NEDERDRAAD
Welkom: zie plaatje
Niet welkom: vanzelfsprekend
/nederdraad/
Eerste voor waarom zijn de incels zo boos op idubbz op dit moment?
Morgen droom school
gebaseerd
Basiert.
DIT IS DE NEDERLANDSE CULTUUR
youtu.be
>80 miljoen weergaven
based
AAAAAAAAAAH ik moet nog zoveel doen
>stofzuigen
>bedverschonene
>koken
>vaatwasser opruimen
>utvinden waarom geen enkel pakketje wat ik besteld heb en allang binne had moeten zijn nog niet binnen is
en ik heb letterlijk geen zin AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik kan niet thuiswerken ik kan niet van mijn piemel afblijven?
Mijn werkgever heeft een verplichting mij hierbij te assisteren
Gebaseerde draad
Ik zou duizenden euros neerleggen om Eva Vlaardingerbroek een zwarte lul te zien nemen
Stofzuigen
Kan morg
Bed
Morge
Koken
Die iets makkelijks
Vaatwasser
Kan snel
Pakketje
Tracktrace etc andere bellenmailen
AAAAAAH ik zie nu dat ik ook nog een pan en de rijstkoker moet afwassen
dit wordt de volgende editie
Doe eens normaal ze is puur en intelligent
huurvrij
Bek dicht dikzak jalou
kan niet wachten
Zij doet het voor niets oetz.
ik heb de afgelopen twee weken meer opgeruimd dan in de 4 jaar dat ik hier woon
iets met zn vriendin en hoe hij over zich heen heeft laten lopen ofzoiets
Daarom juist, stel je voor hoe geil dat zou zijn om haar te horen kreunen in zo een situatie
omdat hij een cuck is
>broodbuis
Hahaha, sterf aan Corona met jullie groepsimmuniteit
wdn is dat
ik moet nog werken maar ik zou eigenlijk best wel thuis willen blijven zodat ik uit verveling ook maar eens ga schoonmaken oetz
john lennon gaat vreemd???????
ik wil haar geneukt zien worden
omdat hij een cuck en een simp is
ben zelfs beetje met meubels gaan schuiven - het stond prima maar de veranderde aanblik biedt afleiding
Dat is een mythe
Meisjes houden daar niet van
Waarom is hij id gebaseerd
Ze is gemaakt voor zwarte piemel
Dus je bent nog ongeveer 1 uurtje bezig en dan ben je klaar?
I'm checking to see the superior translator.
Ik ben nog nooit in uw land geweest, maar misschien kom ik op een dag als ik de kosten daarvoor heb. Ik weet zeker dat uw land een geweldige plek is om van mijn vakantie te genieten. Hopelijk zijn er niet veel toeristen zoals ik, of blijf ik gewoon thuis met mijn kat rondhangen.
Ik ben nog nooit in jouw land geweest, maar misschien kom ik op een dag als ik de kosten heb om dit te doen. Ik weet zeker dat jouw land een geweldige plek is om van mijn vakantie te genieten. Hopelijk zullen er niet veel toeristen zijn zoals ik, of ik blijf gewoon thuis en luier met mijn kat.
So which one is more accurate, grammatically correct and makes more sense
>Ze is gemaakt voor zwarte piemel
First one is slightly better.
It's far from correct, but better.
Het zou zo geil zijn
ik heb al 10 dagen een eentje aan
I prefer the second because it says
>als ik de kosten heb om dit te doen
but "de kosten" isn't really right.. change it to "het geld"
HAHAHAHHAHAHAHAHAHA
En wat voor ondergoed
gefilterd
geen
fijne nacht zoete prins rust zacht
vrouw is de neger van de wereld
ja zoveel tijd gaat het opzich niet kosten maar ik heb amper zin om vanuit mijn zetel te gaan staan laat staan iets te doen
eppink is een hun-verkrachtersbaby
anka aub, paal voetjes
Ik moet dit even kwijt omdat ik er steeds meer last van begin te krijgen, maar tegelijkertijd het gevoel heb dat ik er absoluut niet over mag praten omdat er belangrijkere dingen zijn.
Ik sta dus al anderhalf jaar op meerdere wachtlijsten van genderteams. In die tijd heb ik de hele tijd een zekerheid gehad, dat hoe kut de situatie ook, en hoe slecht ik mij ook voel, op gegeven moment is de wachtlijst afgelopen en kan ik verder met mijn leven.
En nu met de ontwikkeling van de afgelopen weken is dat dus ook weggevallen. Ik heb geen idee hoeveel vertraging dit op gaat leveren, en of er hierna nog wel genoeg samenleving overeind is om überhaupt in transitie te kunnen. Of dat er dusdanig op de zorg bezuinigd gaat worden dat er helemaal geen transgenderzorg meer bestaat. Een maand of twee kan er nog wel bij, maar ik ben bang dat we het hier over nog eens jaren gaan hebben, dat red ik gewoon niet.
Wat het nog erger maakt is dat ook al mijn afleiding is weggevallen. Ik moet blijven werken, want als ik niet werk gaat het mis op mijn werk en kan ik op lange termijn mijn baan niet behouden, en als ik geen baan heb worden alle mentale problemen not erger.
wie is anka?
de zuigsloerie van pascal de tbs'er
gewoon uitkering aanvragen
>Sarajevo dnug
toch wou ik dat ik net iets vaker
iets vaker simpelweg gelukkig was
>fuck everyone else
everyone else fucks their women
ik blijf nu thuis
of even op balkon
en nooit een vd in de buurt
die mij aanraken kon
>dvw weer niet kunnen knuffelen
kijk naar elke paal hier. Plaats hem in een categorie, optimisme of pessimisme. Je zal zien dat de meerderheid van alle palen op Yas Forums uitkomen op pessimisme. Dit ben je aan het lezen, je brein vult zich hiermee. Pessimisme, pessimisme, pessimisme. En je bent verbaasd dat je niet gelukkig bent?
we zitten niet eens op meer palers dan normaal
Droge hoest en ademhalingsproblemen.
Is dit het einde van mijn verhaal?
koorts?
Mits ik dubbels heb wel
anders genees je weer
Drievoudig betekent dat je morgen dood gaat
niet hem maar
>palen hier serieus nemen
neger wat doe je
ik had daar ook last van toen ik voor het eerst rookte
Je hebt dit nu al verscheidene malen gepaald, doch heb ik het nog niet één keer gelezen.
het gaat niet over serieus nemen, je gedachtegang neemt sowieso vorm aan van de meerderheid van de mensen waar je met omgaat.