Attached: jvs2mhgtqqe11.png (716x730, 584.44K)
Sverigetråden - partajupplagan
Josiah Thomas
Other urls found in this thread:
meds.se
twitter.com
Landon Green
hur heemad är man nu då
Justin Morales
>falla av
Anthony Wright
finns det en hemlig tråd eller
Joshua Nguyen
Gavin Harris
*räddar sverige*
Jackson Martin
hellre falla av än trådkrig
Ethan Williams
En svensk hjälte
Dominic Scott
*hostar på dig*
Jeremiah James
Sverige?
Jaxon Anderson
Jag märker hur många nya trådar jag faktiskt gör och länkar på sidan 10 nu när jag är temporärt rangebannad från att skapa trådar. Varannan jävla tråd faller av nuförtiden
Benjamin Moore
sprängarparty
Chase Cooper
>sälja undermåliga skyddsmasker som inte ens skyddar mot virus till rena ockerpriser
>hjälte
Charles Sullivan
fyfan för tråden
vif
Ethan Fisher
Roli groda xD
Isaiah Bennett
haha grodis :D
Jonathan Mitchell
>user͟ymo͢us
NEEEEEEEJ
Jason Walker
chino chan
Sebastian Ramirez
en frisk brevare, på honom grabbar
Daniel Sullivan
Jordan Jackson
@120666655
@120666655
dds gridsfall
Jace Hughes
Vill knulla
Grayson Bailey
Jack Gutierrez
Bättre än inga skyddsmasker alls
Ryder Garcia
jag brukar göra natt tråden eftersom ingen annan gör det
Ryder Stewart
När han har tjudrat åsnestoet vid dadelpalmen, rusar åsnefölet fram för att dia. När åsnestoet har tredskats några gånger låter hon fölet komma till. Han halar upp ett ämbar kallt vatten ur brunnen intill dadelpalmen, tar av sig kläderna, fyller en skopa med vatten och häller det över huvudet. Åsnestoet betraktar honom stint och ser ut som om hon ville säga något. Just i det ögonblicket kommer en svartmuskig fet kvinna, kånkande på ett ämbar fram till brunnen. Hon stannar mitt framför honom och säger: "Du var mig en hurtig typ." Han rycker till; skopan i hans hand faller till marken och han ser mäkta skamsen ut. "Kommer du fortfarande ihåg vad du hade för dig för ett år sedan?" frågar kvinnan. Han skakar på huvudet och säger: "Jag hade druckit lite för mycket då och tycke mig liksom drömma!" "Det där som händer mellan en man och en kvinna är ingenting annat än en dröm" säger kvinnan, "vad käftar du emot för?" Han plockar upp en åsneskit från marken och säger: "Du har rätt, jag borde inte käfta emot!" Efter att ha sagt det stoppar han åsneskiten i munnen och muttrar: "Jag käftar inte emot" Jag lyder dig i allt! Säga bara vad du full säga!" Kvinnan skakar på huvudet och säger: "Vad kan jag säga till en som har proppat munnen full med åsneskit? Jag har inget att säga dig."
Gavin Phillips
nu är vi alla smittade
Caleb Thompson
åh så klart ,det jag du den ädla och nobla hahnrejens mål, att bara hjälpa de stackars svenskarna i deras skyddsmaskvrist
det var ju därför han valde att sälja dem för skyhöga summor snarare än att i nationell solidaritet sälja dem för inköpspris :^)
vilken nationalist!
Hudson Diaz
Dylan Price
Test
Ethan Cox
Sov sött, Ren-chon
Ethan Perez
sov sött ren-chon
John Evans
det här brevet är olagligt.
t. vetare
Cooper Campbell
Grindrböghorslynan ska du hämta hem kåta killar idag 0w0
Dylan Rogers
Ingen roli groda i det brevet :(
Jason Price
Jaxson Martin
>dkn ingen 2d fv
Nathan Hughes
basert
Kevin Russell
Är väl en win-win om man kan både hjälpa folk och tjäna pengar på det?
Jävla gnäll-sosse mentalitet ni har
Lucas Gomez
Sov sött, Ren-chon
Christian Butler
krasslig
Jeremiah Lewis
>Är väl en win-win om man kan både hjälpa folk och tjäna pengar på det?
Evan Foster
>solidaritet
Häng dig sosseavskum
Nathaniel Mitchell
du tycker att det är värdigt någon som kallar sig svensk nationalist att sko sig gott på rädda svenska i en tid av nationellt krisläge?
lol
Camden Allen
Varför betala för dom när man kan slå ihjäl fanskapet och ta alla maskerna själv? Den fria marknaden fixar biffen.
Adrian Reed
Fuskbyggare, vattenförgiftare, nekrofil, barnplågare, slavhandelsman, djurplågare, pedofil, narkoman, rasist, AFSare, psykopat, lögnare, mördare, våldtäktsman, theyncprenumerant, alkoholist, tafsare, drogförsäljare, mobbare, narcissist, blottare, självskadare (brukar fylla urinröret med hårnålar & skjuta häftpistol i låren), fönstertittare, saliroman, pyroman, koprofag, momsfuskare, förfalskare, rattfyllo, stalker, bankrånare, ficktjuv, swishtiggare.
Carson Rodriguez
jag var fortfarande frisk när jag brevade 2 timmar sen
Leo Williams
>Är väl en win-win om man kan både hjälpa folk och tjäna pengar på det?
Zachary Campbell
Vem fan sitter och glor på den här skiten förutom Gigasprängare?
Lincoln Bell
>>Är väl en win-win om man kan både hjälpa folk och tjäna pengar på det?
Noah Rogers
@120667146
Detta, sedan har man inte (du)at en enda jävel
Fyfan för det här viruset
Joseph Thompson
>christoffer dulny är en kvinnomisshandlare och dömd för sexuellt ofredande och hemlös, han lever på donationer som finansierar kokainmissbruket och cheeseburgers
>erik berglund bor på ett sunkigt motell och är en ökänd snattare som har en knullkompistjej på tolv år
>henrik jönsson har en tortyrkammare där han torterad både sin fru och barn som han också filmar och lägger ut på darknet, också en youtuber ingen bryr sig om
>aron flam blev sparkad från SVT och tigger pengar på gatan och suktar efter minderåriga flickor på stockholms gator
>mikael willgert är dömd för ringa narkotika, människosmuggling och desperat försöker generera inkomst genom att vara en reporter för högerpropagandakanal på dutub
>magnus söderman är matmissbrukare och har problem med magsäcken så han skiter på sig efter varje måltid som hans bästavän dan måste städa bort, och lever på donationer efter han blev utesluten från NMR
>marcus follin bor hemma hos föräldrarna med sin ukrainska flyktingfru och autistiska dotter som de fick tillsammans, och lever på donationer från patreon
>arga blatten har grova drogproblem och tar spice blandat med tjack för att orka med dagen, lever på donationer från minderåriga mobboffer
>gustav kasselstrand blev sparkad från sverigedemokraterna, som revansch startade han alternativ för sverige (som misslyckades totalt) tillsammans med sin integrerade somaliska pojkvän som står för 25% av sveriges heroinimport
>william hahne är en flitig hanrej och gustav kasselstrands bästavän som också var med och startade alternativ för sverige, hans karriär gick åt skogen när han började sälja ansiktsskydd för överpris som fick både han och afs att gå under, nu bor han på ett psykhem och knaprar ssris för att orka med dagen, också dömd för sexuellt ofredande på nyanlända flickor
>daniel frändelöv som har en podcast tillsammans med sin 60-åriga knullkompis, ingrid carlqvist, de båda lever på soc och donationer, båda är dömda för stöld och fortkörning
Roligt liv ni har...
Kayden Parker
Michael Johnson
>Ja, jag blev infekterad, hur visste du
Oliver Russell
Välkomna henne i dina lungor
Jaxson Thompson
Tror inte ens du kan slå ihjäl någon med dina dyel-armar Axel
Varför inte? Pengsrna kan ju t.ex. användas till AfS kampanj till valet 2022.
Typisk sosse-jantelagsmentalitet
Jason Morris
Varför firar 4kanalen en sån nbögtradition som första april? Ska inte 4kanalen vara counter-culture?
David Nguyen
sök hjälp
Aiden Morales
>att inte bete sig som en äcklig jude och sälja värdelöst skräp för 300x normala priset gör en till kommunist
Ryder Powell
*host*
Jack Butler
t.
Cooper Garcia
*pozzar henne*
Josiah Williams
Ingen tvingr dig att köpa maskerna Axel
Alexander Johnson
das rite karl-bertil
Lucas Robinson
jävlar vilka mentala hopplekat afscuckar måste gå genom när de ska vitknekta dem i ur och skur
>snedvriden marknadsföring, undermåliga masker
>säljs till grovt överpris i en situation där svensk vård inte har tillräckligt med utrustning
>amen de e lugnt så länge jag och mitt jagjagparti kan tjäna fett med biff
>vem fan bryr sig liksom om att sverige står inför ett jävligt allvarligt läge liksom???
Samuel Phillips
>>alla som inte håller med mina vidriga judeåsikter är axel
Matthew Butler
Varför är det exklusivt vita kvinnor som beter sig såhär?
Thomas Powell
Mann1 Hahne kör med bokstavlig judementalitet vafan gör du
Jose Campbell
jag måste tyvärr meddela att ni alla har kinagrids
t. läkare grodlund
Samuel Walker
Du är inte rolig.
Jordan Phillips
>svensk vård inte har tillräckligt med utrustning
Det är ju sossevårdens fel, inte privatpersoners
Michael Brooks
Gud vad hemskt att förse människor med kvalitativa munskydd till acceptabla priser (med tanke på trycket) när corona-viruset är på frammarsch! Stoppa det!!
Andrew Edwards
snälla grodlund.. *host* kan du kolla *host* i min hals? känner mig *host* sjuk
Zachary Rogers
jaha?
den som drabbas i slutändan är vårdtagarna, dvs vanliga svenskar, dvs de som afsbögar hävdar sig sätta främst i alla väder
David Moore
Mår dåligt, kan ni berätta hur skräpiga era liv är så att jag mår bättre?
Jaxon Price
Är det Hahnes fel att svensk vård suger?
Justin Robinson
@120667576
jag är rädd att det enda botemedlet är eutanasi för dig nu user
Hudson Jones
>kukstorlek kommer före könssjukdomar
Liam Perez
se
Hunter Phillips
bara de som har hög nog social status att komma undan med det, men det är också för att de missbrukar denna status på detta sätt den håller på att försvinna
Jaxon Gray
Det här företaget importerar munskydd från Kina som sålts både till vården och privatpersoner, de påstår sig bara ta ut inköpskostnaden för munskydden och frakt från Kina
meds.se
Colton Jackson
Återigen det är sossevårdens och regerings fel, inte privatpersoners
AFS snubbarna betalar skatt som går till vården så att den ska vara förberedd
Easton Nelson
Jonathan Thomas
Rätt sätt att agera i denna situationen är att doxa henne och sen sätta upp affischer med den bilden i hennes område.
Oliver Collins
Jag och mina icke-infekterade polare
Mason Myers
>109kr
Hahnrejen tog ut 250 spänn per mask i jämförelse
Luis Myers
Han har satsat massa pengar för att försöka hjälpa sitt folk. Det kostar 249/person. Ganska billigt om det så bara hjälper pyttelite i den här smittohärden.
Vad gör ni själv för att hjälpa?
Landon Morris
>Pengsrna kan ju t.ex. användas till AfS kampanj till valet 2022.
Skämtar du? Även om dom gjorde det så skulle reaktionen blir cp. Det är den politiska motsvarigheten till att kidnappa någon och sedan skicka tillbaka personen i småbitar.
Anthony Rogers
Vad hade ni röstat om det var val idag?
Lucas Collins
fast det hjälper inte då masken inte håller tillräckligt hög standard för att förhindra aerosoler som viruset smittar genom
Lucas Rogers
Gnäller du även över munskydden som apotek och måleriaffärer sålt till folk? De skyddar inte helt men bättre än inget
Cooper Jones
grodor är coola djur
Dylan Long
AfS
Andrew Watson
Transpartiet UwU
Carson Phillips
oironiskt detta
Juan Campbell
Röstat på en kul åt alla i riksdagen. En kula åt alla som går i kostym. En kula åt alla som äger fritidsbåt.
Carter Morris
5000 fall i Sverige nu