Island er også velkommen
Mjau-utgaven
/norgetråden/+danmark
Other urls found in this thread:
abcnyheter.no
evakuermoria.org
transitmag.no
youtube.com
berlingske.dk
twitter.com
vi tar den
Føles godt å klemme diger stivis mellom lårene og kjenne varmen spre seg utover
HVOR I FAEN ER BANNERET
>ChrisChan: SONIC ARMS PEACH NOT BLUE
ikke et argument
Sutre vant igjen gutta
Brev ting vi ikke kan kjøpe i Norge fordi det er en sovjetisk ødemark og alle må importere for seg selv som om vi er i Alaska goldrush territorie i tidlig 1900 tall.
>Italienske leger så «veldig merkelige, alvorlige tilfeller av lungebetennelse» allerede i november, sier Bergamo-professor Giuseppe Remuzzi
Italiapesten, ikke kinapesten. Ok?
Deilig og godt å være sutre, og fint. Ja, det er en deilig stund vi har sammen. Nå må du stå frem og snakke ut, det blir en deilig stund vi skal ha sammen, og fint.
Fint og flott, og deilig.
>/norgetråden/+danmark
De /danmark-norge/tråde vi havde i december var den hyggeligste tid jeg har haft på Yas Forums.
forrige....
fy faen du er så jævla mongo
>I alt fire personer har dødd som følge av coronaviruset det siste døgnet
Er det denne uka det begynner?
Alle i Norge utenom kommunistene har vært på ferie i Danmark og hatt den hyggeligste tiden noensinne. Det skal bli en god tråd.
>En person har i dag fått påvist smitte i min kommune på 2000 innbyggere
DET
SKJER
NÅ
Det er vel klart for alle nå at Corona er en enorm nothingburger. Men det vil fortsatt bli virkninger på økonomi pga tidl panikk, ståket av neverTrumpere med mye makt i media, stengte ned så mye.
>Fire
Du mener vel fem?
Demente bestefar er lei seg fordi ingen besøker han, sjefen på sykehjemmet nekter oss også å ta han med hjem
Glæder I jer også til Zul'Gurub kommer ud?
>dementia
Skikkelig trist det der, samme skjedde med min bestis og jeg har lest en del personlige historier om det for noen artikler jeg skrev.
Dere får kidnappe han.
Official Classic har enda ikke kommet til ZG?
Mente alltid å spille Wow Classic men jeg spilte det så mye på private servers at i siste liten bestemte jeg meg for at det ville være å sløse tid. Jeg blir definitivt med på TBC though.
Ja, var en av de beste raidsa i Vanilla.
Jeg er så forberedt at jeg fortsatt har høytalerne i bildet ditt fra 2006 på pulten.
Eller jeg ville ha vært det hadde ikke Snøstorm kysset ræva til kommunistpartiet i Kina så hardt at jeg boikotter hele selskapet.
Hvilken server hadde du i original?
Emerald Dream PvE her. Spilte mest med briter. Et par norske. En sjelden svenske og portugueser.
Nej, ikke endnu, men det skulle komme her til april.
Det er aldrig spild af tid hvis du hygger dig imens du spiller!
Helt enig!
Er det Logitech højttalere? Havde selv nogle der lignede dem engang, men de er sgu blevet byttet ud for længe siden.
norsk skogkatt, ikke utenlandsk homokatt!
okei?
litt autisme
Magtheridon under TBC og mesteparten av WOTLK, det var litt av en server det
Jeg har allerede motbevist at OP ikke er homokatt. Du må sette deg mer inn i dyreriket før vi kan fortsette. Les litt Kant eller Hume.
Alt gikk til helvete etter TBC mener jeg. Sluttet alle eksp. etter det etter at vi hadde fått de grunnleggende raisene gjort.
hhee norske krone gå brrrrr i tillegg til internasjonal brrrr med kode for nedvurdering av krone
majestetisk norsk skogkatt blåser til helvete ut alle utenlandske homokatter.
norsk skogkatt trenger ikke lese homofilosofi, norsk skogkatt er allerede perfekt.
dette er nå en Wow classic + TBC tråd
deeeeet blir nok et "nei" fra meg
>Å hente flyktninger fra Hellas nå er samfunnsøkonomisk lønnsomt
transitmag.no
I nat drømte jeg at jeg var ude at gå i naturen og besluttede mig for at iføre mig en Super Boompa fra The Dotty Diaper Company et afsides sted i ly af nogle træer.
Til min store rædsel viste det sig, at en zoomer med et Nikon Coolpix P1000 havde filmet mig fra en klit på tre kilometers afstand (du kan fotografere Saturns ringe med sådan et apparat) og lagt videoen på Youtube hvorefter den gik viralt. Det var forfærdeligt.
>Mummitrollet og Ronja Røverdatter er mine to favoritt animer
Jeg forstår ikke hva du skriver. Kunne du vennligst fjerne poteten fra tastaturet ditt?
Høres ut som en grusom situasjon å være i!
Det som virkelig trigger autismen er Skandinavisk tastatur. Hvorfor har norsk og dansk ø og æ tasten på to forskjellige plasser?
Jeg spilte på Dragonmaw sammen med resten av skolen
Logitech ja
>Kina
Kun 3300 døde
Særlig
Dårlig tråd
Noen med VG+ her?
får vell skifte på senga gå en tur til kiwi, også henge meg etter det jeg da
Direkte risikabelt å ha mer > 100k likvide i disse tider
ALLE MINE VENNER ER DØDE
ALLE MINE VENNER ER DØDE
skyt meg i hue
ALLE MINE VENNER ER DØDE
ALLE MINE VENNER ER DØDE
Vi skulle gått over til euro for lengst, eventuelt hatt fastkurs slik som Danmark har
Samme her. Selv om min eneste venn var min engelske setter som døde i forrige uke
Tanker om at Donald Trump forsatt ønsker å kjøpe Grønland?
>36 nye dødsfall i Sverige
>Dødstallet som følge av coronavirus-utbruddet i Sverige har steget til 146, opplyser Folkhälsomyndigheten.
Strategisk lokasjon. Dollaren er sterk. Kan brukes som en fengselsøy ala Australia og sende samfunnets uønskede elementer dit.
God ide.
Fastkurs med tyskerne har vi forsøkt tidligere, så jo hvordan det gikk
Har Adressa+
Synes det er underligt at situationen trods alt ikke er værre i Sverige.
Har Anders Tegnell fat i den lange ende?
har fået følelsen blå bolde af at runke hele dagen
pspspspspspspsps
Da har 7 dagers faste begynt gutta, etter en god søndagsbulk. Masse kjøttdeig, egg, lammelever også litt ost og chorizo.
Hva gjør dere for å bli /slank/ til sommeren?
tenkte dra å kjøpe litt godis på butikken nå eegentlig..
Var ikke somaliere overrepresentert blant de døde i forrige uke?
Sverige er rasistisk, Stefan burde sørge for at informasjonen også var tilgjengelig på arabisk
Hva innebærer fasten? Kun vann?
basert.
mine sjanser for å bli slank til sommern er lik null.
men jeg forsøker i det minste å ikke bli tjukkere
overvejer å kjøpe øl neste gang jeg drar ut i coronaland etter forsyninger.
Jeg spiste sunt og variert med ikke for store porsjoner helt til nå hvor jeg lider av massiv trøste- og kjedespising.
Sverige kan ikke stenge ned slik som Danmark og Norge har gjort, Sven må ha tilgang til fritidsklubben
>somaliere
det heter svensksomaliere eller svensker user...
men ja, svensksomaliere var overrepresentert når det kom til dødsfall fordi rasistiske svenske myndigheter ikke dro hjem til hver og en av dem med tolk og en pose nautgryn og forklarte dem situasjonen sikkerlig.
stefan har blod på hendene!
Er det Ragnhild?
aner ikke hvem det er, men det er ikke ragnhild med mindre hu har tatt silikon
Kanskje hun har blitt moden?
Nå har det blitt seks!
Hva med denne terorien:
Sverige kan ikke stenge ned som Norge fordi de ikke har noe oljefond å falle tilbake på men har heller satset alle pengene på at innvandring (som vil snart generere inntekter men ikke akkurat nå) så alle må i jobb og alle må fortsette å konsumere.
Trenger du egentlig godisen?
For meg blir det vann og kaffe, også legger jeg litt "salt" i vannet/kaffen for elektrolytebalansen. Saltet er ikke nødvendig, men synes det gjør ting litt enklere, spesielt om en er aktiv.
Det viktigste er at en ikke tar inn ting som trigger insulin, så en må nesten lese litt selv, eller spørre meg om hva som er lov. Jeg legger f.eks Beta Alanine, Citruline D Malate og L-Theanine i kaffen min, så det blir en fastevennlig PWO.
>Mine sjanser er lik null
Du kan faste 4 uker i strekk, noe som er vanskelig, men du vil så absolutt bli ganske mye slankere.
>Ikke bli tjukkere
Dette er bra, fortsett slik. Så lenge du bygger muskler kan du alltids kutte senere.
Godt valg
Husk røde pølser
Hvorfor trøstespiser du?
er dette din jv?
Ragnhild sine pupper var perfekte, hun hadde den perfekte størrelsen