/Nederdraad/

/Nederdraad/, voetendraad.

Attached: 1585136891617.jpg (640x802, 32.71K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/UAZhzi9cpkc
nemokennislink.nl/publicaties/caesar-pleegde-massamoord-in-brabant/
twitter.com/SFWRedditVideos

Guy?

Deez?

Attached: S698.jpg (1024x1009, 108.47K)

goedemorgen schatjes

Goedemørgen.

Attached: 4bpa.jpg (398x349, 29.5K)

youtu.be/UAZhzi9cpkc
neuk mij alsof je het meent deze keer

Attached: 1585193247814m.jpg (735x1024, 78.95K)

kanker op met al die voeten draden, alle voet flikkers zijn vuile goorlappen

nooit

Ziedend.

Attached: 1554755071208.jpg (1080x1350, 102.82K)

Weer een dag gewerkt. Elke godverdomde seconde dacht ik aan zelfmoord, weet je hoeveel je aan zelfmoord denkt wanneer je 8 uur lang werkt? Enorm veel. Anderhalf jaar aan het werken na 4 jaar noten, en dan wat? Ik ben te autistisch en laf om meisjes aan te spreken, ik heb een goed bedrag waar ik niets mee doe. Ik ben een vreetzak, elke seconde denk ik ook aan eten. Een pizza eten, een kebab eten. Ja, heerlijk, maar ik kan het natuurlijk maar in mate doen anders ga ik een dikkie worden omdat blijkbaar mijn metabolisme kankertraag is. Wat wil ik dat jongen in mij zo graag laten winnen, dat nu aan het smeken is om thuis te blijven, dat aan het smeken is om elke dag een frisse cola en snelvoedsel te eten, mij aan het smeken is om mijn leven stop te zetten en weg te rotten. Ik wil niet meer proberen.

friggin' is mijn favoriete woord, the friggin' cops man! the friggin' thing man! haha, het is zo een soepel woord, echt geweldig

Oh zit het zo, gaan we België haten? Ik (Belg) draag hier al jaren bij aan de standhouding van de Nederdraad. Doe elke dag mijn best om grappige plaatjes te zoeken en grappige palen te maken. Lig 's avonds wakker in mijn bed denkende, oh zouden mijn vrienden van de /nederdraad/ het wel leuk gevonden hebben wat ik vandaag gepaald heb. Werk verbeteringen uit, zie dat iedereen vrolijk is. En dan kom je op een willekeurige dag lekker naar hier. "Ik Haat België", echt bedankt, dit is de dank die ik krijg voor alle moeite en alle leuke palen. Jullie zijn een stel ondankbare mongolen. Nooit zal ik nog mijn best doen voor de nederdraad NOOIT. Ik ga vanaf nu elke draad omhoog schijten met de meeste achterlijke schijtpalen die je ooit gezien hebt. Letterlijk mijn levensmissie ervan maken om jullie dag te verkloten. Stelletje achterlijke mongolen dat jullie zijn.

look at those fucking skis what the fuck

Imagine putting those gunboats on your face and giving them a big sniff. I bet they would smell pretty gross haha

mate girl's feet barely even smell at all it's a fucking disappointment at this point

het leven is een gok, lieverd
liefhebben is hetzelfde, schatje

Based.

Attached: 1578666347413.jpg (2320x3088, 1.57M)

>italië kankerboos op nederland
>probeert vriendjes te zijn met duitsland
>"WIJ HIELPEN JULLIE NA DE TWEEDE WERELDOORLOG"
ja jullie hielpen ook tijdens de tweede wereldoorlog, misschien moeten jullie eens stoppen met zulke kansloze lamlullen te zijn

ik wil mijn neus drukken in een behaarde oksel van een jonge, gezonde vrouw

>de Italische zigeuner krijgt een keer geen grote Germaanse zak met geld

nemokennislink.nl/publicaties/caesar-pleegde-massamoord-in-brabant/

wij verwachten nog reparaties kanker honden

nee jongens
Tonijnhan was een goede jongen
hij heeft werkelijk niets verkeerds gedaan

>kankerturk gedraagt zich als een kankerturk
goh verrassend

t*ttoids be like: nee hasan je mag niet buiten chillen er is coronavirus en als je gaat chillen gaat mn oma dood!

Attached: 1557979630034.png (1000x1000, 221.81K)

OPKANKEREN KANKERBELGEN

>6 april gaat gymma weer open
>6 april gaat clubba weer open
ik kan niet wachten tot 6 april

Attached: 1548087700404.jpg (1106x1012, 89.88K)

maatregelen zijn al verlengd tot eind mei, opkankeren

>slaap met benen wijd open
>kat slaapt er tussen net op mijn reet
>word wakker met een zwetende anus

>dvw deze crisis gebruikt gaat worden om onze vrijheid nog meer in te perken onder het mom van "veiligheid".

Attached: riv-in-vrede.png (1552x796, 1.62M)

WELKE VRIJHEID?

Rusland is een bedreiging voor onze vrije samenleving en manier van leven. Deze crisis is veroorzaakt door China die ons wil saboteren.

Deze crisis heeft vooral in het teken gestaan van het leiderschap van Mark Rutte en de VVD.

Geen wonder dat hij al zolang aan de macht is en de VVD zoveel zetels heeft.

Het maakt voor mij niets uit als ik in een dictatuur leef oetz, zolang ik mijn recht op bezwangeren kan behouden.

Verhuis maar naar Rusland dan, want hier in het Westen is er democratie en luisteren we naar de bevolking in plaats van extreem rijke oligarchen

>want hier in het Westen is er democratie en luisteren we naar de bevolking in plaats van extreem rijke oligarchen

Attached: esp.jpg (480x360, 24.06K)

facist, nazi, racist, ruslandcollaborateur, chinacollaborateur, mh17 ontkenner

Mooie woordenboek heb jij daar

Was ik maar net zo snel tevreden als jij

kunnen de polmongolen svp opkankeren naar een isolatiedraad

>kunnen deze onschuldige minderheden svp overgebracht worden naar een concentratiedraadje

Nepnieuws!

Mh17 is neergeschoten door een Russische BUK, want Rusland wilde het land dat al eeuwen bij hen hoort koloniseren!

Gelukkig hebben we Oekraïne snel kunnen bevrijden door het protegé lid te maken van de EU. Nu staat Oekraïne niet meer onder het bewind van olichargen die het land en haar inwoners uitverkopen aan buitenlandse mogendheden, zoals Rusland. Maar is het onderdeel geworden van het vrije westen waar democratie en vrijheid (vvd) heersen!

ja wat zijn we blij met armoedzaaiende landen, wat een verrijking van de unie, hadden we echt nodig

>tfw no gf with inhumanly large feet

corona zorgt voor nexit en dexit?

corona zorgt voor euxit

Benelux superstaat wanneer?

RIJPAARD & LEMMET II: VAANDELDRAGER DIRKEN WW@

Attached: 66f.jpg (1242x1394, 91.71K)

Why neder often make based foot OPs?
Lekker

Attached: 2C7B1500-E792-467D-BBCE-60A77E89FE94.png (640x1136, 910.41K)

>dvw geen jeugdjournaal vd

Attached: dvw.png (1053x948, 804.25K)

ik wil knuffelen met mijn kechje

hoe is de nieuwe paard en zwaard?

>vroege toegang
>volle mep betalen
schijnbaar wel een goed spel maar grote koek op die 2 punten

Gebaseerd maar vereist zeker nog wel verbeteringen
Heb zelf geen problemen om het af te spelen op mn laptop terwijl op Yas Forums veel mensen klagen over de speelbaarheid maar goed die klagen altijd
Ik vermaak me prima

Ik had van mezelf nooit verwacht dat ik vroege toegang skere boi zou zijn alleen nu heb ik mezelf niet kunnen tegenhouden. Heb warband grijs gespeeld en nooit voor betaald dus nu dacht ik ik geef ze mn euros dat hebben ze verdiend

>had het gevoel dat er iets mis was met de tijd
>blijkt dat afgelopen zondag weer zomertijd in is gegaan
kut

Wat is er mis met jou?

permanente jetlag

I went to amsterdam and all the morrocans in the city were shoved into this battery farm high rise neighborhood, it was a bit sad really

Kankergebaseerd Ave Caesar de Tokkie Verwijderaar

toch niet zo erg?

>kankergebaseerd
>tokkie verwijderaar
zo te zien heeft hij een deel gemist dus

bek dicht houden over mijn cultuur
en brabanders zijn geen tokkies
hollanders zijn tokkies

Hagenezen en Amsterdammers zijn de grootste tokkies

>Hollanders zijn tokkies
Zoek je ruzie ofzo? Je hebt het wel over mijn mensen. (los van de randstad natuurlijk)

*afvragende smiley*
volgens mij mist hier een hollandse stad vol met tuig van de onderste richel....