Rakastamme hänen ohjelmaansa -painos
/mämmi/
aika ajoissa tehty mutta huomaako talkkari tätä
Ei tästä tuu mitään kun kokoajan seisoo helvetin helvetti.
pylly kakka painos
Voi meidän pikku nyymi parkaa...
>Ruotsi kauhuissaan: Suomen-rajan sulkeminen johtaa terveydenhoidossa katastrofaalisiin seurauksiin – vanhainkotien työvoiman pelätään "kaatuvan kuin korttitalo"
Kjäh
sain nyymiltä tän kuvan
huh hels ompa nyymillä turvonnu klitta
mitähän vasten nuppi kuivanu yöllä ku esari kirveli. onneksi puutu aurinkorasvalla ja huuhtelulla
ajattelin ostaa olutta
mitä muuta kannattaisi?
osta ase ja ammu ittes avatarjonne
youtube.com
hauska tubettaja
Siis miksi ne luulee että vaikka se raja ois auki meillä olis antaa niille tämmösinä aikoina jotain työvoimaa?
liha rakastelija pitsu
sipsu
tsa tsi ki dipsu
En ole tottunut tämmöseen niin tää on oikeasti aika tyhmä tilanne.
sama ihmetyttää. koko norrlandissa ole ku 1,18 miljoona asukasta vaikka 2/3 maan pinta-alasta, ja suomalaiset käy töissä tyyliin Haaparannassa ja siitä 20km pois päin, ja sillä alueella ole ku jotain 7000 ihmistä
Oon kattonu pari videota ja nää on liian pitkiä. Tällä on hauskoja juttuja mutta sen pitäis tajuta että kukaan ei katso näitä sen takia että haluaa oppia laittamaan ruokaa, siihen kun on miljardi parempaa kanavaa. Pitäis uskaltaa enemmän nopeuttaa ruuanlaittokohtia ja jättää enemmän vaan tota huumorisisältöä tilalle.
>mummon syväkurkku :-D
lähetettiinhän meiltä epsaniaan lääkäreitäkin kun maksavat nyt paremmin siellä
Kuuntelen Vladislav Viivettä ja juon kahvia
youtube.com
miks teette näitä paskoja ulkomaalaismagneettipainoksia?
eikse poikkeuslaki muka velvoita suomalaisia terveydenhuoltohenkilöstöä pysymään valmiudessa duuniin kotimaassa? Mitä se nyt sitten muka velvoittaa jos toi on sallittua lol.
Mä nyymin ovella
Mikä noita vaivaa? Ihan niinkun Suomella olis jotenkin ylin määrin resursseja jakaa muille.
Varoitus. Huijaustuote myynissä lidlissä. Kyseessä on 800g hernekeitto joka onkin todellisuudessa 400g normaalikokoinen (tai jopa vähän vajaa) keitto joka on valmiiksi lantrattu purkkiin
miks tytöt on söpöimmillään tommosissa löysissä kotivaatteissa?
Tosta oli ylellä juttua, mehiläinen lähetti niitä charter lennolla espanjaan ja selitti sitä silleen että nyt suomalaiset lääkärit saa arvokasta kokemusta korollan hoidosta siellä
me tienataan tällä
Lurkkasin taas vanhaa lankaa.
Viinaa. Mukavampi juoda, kun ei pidä juoda niin paljon.
Ruotsalaisilla on suomalaisten kyykyttäminen ja hyväksikäyttö verissä.
taidan nyt tulla nyymin puolesta
Juuh, katoin nii eipä toi laki siis taas tarkota yhtään mitään. Hyviä nää meidän vitun poikkeuslait kun nää on iha yhtä tyhjän kanssa, kaks viikkoa mietittiin miten ravintolat saadaan kiinni kriisitilanteessa ja sairaanhoitohenkilökunta saa lähteä Espanjaan nussimaan sikoja kun omassa maassa on parin viikon päästä kriisi päällä. Saattaa olla tarve HIEMAN uusia näitä kunhan tää korona joskus loppukesästä on taputeltu kasaan.
Matti Näsää lainatakseni, "jumankauta, mua ei huvita oikeen taas niinku yhtään mikään".
Tykkään tästä videopätkästä paljon.
i.4cdn.org
Stereotypia semmosesta huolettomasta hannu hanhesta nussimassa kallea perseeseen samalla laulaen juhannuslauluja on aika lähellä totuutta. Katot miten ne on hoitanu ton mamupolitiikkansakkin triplasti enemmän päin vittua kuin Suomi, kaikki on ihanaa tralalaa juhannussalko rumppa dildo i bastu!
sama, ai että kun on ihanata runkata anime pyllyille ja roiskia tuli kuumat spermat kaikkialle, harmi ettei nyymi pysty tekee niin
Elämä on helpompaa kun vaan lakkaat välittämästä.
helppo riisua / siirtää sivuun
mä en tykänny tosta yhtään
Ihmetyttää vaan että miten kukaan ei koskaan ajatellut noita säätäessä että pitäiskö näihin oikeesti kirjata kyky tehdä jotain sen sijaan että arvotaan kuset housussa mitä voi ja ei voi tehdä.
Tiivistyy kaikki ne asiat, joista tykkään kauhussa. Tiedon puute ja pakollinen avuttomuus, muutenkin ihan kauhumedian perustoja.
Toteat vaan, että immeiset on tyhmiä ja ei voi mitään. Et sinä maailmaa murehtimalla muuta.
hirmustuin vähän kun tuli tulikettu päivitys ikkuna tota kattoessa
Meen tästä kattomaan Amagami SS toista kautta vaikka en tykänny siitä ekasta kauheesti mutta tahon tietää miten ne tarinat jatkuu.
yrittääkö nää viilentää toisiaan kuumana kesäpäivänä homostelemalla
Ei ole yhtään ulkkaria langassa, hölmö
Tyttöparalla on lämpöhalvaus ja toinen avustaa.
mä en usko että tommonen halimiinen ja kiehnääminen viilentää kyllä yhtään.
opettele linkkaamaan uusi lanka siihen vanhaan, vitun pässi
kirjaimellisesti mä ja nyymi
*karmii nyymin selkäpiitä*
nyymi ja mä
vitun paska lanka täynnä mieslasten piirettyä lapoa
foorumi has posted
Ärrimurri :3
*raapaisee nyymiä*
eivät lähettäneet
*raaputtaa nyymin arvan*
>Mukavampi juoda, kun ei pidä juoda niin paljon.
Täähän se on. Kauhee työmaa olla kaatamassa kokoajan että saa edes kunnollisen nousuhumalan aikaan. Hampaatkin menee kun juo hapotettua juomaa tuntikaupalla.
Oho, kaveri oli löytäny tyttöystävän (3D) ja se oli vielä ihan nätti. Oletan et se on varmaan sit tosi tyhmä tai jotain.
Kyllä mulle joku kuus olutta riittää hyvin humaltumiseen
panen sun kaveris tyttöystävää (3D)