
Gavin Wright
>dkn kommer vara arbetslös året ut igen
HAHAHAHAHAHA HJÄLP
Samuel Hughes
mutt, raus
Joseph Young
Ombrevar i hopp om att fler läser nu.
Jag vet att det här är inte det bästa stället att fråga på men jag vill ventilera lite. Det finns en tjej på mitt studentrelaterade jobb (vill inte förklara för mycket då jag inte vill outa mig) som jag tycker är sjukt söt men som jag inte känner särskilt väl. Saken är dock den att jag vet att vi har väldigt lika personligheter då jag typ stalkat hennes sociala medier men jag vet inte alls hur jag ska kunna få fram detta utan att låta creepy. Jag kan inte alls avgöra om hon har något intresse för mig, visst att hon ler när hon tittar på mig då och då och hon skrattar alltid åt mina skämt men det behöver inte betyda ett skit. En gång berättade jag för hennes nära kompis som jag också känner väl att jag är intresserad av henne. Hon skrattade när jag sa det och sa att hon är väldigt upptagen nu men att jag definitivt ska flirta med henne. Jag gjorde detta för att se om detta skulle kanske ge mig en hint eller åtminstone att hon skulle säga till henne om detta och det kanske skulle ändra dynamiken men har inte märkt av något sen dess så jag är inte säker att hon berättat.
Och nu till saken. Det är coronatider vilket betytt att den senaste tiden har det inte varit något jobb att göra och jag har aldrig möjlighet att se eller prata med henne. Är rädd att jag aldrig mer kommer få chansen då det här kommer hålla på i flera månader och när det är över så har vi gått vidare med andra saker. Såg henne igår för kanske sista gången på länge och nu börjar jag fundera på om jag ska ta chansen och fråga ut henne innan det är för sent. Men hur fan gör man det när man knappt känner henne och till råga på det så är det kanske olämpligt på grund av corona.... Aaa jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Känner hur klockan tickar. Antingen väntar jag på ett bättre tillfälle men då kanske jag aldrig får chansen eller så frågar jag bara.
Christopher Clark
Hur snygg var tjejen ni förlorade oskulden till på en skala 1-10?
8/10 här
bild orelaterad
Isaac Clark
så man får chad, är du korkad eller?
Xavier Kelly
Med så många ärr så måste man nästan fråga sig varför människan inte har hjälm på sig dygnet runt.
Andrew Torres
behöver ett roligt spel att spela
den här tiden förra året spelade jag en dota 2 custom map som var jätte rolig men nu spelar ingen den
Colton Davis
1/10. Fick knappt upp den. Var tvungen att fantiserade att det var någon annan jag hade sex med.
Eli Hughes
>ger pvn spenatsoppa med gröna linser
>hans mage fördubblas i storlek från linserna
hehe oj
Connor Wilson
hahaha, du kan iaf vara glad över att alla dina barndomskompisar kommer sitta i exakt samma pisssituation som dig efter detta året
Nolan Adams
Inte på bidrag på 70-80% + utvecklingsstöd bidrag på 3000-4000kr
Arbetsgivaren förlorar ca 500-1000kr i månaden på att anställa en idiot + semesterlön
Hunter Allen
Dungeon Keeper
Adrian Torres
Bögbabben...
Colton Johnson
>gå till tjejens kompis
Mann1, hennes kompis är hennes främsta konkurrens och har absolut INGET intresse av att hjälpa varken dig eller henne. Snacka inte mer med henne och förvänta dig inte ett piss hjälp från henne och vänta inte på att hon ska sätta saker i rörelse åt dig.
Du måste gå direkt på tjejen själv. Hur du än gör så är det bättre att försöka och misslyckas än att inte försöka alls och hata dig själv för att du är en jävla fegis som inte ens vågade försöka.
t. vetare
Jayden Gutierrez
När han har tjudrat åsnestoet vid dadelpalmen, rusar åsnefölet fram för att dia. När åsnestoet har tredskats några gånger låter hon fölet komma till. Han halar upp ett ämbar kallt vatten ur brunnen intill dadelpalmen, tar av sig kläderna, fyller en skopa med vatten och häller det över huvudet. Åsnestoet betraktar honom stint och ser ut som om hon ville säga något. Just i det ögonblicket kommer en svartmuskig fet kvinna, kånkande på ett ämbar fram till brunnen. Hon stannar mitt framför honom och säger: "Du var mig en hurtig typ." Han rycker till; skopan i hans hand faller till marken och han ser mäkta skamsen ut. "Kommer du fortfarande ihåg vad du hade för dig för ett år sedan?" frågar kvinnan. Han skakar på huvudet och säger: "Jag hade druckit lite för mycket då och tycke mig liksom drömma!" "Det där som händer mellan en man och en kvinna är ingenting annat än en dröm" säger kvinnan, "vad käftar du emot för?" Han plockar upp en åsneskit från marken och säger: "Du har rätt, jag borde inte käfta emot!" Efter att ha sagt det stoppar han åsneskiten i munnen och muttrar: "Jag käftar inte emot" Jag lyder dig i allt! Säga bara vad du full säga!" Kvinnan skakar på huvudet och säger: "Vad kan jag säga till en som har proppat munnen full med åsneskit? Jag har inget att säga dig."
Kevin Thomas
1/10 är morbid fetma eller svåra missbildningar
Daniel Hill
aa tills de får jobb eftersom de har tidigare erfarenhet.
Jackson Carter
blindshogi
Levi Morgan
förlorat 11000 på börsen idag
Samuel Evans
Ja normalt sett så kan man göra detta, men nu kommer staten förmodligen inte ha råd att göra detta eftersom drösvis med folk kommer bli arbetslösa och det är huvudsakligen de viktigaste yrkena som kommer få prioritet för subventioner snarare än kassörer
Juan Diaz
hoppas hon gillar velande lågtestbögar
Hunter Perez
>Du måste gå direkt på tjejen själv. Hur du än gör så är det bättre att försöka och misslyckas än att inte försöka alls och hata dig själv för att du är en jävla fegis som inte ens vågade försöka.
Du menar alltså att jag skickar ett meddelande? För som jag sa får jag typ aldrig chansen att prata med henne privat då hon alltid är otillgänglig och nu hjälper inte coronasituationen saker heller...
Zachary Peterson
Chads är inte intresserade av slampor med botoxläppar. Bara wt-ronnys är attraherad av sånt
Easton Perry
>tropiktik
Benjamin Morgan
pröva ge honom bajssoppa :3 gjord på din pojkmens!!!
William Lopez
>viktigaste yrkena som kommer få prioritet för subventioner
Som kultursektorn
Carter Flores
Läste inte andra halvan av ditt brev så noga favä men rådet står kvar:
gör något > inte göra något
Skriva brukar ju suga kuk jag har fått tipset av knulla-många-flickor-snubbar att man alltid ska ringa för då sticker man ut ur mängden.
öga mot öga > ringa > skriva
Dominic Sullivan
C
Carter Walker
är smittad
Elijah Roberts
vill bli frisk
Jayden Carter
Ringa låter jävligt konstigt. Det är inte 00-tal längre. Folk, inklusive mig, får generellt panik när någon ringer en. Varför kan de inte bara skicka ett textmeddelande?
William Clark
är inte ens smittad
Ethan Foster
När ni blir tillräckligt pozzade "dör" ni och blir bannade från 4kanal, det inser ni väl?
Benjamin Myers
jo nu haha
Chase White
d1, tjejen kommer tro han är ett psykfall om han ringer
Anthony Wright
Blir man av med jobbet och hamnar i en nästan apokalyptisk arbetsmarknad med 10-30% arbetslöshet så blir man totalt rövknullad även om man har erfarenhet. Det som kommer hända just nu är att alla kids under 30 kommer få sparken eftersom folk över dom har senioritet. Dom kommer antingen inte ha jobb alls eller ett riktigt kuksugarjobb i flera år. Seriöst bara kolla på hur läget var efter krashen -29.
Oliver Cooper
För att då kan de inte ignorera dig. Är ju självklart varför det är bäst.
Mason Rivera
åh nej inte vara bannad i 1 dag
Thomas Thompson
Corona dödar nu fler om dagen än bilolyckor.
Julian Jones
Halo Mästar Chef Samling
Jackson Thomas
lågtest
Lincoln Bailey
hehe mm
Samuel Russell
s-städare
Robert Sullivan
>För att då kan de inte ignorera dig
Eh, jo det kan man.
>Öhh, vad fan? Varför ringer den hur snubben mig utan anledning? *klickar röd telefon*
Elijah Jenkins
lol
Michael Hernandez
*coof*
Nicholas Morris
Vad spelar det för roll? Om man inte får svar på meddelandet är hon ju inte intresserad så man får ju veta hursomhelst
Brandon Baker
*cooooffar sönder dig och din plebejsmak*
Jason Watson
*COOF COOF*
Andrew Rogers
Elden FACKING stiger breh
Oliver Bennett
Jodå, ett tag iaf. Sedan kommer alla pengarna ta slut.
Aaron Perry
får man bättre studiemotivation om man dunkar huvudet mot väggen några gånger?
Isaiah Scott
nordfront.se
finns garanterat stormare som inte begriper att det är 1:a april
Carson Barnes
men det är ju bara en influensa
Daniel Carter
>dkn ingen landsknäktfv jag kan pussa på ärren
>Varför översminkar sig blattebrudar?
Krigsmålning.
Joseph Sanders
sms:a med emojis=bögtönt
sms:a= tönt
ringa=chad
ringa när man egentligen är upptagen med något mer viktigt=gigachad
Cameron Baker
doomers 1 år sen i tråden
>snälla kan någon döööda mig!!
doomers idag med corona
>neej jag vill inte dööö snälla hjälp mig
Thomas Smith
ahahahahahaha
Henry Cruz
bajs = skit
Asher Peterson
In a traditional German toilet, the hole into which shit disappears after we flush is right at the front, so that shit is first laid out for us to sniff and inspect for traces of illness. In the typical French toilet, on the contrary, the hole is at the back, i.e. shit is supposed to disappear as quickly as possible. Finally, the American (Anglo-Saxon) toilet presents a synthesis, a mediation between these opposites: the toilet basin is full of water, so that the shit floats in it, visible, but not to be inspected. [...] It is clear that none of these versions can be accounted for in purely utilitarian terms: each involves a certain ideological perception of how the subject should relate to excrement. Hegel was among the first to see in the geographical triad of Germany, France and England an expression of three different existential attitudes: reflective thoroughness (German), revolutionary hastiness (French), utilitarian pragmatism (English). In political terms, this triad can be read as German conservatism, French revolutionary radicalism and English liberalism. [...] The point about toilets is that they enable us not only to discern this triad in the most intimate domain, but also to identify its underlying mechanism in the three different attitudes towards excremental excess: an ambiguous contemplative fascination; a wish to get rid of it as fast as possible; a pragmatic decision to treat it as ordinary and dispose of it in an appropriate way. It is easy for an academic at a round table to claim that we live in a post-ideological universe, but the moment he visits the lavatory after the heated discussion, he is again knee-deep in ideology.
Adrian Murphy
jag ber att corona ska ta mig varje dag
Alexander Wood
fick du glademojin när du blev frisk? hur blev du frisk?
Adam Reed
sitter lacas pojkkissimurra i karantän? :3!
Evan Martin
Fråga: Är du lika snygg som henne eller är ni "looksmatchade"?
Lägg till henne på facebook/instagram/snap som normalt folk bara. Sen lägger du ett medd. Är ju inte speciellt creepy i och med att ni redan känner varandra IRL. Är hon inte intresserad så är det för ditt SMV är lågt. Bara gå vidare. Se till att du skriver något i stil med "Ah, det är lugnt, var värt ett försök :D" om hon ger dig nobben så det inte blir pin om du träffar henne igen senare. Låtsas bara som att du inte bryr dig.
Isaac Carter
va
Dylan Powell
prata svenska juggejävel
Chase Miller
Ryder Russell
Vart hamnar smsa att man ringer strax för någonstans i kraftnivå?
David Roberts
>tror fortfarande det smittas via citeringar
plebianer
Joseph Long
6-7/10. Kanske så mycket som 8/10 om man har en preferens för asiater.
Jason Nelson
Vet inte om jag vågar breva här längre..
Isaiah Allen
*snyggare än henne
Ethan Carter
>inga när man egentligen är upptagen med något mer viktigt
baserat
Daniel Johnson
>Blir man av med jobbet och hamnar i en nästan apokalyptisk arbetsmarknad med 10-30% arbetslöshet så blir man totalt rövknullad även om man har erfarenhet. Det som kommer hända just nu är att alla kids under 30 kommer få sparken eftersom folk över dom har senioritet. Dom kommer antingen inte ha jobb alls eller ett riktigt kuksugarjobb i flera år. Seriöst bara kolla på hur läget var efter krashen -29.
Samma sprängare som får behålla jobbet är samma sprängare som tenderar att förringa klimatförändringarna.
James Lewis
du har en skrattande emoji mellan anonymous och flaggan
Levi Ramirez
KOM MINA PESTBRÖDER, COOFA NER DEN HÄR TRÅDEN FÖR FARFAR NURGLE
Blake Barnes
>58 döda pga kinaviruset idag
>45 var stockholmare
När bygger vi en mur runt nollåttorna?
Daniel Martinez
INGEN BLIR FRISK
Isaac Lopez
>nassebajs
Hej då!
Luis Martinez
>den röven
James Green
>oironisk incelvärldsbild
Jaxon Moore
>Lappar som satts upp på stockholms sim- och idrottsavdelningar som meddelar pensionärer att de bör hålla sig borta har rivits ner av arga äldre och i vissa fall han konfrontationer uppstått
Lol baserade kaossprängare bryr sig verkligen inte
Asher Butler
lmao
Caleb Baker
Min () var asiat också. Bra ansikte, 36C & en fet jävla röv. Därför satte jag en 8a. Förmodligen en 6-7a för vanligt folk favä
Jacob Ross
4/10, mitt dåvarande fv som jag skaffade kort därefter såg bättre ut dock.
Samuel Reyes
För att ytterligare förklara just hur illa det är rent ekonomiskt, här är USAs senaste siffror för arbetslöshetspenning. Hela ställlet håller på att bli ett jävla u-land.
Christian Torres
Vet faktiskt inte, men jag har inte problem att få brudar. Kanske inte de snyggaste men jag kan avgöra när tjejer är intresserade generellt. Hon är ju knappast en supermodell heller så tror inte hon är superkräsen.
Andrew Torres
påminnelse alla regeringar kommer gå full keynesiansk för att förhindra revolution i dessa tider
t. vetare
Eli Wood
svag töntnivå, känns inte spontant
Nolan Moore
Vilken sort hårprodukter ska jag köpa och använda? Seriös fråga. Är dyrt att klippa håret en gång om månaden så man får låta den växa ut lite.
Ska jag köpa kräm eller gel? Ping hår/fashion autister.
Nicholas Richardson
Är jag frisk?
Nathan Morgan
Älskar den här positionen :3
Zachary Long
>bli
Adam Richardson
6-7 i standardmått
7-8 för mig
rödhårig med mjuka bröst och rumpa
Ryder Brooks
kopplade spotify till fnöske och nu ser jag att både Hel och Ultima Thule ligger som toppartister
kommer det inverka negativt på SVHO?
jag ser själv ut som en veritabel babbe kan tilläggas
Jose Torres
>16cm
de e över, begrav mig
Sebastian Roberts
kräm om du har kort
Nicholas Scott
vart köper man knutade dildos till bra pris? hur stor ska man ha om man är rövincel
Nathan Ross
Kör bara då
Jackson Hall
Jeremiah Roberts
De kan inte bara komma undan med det fortfarande!
Alexander Richardson
head and shoulders shampoo och balsam och sen dusch så applicera någon hårkräm som återfuktar håret och håller den fri från damm och smuts.
Wyatt Lewis
sperma från din farsa som kram
Sebastian Ward
Har varit ute som vanligt på barer och krogar med vänner de senaste veckorna och ännu inte känt mig dålig. Förvånad att jag inte blivit smittad än.
Carson Long
>koppla ihop sociala medianer för att ytterligare kartlägga sig själv
vgh
Ethan Price
>dkn ingen dödshjälp
Josiah Cox
när började folk använda troll för "folk som inte håller med mig"?
Camden Collins
du kan vara smittad och gå omkring och smitta andra som dör
Lincoln Wood
>jag ser själv ut som en veritabel babbe kan tilläggas
Då hade du ingen chans till att börja med
Liam Peterson
jag har inget annat som är kopplat till mitt namn. har inte facebook eller någonting
på mitt otroligt generiska mellannamn dä
Christopher Watson
Men jag har ju inte känt av något symptom alls förutom lite torrhosta då och då.
Dominic Roberts
Brayden Hall
var på promenad idag, såg nog minst typ 200-300 pers ute
Alexander Perez
>knutade dildos
Vad fan är det?
>hur stor ska man ha om man är rövincel
3cm
Och snåla inte på glidmedel.
Brayden Long
Räknar du alla individuellt eller antar du att alla rånbögmördargäng är runt 8 pers i snitt och sedan bara räknar gängen?
Leo Wright
det är ännu bara några tusen bekfräftade fall i sverige.
dock sätter du dig själv i en riskzon för att bli smittad
Ian Ramirez
får högst 1 matchning i veckan nu när nybörjarperioden gått ut, men det tillskriver jag nog till min allmänna fulhet favä
Juan Wood
perfekta tjejen
Angel Reed
Jag lät det bli långt men nu måste jag borsta varje dag och använda balsam istället.
Vet inte hur mycket du sparar på att använda hårprodukter men är väl bara att köra på bild relaterad som majoriteten av svenska män verkar föredra.
Levi Rivera
ägda
Luke Peterson
okej, tack
Gavin Foster
>Resten av världen väljer att permaheema sina ekonomier för att stoppa coronan.
>Sverige väljer en mer chill approach att låta saker vara som de är till en viss grad. Ekonomin blir inte helt förstörd.
Kommer Sverige ha en fördel av detta när saker är över?
Nathaniel Reed
fin